Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vartija oli hääyänyt testereitä kokeilleen teinini sokokselta ulos "ei tänne tarvitse tulla itseään meikkaamaan"

Vierailija
23.02.2017 |

Olin antanut 15-vuotiaalle syntymäpäivärahaa jonka halusi käyttää meikkeihin. Olivat kaverinsa kanssa kokeilemassa testereitä kun vartija oli tullut sanomaan noin. Tietääkseni teini on asiakas siinä missä muutkin? Olisiko mitään hyötyä laittaa palautetta, lukevatko edes niitä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeetä.

Vierailija
2/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tiedossa vain teinisi versio tapahtumasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras palaute on kun teini kantaa lahjarahansa, ja tulevat palkkarahansa, johonkin toiseen kauppaan.

Vierailija
4/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai oot kertonut lapsellesi ettei niitä hyllyssä olevia testereitä naamaan laiteta?

Vierailija
5/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meikkaako joku niillä testereillä? Itse ainakin kokeilen sävyt kämmenselkään, en todellakaan laittaisi testereitä kasvojen iholle. Ripsivärit ostan nettiarvostelujen perusteella.

Vierailija
6/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaisi kuulla vartijan versio tapahtuneesta 😏

Vierailija
7/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä ihmisiä löytyy jotka käyvät meikkaamassa kauppojen testereillä. Hullua mutta totta.

Vierailija
8/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä katson kieroon jos teini, keski-ikäinen, mummo tai pappa meikkaa itsensä niillä testereillä. Niitä ei hygieniasyistä laiteta koskaan naamaan, vaan kokeillaan kämmenselkään. Toki vartijat tekevät joskus ylilyöntejä, mä kerran sain perääni yhden takiaisen ja lensin Sokokselta ulos kun katselin meikkejä ja käytävällä hyvin näkyvällä paikalla kädet tyhjänä kaivoin laukusta lompakon pankkikortin mukana olemisen varmistamiseksi. Vaihdoin Sokoksen Stockmanniin.

Vierailija
9/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita iltalehteen

Vierailija
10/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis meikkaako joku niillä testereillä? Itse ainakin kokeilen sävyt kämmenselkään, en todellakaan laittaisi testereitä kasvojen iholle. Ripsivärit ostan nettiarvostelujen perusteella.

On nähty monta kertaa...

Meikkivoiteen sävy muuten suositellaan kokeilemaan kaulalle tai dekolteelle, käden ihon on usein tummempi kuin kasvojen ja kaulan.

Vierailija
11/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teini sanoi joskus aikansa samaa ja kun olin yhteydessä meikkiosastoon niin selvisi että olivat tuhrineet hyllyjä meikeillä ja kirjoitelleet huulipunilla ties mitä kirosanoja hyllyjen reunoihin...

Vierailija
12/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasiko teini värisävyjä, vai käyttikö testereitä itsensä meikkaamiseen? Ei meikkivoiteita yms. testata naamaan, vaan kämmenselkään tai ranteeseen. 

Vierailija
13/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kerran nuorena tyttönä kokeilin meikkivoidetta kaulalle ja vartija hyökkäsi paikalle kertomaan ettei tänne tulla meikkaamaan. Tuntui ihan kamalalta ja rikolliselta olo. Näpistelystä (jota kokeilin muutaman kerran noin vuosi tapahtuman jälkeen) sen sijaan en jäänyt ikinä kiinni, osa vartijoista kyllä kunnon pallopäitä.

Vierailija
14/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan meikkivoide testataan kasvoille. Tai mikä siinä jos haluaa ostaa väärän värisen, tosi nättiä.

Terveisin meikkaaja

Vierailija
15/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nähty monta kertaa...

Meikkivoiteen sävy muuten suositellaan kokeilemaan kaulalle tai dekolteelle, käden ihon on usein tummempi kuin kasvojen ja kaulan.

Sävy suositellaan kyllä kokeilemaan leukarajaan. Ennen suositeltiin kaulalle, mutta ei nykyään.

Vierailija
16/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan meikkivoide testataan kasvoille. Tai mikä siinä jos haluaa ostaa väärän värisen, tosi nättiä.

Terveisin meikkaaja

Onneksi niissä kauppoissa joissa käyn ei voi itse kokeilla meikkejä vaan myyjä voi laittaa kasvoille hygieenisesti. Värin valintakin on helppoa, niin vaalea kuin löytyy.

Vierailija
17/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testereistä sain kerran märkärupitartunnan Sokoksella.. ei ollut kivaa kun naama täyttyi punasista kutiavista näppylöistä:D hyi olkoon..

Siis ihan varoituksena sanon

Vierailija
18/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testereitä saa kokeilla, Mutta jos teinit (en ole ikinä aikuista tavannut joka tekisi näin..) alkavat meikkaamaan niillä niin kyllä huomautetaan, koska sitä varten ne eivät ole.

Vierailija
19/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nähty monta kertaa...

Sävy suositellaan kyllä kokeilemaan leukarajaan. Ennen suositeltiin kaulalle, mutta ei nykyään.

Ok, hyvä tietää!

Vierailija
20/27 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin meikkaaja

Niin just. Kyllähän ne myyjätkin joilta pyytää apua oikean sävyn valitsemiseen, laittaa sitä testeriä nimenomaan kasvoille.