Mifu-ruoat
Näyttää nuo Mifu-ruoat aina ihan oksennukselta. Olen ennakkoluuloinen.
Miltä maistuu, millainen rakenne ja suutuntuma?
Kommentit (8)
Maistuu ehkä lähinnä juustolle, halloum-tyyppiselle, mutta pehmeämmälle. Eikä ole aivan niin suolainen. Mielestäni ihan hyvää!
Tein lasagnea ja voisin kuvitella tekeväni uudelleenkin. Joku curryn tyyppinen ruoka saattaisi myös olla ihan ok mifusta tehtynä. Pastan joukossa menee varmaan myös vaikka kengänpohja jos on riittävästi mausteita. Ehkä pastan kanssa ulkonäkökään ei olisi niin omituinen? :)
Maku muistuttaa lähinnä raejuustoa, eli aika mietoa ja mautonta siis. Rakenne ja suutuntuma ei ole yhtä kova ja kumimainen kuin halloumissa, mutta lähempänä sitä kuin raejuustoa. Ei pahaa, mutta ei niin hyvääkään että olisin innostunut ostamaan toista kertaa.
Ei suoraan sanottuna maistu juuri miltään. Rakenne on kumimainen.
Näistä kommenteista huolimatta tykkään ja kokkaan usein! Olen paljon maitotuotteita kuluttava juustojen ystävä, ja minun makuuni "kuminen raejuusto" sopii, toisin kuin kuivakat ja lihaa jäljittelevät nyhtikset yms. Syön yleensä tomaattikastikkeen ja pastan kanssa.
Moni kritisoi tuotteen rakennetta ja makua, mutta kukin tyylillään.
Ihan huijausta koko mifu. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Ihan huijausta koko mifu. En suosittele.
Mikä siinä on huijausta?
Tykkään Mifusta ja olen ostanut sitä jo monta kertaa. Sopii curryihin, lihan tilalle esim. lasagneen ym. Rakenne vähän kumimainen, ulkonäöltään vähän kuin pieniä hampaita :) Kokeilkaa!
mifunystävä kirjoitti:
Tykkään Mifusta ja olen ostanut sitä jo monta kertaa. Sopii curryihin, lihan tilalle esim. lasagneen ym. Rakenne vähän kumimainen, ulkonäöltään vähän kuin pieniä hampaita :) Kokeilkaa!
Nam :D
Kiinnostaisi minuakin.