Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät juuri ikinä piere?

Vierailija
22.02.2017 |

Mulla ei melkein ikinä ole oikeaa "tarvetta" pieraista.
Joskus vain huvikseen pieraisen yksin ollessa.

Ja tietty ukostaessa pääsee joskus paukkuja, mutta tosi harvoin pieren ja etenkin hyvin harvoin on oikeasti tarve pieraista.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieret unissasi.

Vierailija
2/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisen herättyäni ihan pikkuisen paukun ja that's it.

Nuorempana kun olin äitimuorin ruoissa minulla oli paljonkin ilmavaivoja mutta ei enää pitkään pitkään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ilmavaivoja, en saa pieraistua vaikka haluaisin.

Paitsi kerran vatsa oli monta tuntia tosi kipeä ja luulin tekeväni kuolemaa. Melkein huusin tuskasta. Tilanne päättyi lopulta pitkään pieruun, ja yhtäkkiä tuska oli tiessään. Kun en ollut tottunut ilman kulkemiseen suolessa niin se sattui oikeasti. En siis ihmettele miksi vauvatkin parkuvat ilmavaivojaan.

Vierailija
4/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku olikin edellä sanonut että pieret unissasi. Kaikki terveet ihmiset pieree päivittäin,monet unissaan.

Vierailija
5/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei piere koskaan hereillä mutta arvatkaapa sitä yöllistä katkua...

Vierailija
6/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piere eikä ole tarvettakaan juuri koskaan, mutta ilmaa tulee ulos pieninä röyhtäisyinä =(

Vierailija
7/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen juttu toi on, että kaikki terveet pieree päivittäin. Mulla loppui kaikki ilmavaivat, kun lopetin vatsaoireita aiheuttaneiden maitotuotteiden käytön. Eli olin zeppelininä terveempi?

Vierailija
8/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen syönyt vaikka sipsejä, niin varmasti pierettää ja haju on karsea, mutta jos syön tavallista ruokaa, niin ei minua pieretä oikeastaan ollenkaan. Oikea ravinto on tähänkin yksi tärkeä seikka, eli tietynlainen ruoka aiheuttaa pieremistä.

Vierailija
9/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieret unissasi.

Tarkoitatko että ap pieree nukkuessaan vai että hän näkee unta että pieree?

Vierailija
10/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset pieree. Joko huijaat itseäsi tai pidättelet päivällä ja pieret unissasi.

Vierailija
11/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää sis vain niitä härkiksiänne ja muita sontaan verrattavissa olevia "ruokianne", niin taatusti haisee perästä päin.

Vierailija
12/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tuu juuri paukkuja. Hyvä vatsa. :) 

Vierailija
13/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset pieree. Joko huijaat itseäsi tai pidättelet päivällä ja pieret unissasi.

Eihän ap sitä kieltänytkään, mutta toiset pierevät enemmän kuin toiset. Myös esim. suolistosairas ihminen pieree hyvin paljon.

Vierailija
14/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suolistofloora kunnossa jos ei koskaan piere.

Vierailija
15/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun jätin lihan pois ruokavaliosta ja vähensin radikaalisti maitotuotteiden syömistä, loppui piereskely kuin seinään. 

Vierailija
16/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pierryt tosi paljon 35 vuotta elämästäni. Jätettyäni sokerin sekä gluteenin kokonaan loppui piereskelykin. Aamuisin saatan kerran pieraista mutta en edes joka aamu. Ulostaessa varmaan tulee kaasua samalla, mutta en enää rupsuttele kaiket päivät niin kuin ennen.

Vierailija
17/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lukenut, että ihminen päästää pierun keskimäärin 10 kertaa päivässä. Mulla toi kyllä ylittyy moninkertaisesti vaikka en koe olevani millään lailla sairas. Onneksi asun yksin, seurassa kyllä pidättelisin.

18/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha, maito ja viljat pierettää eniten. Ja palkokasvitkin todennäköisemmin yhdistettynä sekaruokavalioon.

Itse tapaan pitää painoa kurissa syömällä pääasiassa kasvipohjaista ruokaa. Maidon olen jättänyt kokonaan. Pari kertaa vuodessa voin jotain hienompaa homejuustoa maistaa. Eipä oo enää kova paukuttelu vaivannut.

Vierailija
19/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suolistofloora kunnossa jos ei koskaan piere.

Jos liikkuu ja syö pieniä annoksia eikä kakkaa, niin ei tule paukkuja. :) 

Vierailija
20/51 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noin litra. Sen verran suolikaasua muodostuu päivässä aikuisen ihmisen suolistoon. Kaasunmuodostuksesta voi syyttää paksusuolessa majailevia bakteereita. Ne pilkkovat niitä ravinnon osia, jotka eivät imeydy ohutsuolessa. Usein nielemme syödessämme myös ilmaa, minkä vuoksi kaasua voi joutua mahaan ja sieltä suolistoon.

Osa kaasupäästöistä tulee ulos röyhtäyksinä, mutta suurempi osa tulee yleensä ulos pieruina. Joidenkin käsitysten mukaan ihminen päästelee keskimäärin 15 pierua päivässä. Normaalin ylärajana pidetään 25 päästöä päivässä."

http://www.savonsanomat.fi/teemat/hyvinvointi/Näin-monta-pierua-ihminen…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän