Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vartija oli hääyänyt testereitä kokeilleen teinini sokokselta ulos "ei tänne tarvitse tulla itseään meikkaamaan"

Vierailija
23.02.2017 |

Olin antanut 15-vuotiaalle syntymäpäivärahaa jonka halusi käyttää meikkeihin. Olivat kaverinsa kanssa kokeilemassa testereitä kun vartija oli tullut sanomaan noin. Tietääkseni teini on asiakas siinä missä muutkin? Olisiko mitään hyötyä laittaa palautetta, lukevatko edes niitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin antanut 15-vuotiaalle syntymäpäivärahaa jonka halusi käyttää meikkeihin. Olivat kaverinsa kanssa kokeilemassa testereitä kun vartija oli tullut sanomaan noin. Tietääkseni teini on asiakas siinä missä muutkin? Olisiko mitään hyötyä laittaa palautetta, lukevatko edes niitä?

Testereitähän ei ole tarkoitus kokeilla kasvoihin, ilmeisesti siis meikkasivat niillä, jos vartija sellaista havaitsi.

Ehkä tytöt eivät sitä tienneet mutta nyt kannattaisi heitä asiasta valistaa.

Vierailija
22/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko teinisi tarinasta muuta kuin kohdan, jossa vartija on heittänyt lauman pihalle meikkaamisen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan meikkivoide testataan kasvoille. Tai mikä siinä jos haluaa ostaa väärän värisen, tosi nättiä.

Terveisin meikkaaja

Tai sitten ihan käsivarren sisäpuolelle, luulisi oikean meikkaajan tietävän tämän...

Vierailija
24/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kassajonossa edelläni oli asiakas joka olisi väkisin halunnut ostaa käytetyn testerin kun itse tuote oli loppu hyllystä ja suuttui lopulta kun kassa ei suostunut sitä hygieniasyistä myymään. Eli ei kaikki näe niitä niin kovin epähygieenisinä.

Vierailija
25/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itse kuinka monesti häädettiin ulos vaikka olin ihan rahan kanssa liikkeellä tarkoituksena ostaa niitä meikkejä. Nöyryyttävää ja ilkeää. Typerää yleistää kaikki teinit huonokäytöksisiksi, siksi että osa hölmöilee.

Vierailija
26/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka monta tuntia siellä oltiin oltu näitä koittelemassa?

Vierailija
27/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä Helsingin keskustan Sokoksessa, olin kosmetiikkaosastolla  eilen silloin siinä noin joskus klo 19 aikaan, vietin siellä jonkin aikaa, olisiko tunnin. Kuulin yhdessä vaihessa tytön pistävän kovaa ääneen hanttiin vartijan kanssa kun saattoi häntä ulos liikkeestä, kuulin vain kun tyttö sanoi jotain vastaavaa kuin "etkö pillua ole saanut" , oli aika karsia kielenkäyttöä.