Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Miksi minun täytyy syödä näin paljon leivoksia, olisi pitänyt viedä kallen oven taakse osa. Nyt en voi kuin pyöriä sängyssä.
Siin on ment joltain sipulit sieraimiin, tätä se mun uneni tiesi!
Ulla
Pitäisikö sitä keitellä pontikkaa näin vanhuus iän kunniaksi viimeisen kerran. Jospa lähden ismon luokse kysymään apua.
Ole Eva hiljaa, mä en kestä sun "voimaantumistasi"!
Olet vaan häpeäksi itsellesi ja muille.
Tuossa on haka, tuossa ovi ja portaat,
ULOS!
Miki
Ok Miki. Kyllä mulle ottajia löytyy. Omapa on menetyksesi.
Eva
Kiitos ja heipat täältä auringostakin 😆
Linda
Susulla ja Noelillakin oli jotain kärhämää. Vietettiin sitten Noelin kanssa yö Amandassa. Oli kyllä pitkä yö, niin paljon bisneksiä hoidettavana.🔥
Eva
Vielä tämä päivä ja sitten viikonloppu. Ollaan kyllä Kallen kanssa ihan vaan rauhassa.
Lari
Uudesta kirjastani tulee sellainen, että se antaa voimaa muillekin sorretuille!
Maaritti
Vihdoin Espanjassa. Lennot olivat kyllä rankat.
Kari
Olin eilen todella sekaisin. Nyt kuume on kyllä laskenut ja vointi on parempi.
Kalle
Lähtisivät Salla nyt sinne Barcelonaan sopimaan Karin kanssa.
Mirkku
Ja nehän ei mitään sovintoa tee!
Ulla
Lähden Espanjaan. Olen jo matkalla lentokentälle. Otan sieltä ensimmäisen mahdollisen lennon. Onneksi en ehtinyt purkaa Thaimaan matkatavaroita, joten otin saman laukun nopeasti mukaan. Pitäähän asioihin saada nyt joku tolkku ja ainakin estää Lindaa viettelemästä Karia. Katsoin, että kello 14.00 lähtee lento Amsterdamin kautta. Toivottavasti ehdin tuohon.
Salla
Tajusin, että ilman matkalaukkua on helpompi matkustaa, joten jätinkin laukun Amandan ulkopuolelle. Lasse saa viedä sen siitä takaisin sisälle.
Salla
Sallan matkalaukku piti tuhota kun siellä on tuholaisia. Onneksi katsoin sinne ulkona. Ilmeisesti Salla ei ollut kuitenkaan edes avannut laukkuaan Thaimaasta tultuaan. Nyt pitää kuitenkin tilata Amandaan tuholaistorjuja tarkastamaan paikat.
Lasse
Eiväthän ne käytä sellaisia myrkkyjä, että ne tuholaiset kituvat pitkään? Nekin ovat eläviä olentoja.
Inka
Tämä Amanda tuholaisongelma onkin päivän ykkösuutinen. Satuin näkemään kun Lasse Sievinen kiroili Amanda ulkopuolella ja soitti vihaisena tuholaistorjuntaan. Oikein hyvän kuvankin sain. Sitten heti Sallan perässä lentoasemalle. Kyllä Salla lähtee kello 14.00 lähtevällä lennolla Amsterdamin kautta Barcelonaan Karin takia.
Juoruakka
Jaajaa...
Katsos, Karilta on tullut kortti Espanjast!
Kyllä oon sen niin hyvin kasvattanut🥰
Ulla