Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat, voitteko selittää miksi...

Vierailija
22.02.2017 |

...sitä röökiä pitää polttaa ulko-ovien edessä? Jos jossain on kieltokyltti, syttyykö silloin palava halu polttaa, juuri kyltin edessä?

Raivostuttavaa asua kerrostalossa, varsinkin kun asunto on ulko-oven vieressä. Joka ilta röökiporukat riehuvat ikkunan takana, ja jo yhden tupakan savu kulkeutuu rappukäytävään ja sen kautta asuntoihin. Asunnon tuulettaminen on vitsi, koska ikkunoiden toisella puolella käryä on vähintään yhtä paljon kuin käytävässä. Jos minulla olisi vaihtoehtoja, muuttaisin heti, vaan eipä ole joten pakko sietää.
Rappukäytävän oven edessä olevan käryävän ihmismuurin jäljiltä rappukäytävässä hengittääkseen pitäisi käyttää kaasunaamaria.

Onko paikalla tupakoitsijoita jotka voisivat kertoa oman näkemyksensä tästä asiasta, itse en keksi yhtään hyvää syytä kyseiselle käytökselle.

Ps. Taloyhtiön pihalla on tupakkapaikka tupakointia varten. Se tarkoittaa, että kyseisellä paikalla voi tupakoida. Siellä on myös tuhkakuppi ettei tarvitse vuorata maata tumpeilla.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy heiltä, jotka siinä oven edessä polttaa?

Vierailija
2/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkikö pitäs vaikka keskellä yötä vetää että saa sen röökin poltettua ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt että voisiko polttaa vaikka vähän kauempana ovesta, mutta tähän mennessä en ole saanut vielä vastaukseksi muuta kuin epämääräistä ynähtelyä. Ja jos kokee parinkymmenen metrin matkan lenkiksi, niin kannattaisi ehkä lopettaa se polttaminen ja vaihtaa kuntoiluun.

Ap

Vierailija
4/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt että voisiko polttaa vaikka vähän kauempana ovesta, mutta tähän mennessä en ole saanut vielä vastaukseksi muuta kuin epämääräistä ynähtelyä. Ja jos kokee parinkymmenen metrin matkan lenkiksi, niin kannattaisi ehkä lopettaa se polttaminen ja vaihtaa kuntoiluun.

Ap

Meinaatko, että täällä on ajatustenlukijoita, jotka tietävät heidän syynsä polttaa oven edessä?

Vierailija
5/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä paskanhajuista tikkua ylipäätään olla imemässä kaiken aikaa? Aiheutatte ympäristölle vakavan terveyshaitan ja lopulta vielä maksetaan verorahoista teidän kitumisenne.

Vierailija
6/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meinaatko, että täällä on ajatustenlukijoita, jotka tietävät heidän syynsä polttaa oven edessä?

Haluan tietää ihan kenen tahansa tätä harrastavan ihmisen syyn kyseiselle toiminnalle. Ikävä kyllä tämän talon asukkaat eivät ole ainoita laatuaan, eikä tätä tapahdu edes ainoastaan tämän talon ovien edessä.

Ap

Vierailija
7/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Veikkaan, että täälläkin on paljon tupakoitsijoita, jotka syyllistyvät tähän. Heidän syitään tai perusteluitaan olisi mainiota kuulla. - ei-ap

Vierailija
8/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tupakoitsija, mutta tehän niuhot halusitte kieltää parveketupakoinnin? Muistaakseni aika moni varoitti juuri tästä oven edessä polttamisesta.

Ei tosiaan kauaa mennyt, kun parveketupakoinnin kieltämiseen tehtiin näennäisiä helpotuksia, kun jo ruvetaan valittamaan ulkona polttamisesta ja rapussa ravaamisesta.

Vierailija
9/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista porukkaa nuo tupakoitsijat. Ei ole muuta syytä! Meidänkin rapun vieressä sauhuttelevat. Pääosin ovat nuorta porukkaa, mahtuu siihen yksi 7-kymppinen apuhoitajakin. Ja savut kulkeutuu meidän asuntoihin.

Eikö yleensä ole järjetöntä tupakoida, ihan wt-hommaa?

Vierailija
10/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole joku laki joka sanoo mikä etäisyys pitää olla asuinrakennuksesta? 15m?

Vierailija
11/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä meen aina tupakkapaikalle jos sellanen löytyy, onhan se nyt vähintään kohteliasta muita kohtaan.

Vierailija
12/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma jos tupakkapaikka on tehty lähistölle, tupakan tuoksua inhoavat pääsevät vähemmällä.

Vierailija
13/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omakotitalossa ja poltan omalla takapihalla, ei pelkoa että savustan naapureita. Ja muutenkin käytän aina tupakkapaikkaa jos sellainen on. Luulen, että kyse on enemmän ihmistyypistä. Nuo ovien edessä tupakoivat ovat varmaan muissakin asioissa välinpitämättömiä ja itsekkäitä.

Vierailija
14/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaista porukkaa nuo tupakoitsijat. Ei ole muuta syytä! Meidänkin rapun vieressä sauhuttelevat. Pääosin ovat nuorta porukkaa, mahtuu siihen yksi 7-kymppinen apuhoitajakin. Ja savut kulkeutuu meidän asuntoihin.

Oikein 7-kymppinen apuhoitajakin polttaa. Vau! Meidän talossa asuu erikoislääkäri, joka polttaa. Eikös olekin ihmeellistä?

Oletkohan itse vähän yksinkertainen.

Vierailija
15/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti menisin tupakkapaikalle, jos sellainen meidän talomme pihasta löytyisi, mutta ei löydy. Pyrin joka tapauksessa kuitenkin siirtymään vähän kauemmaksi ulko-ovelta. Ehkä toiset ei vaan viitsi.

Vierailija
16/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tupakoitsija, onneksi en enää kerrostaloasuja. Ei kyllä tulisi mieleenkään polttaa ulko-oven edessä. Jospa teillä ei ole paikka kunnolla merkittynä? Varmaan tuhkakuppikin oven edessä?

En kyllä pidä siitä miten puhutte tupakoinnistani tai kenenkään muunkaan joka ottaa muut huomioon. Eräänlaisena rasismina pidän sitäkin.

Oman talon kohdalla tupakkapaikka on kyllä ihan selkeästi esillä. Tuhkakuppia tämän rapun oven lähellä ei ole, siksi tumpit lentävätkin oven läheisyyteen. Nyt on satanut lunta niin ettei jälkiä näy, mutta vielä pari päivää sitten sai etsimällä etsiä puhdasta kohtaa maasta.

Puolestani ihmiset saavat polttaa niin paljon kuin keuhkot vetää, kunhan tekisivät sen niin ettei haittoja aiheudu muille. Ne jotka taas tupakoivat esimeriksi juuri ulko-ovien edessä ovat raivostuttavia.

Ap

Vierailija
17/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein 7-kymppinen apuhoitajakin polttaa. Vau! Meidän talossa asuu erikoislääkäri, joka polttaa. Eikös olekin ihmeellistä?

Tupakoijat ovat yksinkertaisia. Eräät ammattiryhmät ovat erityisen kovia tupakoimaan. Harvemmin olen nähnyt lääkärin tupakoivan.

Vierailija
18/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on niin typerää puuhaa että sitä saakin arvostella. Mua kiinnosta jos joku pelle siitä mielensä pahoittaa kun on kuitenkin niin typerä että myrkyttää itsensä lisäksi ympäristönsäkin.

Vierailija
19/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoijat ovat yksinkertaisia. Eräät ammattiryhmät ovat erityisen kovia tupakoimaan. Harvemmin olen nähnyt lääkärin tupakoivan.

Itse en ole kovinkaan usein törmännyt tupakoivaan kukkakauppiaaseen. Johtuuko tämä siitä, että en tunne kukkakauppiaita, vai siitä, että kukkakauppiaat eivät tupakoi?

Vierailija
20/28 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole kovinkaan usein törmännyt tupakoivaan kukkakauppiaaseen. Johtuuko tämä siitä, että en tunne kukkakauppiaita, vai siitä, että kukkakauppiaat eivät tupakoi?

Olen ollut 40v erikoissairaanhoidon palveluksessa. Yhden lääkärin tiedän että poltti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi