Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II - ROOLIPELI!

Ulla Taalasmaa
23.02.2017 |

Salkkareiden virallinen hahmoroolipeli. Tervetulloo kaikki!

Kommentit (5153)

Vierailija
2061/5153 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAINEN SAI TIETÄÄ KAMALIA TOTUUKSIA MIEHESTÄÄN. KOSTOKSI MIES LAVASTI NAISEN HULLUKSI. KUKAAN EI TAHTONUT USKOA NAISTA. JOPA HYVÄ YSTÄVÄ OLI SINISILMÄINEN. LUE NAISEN KAMMOTTAVASTA KOKEMUKSESTA!

Maaritti

Uuh vad spännande! Miten jännittävää! Totta kai luen!

Karin

Vierailija
2062/5153 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoks vaan Miki, et mä teen abortin! Mä en todellakaan aio enää olla sun kanssa! Sä ja Lasse jätitte mut niin tylyllä tavalla! Ekana sä käskit mun jättää sut rauhaan ilman mitään selityksiä ja sitten Lasse alko valehtelemaan et mä kuvittelen asioita vaikka tässä on ainakin ollu kolme todistajaa sitä vastaan. Te miehet ootte sikoja!

Susu, kiitos kohteliaisuuksistasi. Toivottavasti kuitenkin kestät että lastesi isä on mikä on. IDIOOTTI!

Eva

Älä tee aborttia. Susukin teki abortin ennen kuin sai tämän keskenmenon. Pääsen lukemaan kaikenlaisia tietoja. Vai, enkö ehkä sittenkään ole lapsen isä? Mutta Lassellehan on tehty vasektomia jo vuosia sitten.

Miki

Ehkä pitäisikin mennä testeihin. Outoa kirvelyä on kyllä ollut. Ettei vain olisi klamydia?

Miki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/5153 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lari, anna anteeksi tylyyteni. Nämä yli 12 tunnin työpäivät vain vievät kaikki voimat. Olen kuitenkin suunnitellut kaikkea mukavaakin.

Kalle

Ei se mitään. Kyl mä ymmärrän. Lentokentällä meni ihan hyvin. Oot mulle tärkee. Toivottavasti saadaan pian se asunto käyttöömme.

Lari

Katsotaanko netistä valmiiksi hyviä sänkyjä ja sohvia ja mennään huomenna johonkin kalustekauppaan? Pääsen huomenna jo kello 16, enkä jää tuuraamaan lääkäriä tai selvittämään yhtään häslinkiä tuon jälkeen. Takana on tältä viikolta jo kolme 12 tunnin työpäivää.

Kalle

Vierailija
2064/5153 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Salla haluaisikin kylpylään viikonlopuksi.

Kari

Vierailija
2065/5153 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lari, anna anteeksi tylyyteni. Nämä yli 12 tunnin työpäivät vain vievät kaikki voimat. Olen kuitenkin suunnitellut kaikkea mukavaakin.

Kalle

Ei se mitään. Kyl mä ymmärrän. Lentokentällä meni ihan hyvin. Oot mulle tärkee. Toivottavasti saadaan pian se asunto käyttöömme.

Lari

Katsotaanko netistä valmiiksi hyviä sänkyjä ja sohvia ja mennään huomenna johonkin kalustekauppaan? Pääsen huomenna jo kello 16, enkä jää tuuraamaan lääkäriä tai selvittämään yhtään häslinkiä tuon jälkeen. Takana on tältä viikolta jo kolme 12 tunnin työpäivää.

Kalle

Joo, katotaan vaan. Kiva että pääset aikasemmin. Mut nyt ruvetaan nukkumaan, mulla on huomenna vähän aikasempi herätys. Öitä

Lari

Vierailija
2066/5153 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoks vaan Miki, et mä teen abortin! Mä en todellakaan aio enää olla sun kanssa! Sä ja Lasse jätitte mut niin tylyllä tavalla! Ekana sä käskit mun jättää sut rauhaan ilman mitään selityksiä ja sitten Lasse alko valehtelemaan et mä kuvittelen asioita vaikka tässä on ainakin ollu kolme todistajaa sitä vastaan. Te miehet ootte sikoja!

Susu, kiitos kohteliaisuuksistasi. Toivottavasti kuitenkin kestät että lastesi isä on mikä on. IDIOOTTI!

Eva

Älä tee aborttia. Susukin teki abortin ennen kuin sai tämän keskenmenon. Pääsen lukemaan kaikenlaisia tietoja. Vai, enkö ehkä sittenkään ole lapsen isä? Mutta Lassellehan on tehty vasektomia jo vuosia sitten.

Miki

Ehkä pitäisikin mennä testeihin. Outoa kirvelyä on kyllä ollut. Ettei vain olisi klamydia?

Miki

No mulla ei oo kyllä mitään ollu! Ja mä aion sen abortin tehdä, mä päätän mun kehostani!

Eva

Vierailija
2067/5153 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NAINEN SAI TIETÄÄ KAMALIA TOTUUKSIA MIEHESTÄÄN. KOSTOKSI MIES LAVASTI NAISEN HULLUKSI. KUKAAN EI TAHTONUT USKOA NAISTA. JOPA HYVÄ YSTÄVÄ OLI SINISILMÄINEN. LUE NAISEN KAMMOTTAVASTA KOKEMUKSESTA!

Maaritti

Uuh vad spännande! Miten jännittävää! Totta kai luen!

Karin

Voi kiitos Karin!

Jukka, näetkös miten suosittu kirjoittaja musta on tullu!

Maaritti

Vierailija
2068/5153 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Kalle, sä oot niin ahkera ja tunnollinen!

Mies minun makuuni!

Sampo

Ihan rauhassa nyt vaan. Vasta pääsit sairaalasta ja toipumisesi umpisuolen poistosta ja komplikaatioita on vielä kesken. Olet tainnut ottaa turhan paljon kipulääkkeitä.

Kalle

Vierailija
2069/5153 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen Ismo tarvitsee 3 kiloa makkaraa?

Kalle

Vierailija
2070/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kiloa? Ismo on hullu!

Inka

Vierailija
2071/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jakelee taas jotain ruokaa sairaalalla. Valepuku tosin on erilainen kuin aikaisemmin.

Kalle

Vierailija
2072/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valepuvussa täällä sairaalan päivystyksessä. Mirkku ja Ismo ovat jakaneet jo useana päivänä makkaravoileipiä ja pasteijoita potilaille ja hoitaneet lapsia. Nyt tänne ilmestyi todella huonosti käyttäytyvä raskaana oleva siiderivalaan kokoinen av-mamma kauhukakaralastensa kanssa ja ehkä 16-vuotias vanhin lapsikin näyttää olevan raskaana. Nappasivat monta pasteijat. Makkarasta eivät kuulemma pidä.

Juoruakka

Vierailija
2073/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin tuuraamaan saikulla olevaa Susua. Ruoanjakelu on näköään taas käynnissä ja kamala av-mammakin ilmestyi takaisin.

Kalle

Vierailija
2074/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, nyt tänne ilmestyi hänen korkeutensa kuningatar Eva Tamminen. Onkohan raskauden kanssa ongelmia?

Juoruakka

Vierailija
2075/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttini suoritetaan viikonloppuna.

Eva

Vierailija
2076/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on, hyvä on. Laitoin nyt nuo Espanjan ja Monacon formulakisan VIP-liput ja matkat nettiin myyntiin ihan Sallan takia. Taalasbissen maailmanvalloitus saa nyt odottaa. Sen sijaan soitin Turun Caribian kylpylään ja järjestin meille Sallan kanssa sviitin ja tapaamisen paikan johtajan kanssa. Yritän kaupata Taalasbisseä sinne. Lähtö on jo huomenna. Autolla mennään. Salla saa sitten järjestää meille luksusmatkan kun on tyrmännyt täysin omat järjestelyni.

Kari

Vierailija
2077/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin Pihlajakadulla on hiljaista. Ei ole mitään raportoitavaa.

Juoruakka

Vierailija
2078/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut miettimään, että olen paljon onnellisempi tavallisena lääkärinä kuin näissä johtajan hommissa. En toisaalta kuitenkaan haluaisi Aaron voittavan.

Kalle

Vierailija
2079/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna lähtö kylpylään Turkuun viikonlopuksi. Toivottavasti Mirkku ja Ismo eivät vain ilmesty sin e häiritsemään. Tänään löytyi oikein hyvä sänky ja sohva. Ensi viikolla sitten ullakkoasunnon maalaus ja sitten kun uudet kalusteet on toimitettu niin vihdoin muutto sinne omaan rauhaan.

Kalle

Vierailija
2080/5153 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin Pihlajakadulla on hiljaista. Ei ole mitään raportoitavaa.

Juoruakka

Vad tråkigt. Miten tylsää. Täytynee alkaa etsiä juorunaiheita muista helsinkiläisistä taloyhtiöistä.

Karin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän