Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 30v miehelle?

Vierailija
23.02.2017 |

Jotain ideoita on, mutta lisää kaivattaisiin!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen hankala tietää, mistä kyseinen melkein 30-vuotias pitää. Millaisella budjetilla ollaan liikkeellä? Seksi varmaan kelpaa useimmille.

Vierailija
2/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman päivän aikana peppuseksiä ja suihinotto loppuun asti <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee ruokaa, menkää elokuviin, osta vaikka kiva matka, urheiluvälineitä , yms.

Vierailija
4/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku miehen harrastukseen liittyvä juttu? Pullo riippuen miehen juomamausta? Elämyslahjakortti? CD-levy tai keikkalippu?

Naiset usein ostavat ja ehdottelevat tällaisiin kyselyihin sitä, mitä itse haluaisivat saada, eli vaatteita, koruja ja tuoksuja, mutta harva nainenkaan haluaa saada akkuporakonetta tai urheilukanavan puolivuotispakettia.

Vierailija
5/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin veljelleni 30 vuotislahjaksi 6 ruokalajin illallisen 1 michelin tähden ravintolassa. Ole lahjasta aivan innoissaan. Tosin michelin ravintoloita on ainoastaan Helsingissä. Hinta alle 200 euroa

Myös tandem laskuvarjohyppy on todella suosittu lahja. Hinta jotakuinkin 300 euroa.

Vierailija
6/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alle nelikymppinen mieheni tarvitsisi uuden tablettitietokoneen ja uudet aurinkolasit (esim. Ray-ban).

Vierailija
7/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttiinin puukko kaiverruksella? Hierontalahjakortti? Ravintolalahjakortti?

Vierailija
8/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustappi (heti käyttöön), 10 minuutin ilveilyesitys (kun mies istuu tuolilla anustappi perseessä) ja pullo jaffaa (josta joku on juonut hörpyn).

Siinä hän tuntee todellakin tulleensa miehen ikään.

Vierailija
9/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää yrittäkö väkisin ostaa jotain miehelle jos ette varmaksi tiedä. Ravintolailta tai safka kotona riittää. Jos jotenkin saatte miehen harrastuskaverin kiinni niin kysykää siltä. 

Vierailija
10/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetti olisi miellään max 300e

Ja juu en olettanutkaan että saisin mitään täysin suoraa vastausta, lähinnä kaipaan ideoita, joita pystyn tarvittaessa muokkaamaan

Kaikki ruuan laitto, leffat, seksi yms. Eivät ole nyt ne mitä kaipaan, vaan lähinnä ihan "kunnon lahjaa" olisin hommaamassa

Vierailija
11/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Rannekello

- Jo mainittu tandem laskuvarjohyppy

- Lahjakortti

- Lentoliput jonnekin

Vierailija
12/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. kirjoitti:

Joku miehen harrastukseen liittyvä juttu? Pullo riippuen miehen juomamausta? Elämyslahjakortti? CD-levy tai keikkalippu?

Naiset usein ostavat ja ehdottelevat tällaisiin kyselyihin sitä, mitä itse haluaisivat saada, eli vaatteita, koruja ja tuoksuja, mutta harva nainenkaan haluaa saada akkuporakonetta tai urheilukanavan puolivuotispakettia.

CD-levy? Kenellä edes on CD-soitin?

Vertauksena käyttäisin ennemmin sitä, että harva nainen haluaa uutta paistinpannua, moppia tai tiskiharjaa synttärilahjaksi.

Vierailija
13/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kylpytakki

- Itse kudotut villasukat / lapaset

- Pleikkari

Vierailija
14/14 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika moni mies nykypäivänä pitää ruuanlaitosta, joten laadukas paistinpannu tai kokkiveitsi voi olla toivottu lahja. Luulisi, että oman kumppaninsa tuntee sen verran hyvin, että tietää mistä hän on kiinnostunut ja mitä ehkä vielä puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi