Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!
Kommentit (5153)
Kaikki on taas hyvin ja Eva on kovin rakas. Olemme nyt pari. Söimme uuden alun kunniaksi pakastepizzaa ja jäätelöä.
Miki
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on taas hyvin ja Eva on kovin rakas. Olemme nyt pari. Söimme uuden alun kunniaksi pakastepizzaa ja jäätelöä.
Miki
Syökää te vulgaarit teollisuuden jätteitä, niin minä nautin maailman parasta belugaa.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miki
Syökää te vulgaarit teollisuuden jätteitä, niin minä nautin maailman parasta belugaa.
Vai rupeat jo ylpeilemään lapsille? Naurettava akka olet.
Jutta
Vierailija kirjoitti:
Luonnistuukohan multa noi mallihommat?
Lari
Sinähän olet komeampi kuin moni kokenut malli. Ja olethan sinä nyt aikaisemminkin esiintynyt firmanne esitteissä ja vetänyt aika monta promoa.
Kalle
Onkohan Maarit kenties se juoruakka? Jotenkin vaikuttaa kyllä siltä.
Juoruakan nimetön uhri
Kehtasikin Kristiina Pohjonen lähettää vihaista viestiä siitä, miksi en onnitellut äitienpäivänä.
Kalle
Janne lupasi tulla maalaamaan ulakkoasuntoa. Lari ja Janne aloittavat huomenna maalaamisen. Sinne on kyllä hommattu ihan ammattiraksamieskin hommiin. Jutta ja Aaro seurueineen häipyivät onneksi asunnosta.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miki
Jutta
Sinä olet suutaan soittava nyrpistelijä. Tuollaista ei jaksa edes Marsalkka Mannerheimin patsas kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miki
Jutta
Sinä olet suutaan soittava nyrpistelijä. Tuollaista ei jaksa edes Marsalkka Mannerheimin patsas kuunnella.
Itsekin olet patsas. Noin vanha nainen jaksaa hädin tuskin liikkua ilman pupun apua.
Jutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnistuukohan multa noi mallihommat?
Lari
Sinähän olet komeampi kuin moni kokenut malli. Ja olethan sinä nyt aikaisemminkin esiintynyt firmanne esitteissä ja vetänyt aika monta promoa.
Kalle
Voi kiitos rakas. Huomenna päästään yhteisen asuntomme kimppuun.
Lari
Vierailija kirjoitti:
Kehtasikin Kristiina Pohjonen lähettää vihaista viestiä siitä, miksi en onnitellut äitienpäivänä.
Kalle
Ois kiva jos saisit sovittua äitis kanssa.
Lari
En minä se juoruakka ole! Hän kertoo minulle välillä kiinnostavia juttuja.
Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle
Lari
Voi, kumoa isäsi suostuisi vielä puhumaan kanssasi ja pyytää anteeksi tekojaan. Voisin huomenna tutkia tyypin potilastiedot.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle
Lari
Voi, kumoa isäsi suostuisi vielä puhumaan kanssasi ja pyytää anteeksi tekojaan. Voisin huomenna tutkia tyypin potilastiedot.
Kalle
Siis kumpa
Kalle, on se nyt kumma kun et viitsinyt äitiäsi edes äitienpäivänä onnitella ja ole käynyt tapaamassa täällä Hämeenlinnassa. Olet tehnyt paljon virheitä, mutta ei sinun tarvitse siitä vihotella tällä tavoin. Olen tavannut uuden miehen Ilkan ja suhteestamme on tulossa vakava. Ilkka on mukana erään puolueenkin toiminnassa oli ehdolla vaaleissakin ja on nykyään kunnallispolitiikassa ja aluevaltuustossa. Viihtyy hyvin täällä Hämeenlinnassa ja on isänmaallinenkin. En kuitenkaan ole kertonut sinusta Ilkalle, sillä ei pitäisi sinusta. Olen kertonut lapseni kuolleen. Ilkankin lapsi on kuollut. Sairaus oli kuulemma päässä ja se oli kova paikka. Yritti kuulemma auttaa, mutta hoidot eivät auttaneet. Ilkka on toki voittanut loton päävoiton ja kärsii sydänvaivoista.
Kristiina
Tulin junalla kotiin. Ostin jäätelöä ja suklaata ja menen Amandaan yöksi. En nyt jaksa Karia.
Salla