Muita jotka eivät juuri ikinä piere?
Mulla ei melkein ikinä ole oikeaa "tarvetta" pieraista.
Joskus vain huvikseen pieraisen yksin ollessa.
Ja tietty ukostaessa pääsee joskus paukkuja, mutta tosi harvoin pieren ja etenkin hyvin harvoin on oikeasti tarve pieraista.
Kommentit (51)
Hieno nainen ei piere. Eikä käy paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tuu juuri paukkuja. Hyvä vatsa. :)
Ei ole hyvä.Kuidun puuttuminen estää pierut mutta suoliston terveydelle ei taatusti hyvä.
Viime yönä päästin pierun joka alkoi oikeasti naurattaa keskellä yötä,sellainen tosi pitkä ja kimakka pieru jonka äänen korkeus ja voimakkuus pysyi täysin muuttumattomana alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset pieree. Joko huijaat itseäsi tai pidättelet päivällä ja pieret unissasi.
Eihän ap sitä kieltänytkään, mutta toiset pierevät enemmän kuin toiset. Myös esim. suolistosairas ihminen pieree hyvin paljon.
Myös normaali terve ihminen pieree päivittäin.
Tiesittekö että jos pidättelee pierua niin hengitys alkaa haista paskalta. Eli teidän pierua pidättelevien hienostoladyjen hengitys haisee paskalle. Onneksi olkoon.
Mää pystyn soittamaan säkkijärvenpolkan hanurillani. T. pelimanni
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei piere koskaan hereillä mutta arvatkaapa sitä yöllistä katkua...
Voi tulla sinusta.
Ketoosidieetillä en piereskele. Eikä myöskään turvota tms.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen juttu toi on, että kaikki terveet pieree päivittäin. Mulla loppui kaikki ilmavaivat, kun lopetin vatsaoireita aiheuttaneiden maitotuotteiden käytön. Eli olin zeppelininä terveempi?
Kasvisruoka tuottaa enemmän kaasuja. Pelkkää lihaa syömällä ei hyvää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tuu juuri paukkuja. Hyvä vatsa. :)
Ei ole hyvä.Kuidun puuttuminen estää pierut mutta suoliston terveydelle ei taatusti hyvä.
Niin, suolistosyövän tuolla "hyvällä vatsalla" saa. Kasvisruoka tuottaa kaasua.
En piere valveilla ollessani ainakaan silloin kun noudatan vähähiilihydraattista ruokavaliota. Vilja aiheuttaa vatsanväänteitä ja piereskelyä.
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä päästin pierun joka alkoi oikeasti naurattaa keskellä yötä,sellainen tosi pitkä ja kimakka pieru jonka äänen korkeus ja voimakkuus pysyi täysin muuttumattomana alusta loppuun.
Mun pierut ovat kuin kunnon hörönauruja...
Ällöttävää! Hienot naiset ei piere. Ja naisen pitää osata hoitaa kaikki vessa-asiat ilman että mies huomaa. Saati tehdä siitä numeron ilmoittamalla vessaan menosta. Miksi pitää mainita??? Olen kuullut ruman naisen sanovan menevänsä p****lle ja se jos mikä on sairasta naisihmiseltä!
Herkut ja maito pierettää jos niitä menee syömään.
En kannata piereskelyä, jos on parisuhteessa.
ei kannatakkaan, voi vaikka 5 vuoden vahva suhde kariutua piereskelyn takia
Minä en juuri koskaan ole pieremättä.