Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviokriisiin näkökulmia?

Vierailija
23.02.2017 |

Taustaa:
- 35-vuotiaita, yhdessä 12 vuotta
- mies hyvin työkeskeinen, tekee pitkiä päiviä, matkustaa paljon. Koen olevani vähemmän tärkeä.
- valmistuin viime vuonna uuteen ammattiin jonka löysin kolmenkympinkriisin seurauksena. Opinnot veivät kaikki voimani ja parisuhde oli toissijainen.
- viimeiset pari vuotta olen ollut terapiassa (jatkuu yhä) ja ensimmäistä kertaa aikuisiällä löytänyt identiteetin itsenäisenä naisena. Terapia vei myös huomiota parisuhteelta, keskityin löytämään itseni.
- loppuvuodesta mies ihastui työkaveriinsa ja ovat keskustelleet molempien henkilökohtaisista asioista, mitään muuta ei ole tapahtunut
- mies on nyt identiteettikriisissä, ei tiedä mitä haluaa elämältä ja parisuhteelta. Kotona vetäytyy ja tiuskii.
-Viime viikonloppuna juttelimme koko ajan, itkin paljon, kun sain tietää ihastuksesta ja koin mustasukkaisuutta, kun mies on voinut tukea jotain työkaveria eikä minua. Mies oli ymmärtäväinen ja lohduttava, tuntui että yhteys hetkellisesti palautui.
- kaikki tämä saa minut kyseenalaistamaan suhteen

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! hön ei ansaitse sinua.

Vierailija
102/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on minulle täyttä totta. Ehkä poukkoilen kerronnassani, koska olen hieman sekavassa tilassa.

Nainen ei vastannut ja nyt mies ehdottikin minulle viikonlopuksi tekemistä (kun naisella oli kiireitä). Tuntuu, ettei yhteinen tekeminen avioliittoa pelasta, mutta ei kuulustelu ja väkisin puiminenkaan.

Aloin pohtia muuttoa. En tiedä mitä minä haluan. Mies väitti, ettei halua menettää minua. Toiminta kertoo muuta. Haluaisin miehen jotenkin vastuuseen.ehkä se on omien voimien tuhlausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän