Perussuomalaisista 44% luottaa Putiniin, vasemmistolaisistakin vain 7%
Kyllähän se on jo nähty tälläkin palstalla, minkä puolueen kannattajat ajavat väsymättä propagandaa Putinin hyväksi, ei siihen ulkomaan trolleja enää tarvita.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701192200056496_uu.shtml
Kommentit (166)
Saattaa myös olla että venäjän somepropagandajoukkiot koittavat luoda vastakkainasettelua spämmimällä "ehdottomia totuuksia" molempien osapuolten puolesta jotta se idiootein osa molempien puolien joukoista uskaltaisi kaivautua esiin kivensä alta ja liittyisi mukaan solvaus- ja sonnanheittojuhliin.
Amerikassahan on vastikään julkistettu useampikin uutinen miten totaalista venäjän propagandatuki trumpille oli ennen vaaleja ja nythän suomessa on tulossa useammatkin vaalit joten miksipä sitä ei lähettäisi joukkioita spämmimään eri teemoista suomisomeen, esim. persujen puolesta tunnutaan jankuttavan kokonaisvaltaisesti liki vuorokauden ympäri, samoin persuja vastaan.
Vaalit tulossa. Miettikää kahdesti haluatteko äänestää näitä Putinin persuystäviä!
Vierailija kirjoitti:
Vaalit tulossa. Miettikää kahdesti haluatteko äänestää näitä Putinin persuystäviä!
Tehkää niinkuin P u p p a äänestäkää kristallipuoluetta
Ja silti vassarit ottavat tällaisen ukon ehdokaslistoilleen
Vierailija kirjoitti:
Ja silti vassarit ottavat tällaisen ukon ehdokaslistoilleen
Miten se teidän persujen räppäri ja muut joiden nimiä ei saa edes mainita täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla ap, mitkä ovat perusteesi tuolle "kin" päätteelle vasemmiston perässä?
Monet persuthan syyttävät vasemmmistolaisia kaikesta pahasta, mitä ikinä tulee mieleen, mutta ovatkin itse isolla prosentilla hyökkäyssotivan, ihmisoikeuksia rikkovan, läpikorruptoituneen maan yksinvaltiaan puolella, yksinvaltiaan, jonka kriitikot kuolevat kummasti.
Putleri on vanha kommari eikä siitä paistamalla muutu. Halutaan sama rakas ussr takaisin.
Kuka meistä luottaa Putiniin, käsi ylös ja nuoli alas !
Miksi otsikossa lukee vasemmistolaisistakin vain 7%? Ihan kuin olisi jotenkin kummallista, että vasemmistolaisista vain 7% kannattaa äärioikeistolaista, venäläispatrioottista systeemiä, siis täysin vastakkaisia aatteita kuin mitä omat on? Heh.
Pitäisi tietenkin olla, että jopa vasemmistolaisista 7%:a luottaa Putleriin, herraties minkä takia. Luulisi, että se olisi vassareilla jotain 1%, koska aina joku on eri mieltä kuin muut, mutta ei sen enempää. Ehkä vasemmistossa on vielä joku dementikko, joka on jäänyt jonnekin 1970-luvun maailmaan?
Palstan autistinen persu sanan jankuttaja pisti taas onneksi poistetaan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti nuo Putleria ja Trumpia fanittavat persut ovat hulluja! Putlerin Venäjä käy "taisteluaan" fasismia vastaan joka puolella ja samaan aikaan rahoittaa äärioikeistoa pitkin Eurooppaa - ristiriitaa? ei kai? Putlerhan ei halua kuin hajottaa EU:n ja lisätä Venäjän valtaa ja tätä kehitystä isänmaanpetturit tukevat.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vastustan kaikkea autoritääristä pelleilyä, typerää pullistelua, väkivallan ihannointia, sovinismia, homofobiaa, rasismia. Ihan loogisesti vastustan siis niin Venäjää, persuja kuin islamiakin. Missä ihmeessä on minun puolueeni? Sellainen, joka johdonmukaisesti puolustaa liberaalia länsimaista yhteiskuntaa kaikkea takapajuista änkyräpaskaa vastaan. Joudun etsimään Hollannista asti porukan, jonka äänestämistä voisin kuvitella. Onko kohtalotovereita?
Täällä
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri vasen laita, joka juuri nyt vastustaa itärajan sulkua, miinakiellosta luopumista ja Nato-jäsenyyttä. Voitte pyyhkiä haisevaa persvíttuanne jollain viime vuosikymmenen mielipidekyselyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee tosiaan tälläkin palstalla kun persu-, hommaforum ja MV-lehti fanittajat pitävät meteliä Putlerista ja Trumpista ja levittävät propagandaa joka on fakotojen osalta ihan hanurista. Isänmaanpettureita vaikka muuta väittävätkin.
Armeijaa käymättömät metelöi kaikkein eniten ko. henkilöitä vastaan. Se onkin heidän tavaramerkki,laittaa muut maksamaan myös maahanmuuton plus muun maailmanparantamisen.
Voi kun ottaisitte joskus vastuuta itsekkin.
Tarkoitatko armeijaa käymättömillä Mestaria? M51
Ihminen joka luottaa yhteenkään kaalirottaan on vakavasti päästään vialla.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka luottaa yhteenkään kaalirottaan on vakavasti päästään vialla.
Vassarit ja 'dosentit' on samaa kauraa ;)
olen persu ja olen vihannut ryssiä yli 50 vuotta.putleri on murhaaja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu persujen katkeruus ja ihmisviha?
Vierailija kirjoitti:
Niin no, te nyt vihaatte ihan kaikkia, joten ei tuo todista mitään. Kyse on siitä millaista politiikkaa te ajatte. Se on arvopohjaltaan täysin sama kuin Putlerilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu persujen katkeruus ja ihmisviha?
No mistä johtuu teidän vassujen kyseisen paskaporukan halailu
En ole ap, mutta vastaan silti.
Tutkitusti vasemmisto suhtautuu Venäjään ja venäläisiin myönteisemmin kuin muiden puolueiden kannattajat. Nyt on kuitenkin niin, että perussuomalaiset ovat vielä vasemmistolaisiakin venäjämielisempiä.