Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset sanovat aina, ettei sosiaalisen emdian tykkäyksillä ole mitään merkitystä?

Vierailija
23.02.2017 |

Että hei haloo, olemme aikuisia tms.

Väitättekö tosiaan, ettei teitä haittaa, jos olette jatkuvasti epäsuosiossa esim facebookissa?

Minusta on ihan normaalia olla pahoillaan siitä, jos ei saa huomiota ystäviltä, jotka kuitnekin antavat muille huomiota facebookissa.

Vai olenko joku hylkiö? Eikö muille satu tällaista?

Terveisin, 33-vutias

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä asioita, joita kukaan ei myönnä. On muka niin halveksittavaa välittää muiden mielipiteistä, mutta silti oikeasti me kaikki välitämme.

Vierailija
2/4 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän. Itse en käytä Facebookia, mutta tuntuu kyllä välillä ikävältä jos kirjoitukseni harrastusfoorumilla saa pari tykkäystä, ja toinen sanoo saman asian ja saa siltä istumalta 20 tykkäystä. Mutta noin se vaan on. Myönnän olevani aika näkymätön ihminen. Ei kaikilla meistä ole karismaa... netissäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen aika harvoin päivityksiä, todella harvoin jaksan painaa tykkää painiketta. Ja täytyy rehellisesti sanoa että ei ole tullut vertailtua kuinka paljon kavereiden päivityksiä tykätään versus omani. Ainoa jonka tiedä 100% varmasti tykkäävän minun päivityksiä on oma isä.

T: 32-v

Vierailija
4/4 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota FB:tä vakavasti. Kirjoitan jotain, tuskin palaan siihen enää, en katso tykkäysten määrää jne. Jos joku kommentoi, saatan vastata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi