Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!
Kommentit (5153)
Miki, sinun kannattaisi olla varovainen Evan kanssa.
Linda
Vierailija kirjoitti:
Kära Maarit. Voisiko joku kääntää kirjasi ruotsiksi? Tiedän myös juorunnälkäisiä suomenruotsalaisia, jotka osaavat niin huonosti suomea, että he taatusti alkaisivat myös sinun faneiksi luettuaan kirjojasi. Voisin palkata ruotsintajan tähän tehtävään.
Karin
No, hyvä on.
Maaritti
Kohta kone lähtee. Istun jo koneessa Taalasbissen t-paidassa.
Kari
Vierailija kirjoitti:
Kohta kone lähtee. Istun jo koneessa Taalasbissen t-paidassa.
Kari
Oho, nukahdinkin heti kun istuin paikalleni, enkä edes huomannut koneen nousua ilmaan. Jo 40 minuuttia on lentoa on jo lennetty. Nyt tarjoillaan jotain. Otan kyllä kun tällä yhtiöllä saa ilmaiseksi.
Kari
Nyt olen jo koneessa matkalla Espanjaan. Onneksi omaan suhteita tähän lentoyhtiöön niin sain mukaan ison satsin Taalasbissen tölkkejä ihan ilman lisämaksuja. Taalasbissen t-paidankin laitoin päälle. Uteliaita on jo lähestynyt.
Linda
Maarit ei haastatellut kohukirjaansa olleenkaan Kallea, eikä Laria. Jotenkin Maaritin touhuihin on mennyt maku. En taida enää kertoa Maaritille mitään.
Juoruakka
Ihan kuin minä mitään juoruakan apuja tarvitsisinkaan.
Maaritti
Nyt on juhlien aika! Kari tajusi että Sallan kanssa ei kannata elämäänsä viettää! Tulkaas ottamaan pullia!
Ulla
Mitäs te lehmät täällä teette?
Alussa
Vierailija kirjoitti:
Mitäs te lehmät täällä teette?
Alussa
Katos, suakin näkee.
Aki
Päivä on mennyt lähinnä nukkuessa. Pashtoleipää, baananin, sipsejä olen sentään onnistunut syömään ja vettä ja teetä juomaan ilman ruokahaluakin. Menen takaisin nukkumaan. Lari katsoo jääkiekkoa. Ei häiritse mitenkään.
Kalle
Voi kunpa toiveeni yhteisestä pojasta Mimin kanssa toteutuisi. Ehkä raskaudun jo tänään.
Eva
Miki se jaksaa pokeria pelata vaikka koko päivän.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa toiveeni yhteisestä pojasta Mimin kanssa toteutuisi. Ehkä raskaudun jo tänään.
Eva
Siis Mikin kanssa, ei kenenkään muun.
Vierailija kirjoitti:
Eva
Onkos tää Mimi joku sun uus vanha ukko heilas?
Alissa
Eipä ole korona minussa oikein minkäänlaisia oireita saanut aikaan. Kalle on tosi väsynyt.
Lari
Voitin tänäänkin 5000 euroa. Tänään piti pelata koko päivä kun eilen hävisin 5000 euroa. Ihan kohta lopetan. Nyt olen kuitannut eiliset tappiot ja Eva saa huomioni.
Miki
Kära Maarit. Voisiko joku kääntää kirjasi ruotsiksi? Tiedän myös juorunnälkäisiä suomenruotsalaisia, jotka osaavat niin huonosti suomea, että he taatusti alkaisivat myös sinun faneiksi luettuaan kirjojasi. Voisin palkata ruotsintajan tähän tehtävään.
Karin