Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat, voitteko selittää miksi...

Vierailija
22.02.2017 |

...sitä röökiä pitää polttaa ulko-ovien edessä? Jos jossain on kieltokyltti, syttyykö silloin palava halu polttaa, juuri kyltin edessä?

Raivostuttavaa asua kerrostalossa, varsinkin kun asunto on ulko-oven vieressä. Joka ilta röökiporukat riehuvat ikkunan takana, ja jo yhden tupakan savu kulkeutuu rappukäytävään ja sen kautta asuntoihin. Asunnon tuulettaminen on vitsi, koska ikkunoiden toisella puolella käryä on vähintään yhtä paljon kuin käytävässä. Jos minulla olisi vaihtoehtoja, muuttaisin heti, vaan eipä ole joten pakko sietää.
Rappukäytävän oven edessä olevan käryävän ihmismuurin jäljiltä rappukäytävässä hengittääkseen pitäisi käyttää kaasunaamaria.

Onko paikalla tupakoitsijoita jotka voisivat kertoa oman näkemyksensä tästä asiasta, itse en keksi yhtään hyvää syytä kyseiselle käytökselle.

Ps. Taloyhtiön pihalla on tupakkapaikka tupakointia varten. Se tarkoittaa, että kyseisellä paikalla voi tupakoida. Siellä on myös tuhkakuppi ettei tarvitse vuorata maata tumpeilla.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun heilläonn oikeus. Oikeus kessuttaa terasseilla ja parvekkeilla ja tyrannisoida ihmisten elämä. Oikeus tupakointiin on pyhä asia, suurempi oikeus kuin raitis ilma.

Vierailija
22/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu oli, kun Levillä olimme vsranneet allergiahuoneen. Rivitalon omaisia asuntoja. No eikös juuri ikkunamme edessä (ulko-ovikin siinä vieressä) ollut tupakkapaikka. Kärhyt kämpässämme. Menin valittamaan onneksi jazsaimme tasokkaamman asunnon loppuviikoksi samaan hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaisitkin sinä nyt ap vaikka yhden röökin tai ottaisit vaikka drinksun välillä niin ei ois pipo niin kireellä!

Vierailija
24/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hirvrän tarkka hajuaisti. Juu kyllä rööki haisee siinä käytävässä ekat 5m jos joku imee röökiä siinä oven edessä mutta ei ole koskaan kyllä minun asuntoon tullut. Enemmän oon tyytyväinen ettei kukaa ördää öisin ja muutoin rauhalline taloyhtiö.

Vierailija
25/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsevat eivät tajua, kuinka pahalta se tupakka oikeasti haisee. Mieheni lopetti polttamisen ja kun hän ei enää haise tupakalle, on tullut huomattua kuinka pahalle ne ohikulkijat lemuaa. Miehenikin on huomannut saman asian ja ihmetellyt että miten on vuosia kestänyt elää paskan hajussa. :D Sen takia nämä oven edessä polttavat tuskin tajuavat kuinka kauheaa se muille on, eiväthän he itse edes haista sitä. Ajattelevat vain että tuonkin on pakko päästä jostakin valittamaan. Eivät tajua että kun tupakan haju leviää sisälle kämppään, ei se sieltä ihan hetkessä haihdu. Ja minulle esimerkiksi tulee huono olo tupakan savusta.

Asuin ennen toisessa kerroksessa ja naapurit kävivät ikkunan alla tupakalla vähän väliä. Haju levisi sisälle vaikka ikkunat oli kiinni ja haju myös pysyi sisällä. Tämä oli vielä makuuhuone, joten ei tullut käytyä siinä huoneessa oikeasti kuin nukkumassa.

Vierailija
26/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttaisitkin sinä nyt ap vaikka yhden röökin tai ottaisit vaikka drinksun välillä niin ei ois pipo niin kireellä!

Tuleeko sinulle rentoutunut olo kun poltat? Kuinka kauan se kestää, viisi minuuttia? Yleensähän nämä tupakoijat ovat niitä hermoheikkoja kun eivät tuntia voi olla ilman. Kuinka paljon energiaa käytät päivässä siihen että mietit että milloin pääset tupakalle? Kuinka paljon nautit esim. elokuvissa ollessasi kun alkaa nikotiiniriippuvuus painaa päälle? Kuinka paljon nautit ruuasta tai vaikka kahvista kun sen jälkeen pitää nopeasti saada suu taas pahanmakuiseksi?

Vierailija
27/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en polta muiden ihmisten välittömässä läheisyydessä, tiedän kyllä miten rasittavaa voi olla joutua vetämään keuhkoihinsa muiden käryjä.

Asun kyllä sellasessa wt-talosaa että tuskin ketään moinen täällä kiinnostaa, jos nyt ei rappukäytävässä tupruttele

Vierailija
28/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kävellä kauemmas ja jos sataa siinä on katos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä