Islantilaisessa kissakamerassa neljä pentua nukkuu parhaillaan kerrossängyissään <3
Pennut on kiivenneet yläpedeille, nukkuvat kaksi pentua yhdessä pedissä. Aww, en kestä <3
Kommentit (1316)
Miksiköhän pihaa ei enää kuvata? Mulla ei näy. Ärsyttää, kun jää pihakohellukset näkemättä. Makkaria kuvaa toinenkin kamera. Nyt toimii vain yksi makkarin kamera, ei näy edes kissanhäntää. Pinkki kerrossänky on näköjään siirretty kiinni seinään, syy on varmaan ettei katit piileskelisi sängyn takana kameroilta.
Heti aamusta piti käydä katsomassa pelaako kissakamerat jo. Yksi kamera ja yövalo tällä hetkellä. Sinisen sängyn alapedissä taitaa olla kaksi pentua, pari pyöreällä matolla sänkyjen välissä ja emon takajalat näkyvät etualalla.
Onkohan yläpedeissä jo nukuttu?
Tuosta hevosenkenkäkävelystä, olen kuullut sitä sanottavan kylkimyyryksi. Omat kissat joskus sitä ihan yksikseenkin harjoittavat, näkevät kai jonkun varjon tms. ja innostuvat pörhistelemään ja pistävät selän kaarelle ja itsensä hurjaksi. On ne ihania.
Voi kun laittaisivat kamerat kuntoon, kyllähän noita seuraisi mielellään enemmänkin.
Kattarshianin facessa käy valitus kameroista. Kummallista, etteivät viitsi reagoida ongelmaan tai tiedottaa faneja.
Vierailija kirjoitti:
Kattarshianin facessa käy valitus kameroista. Kummallista, etteivät viitsi reagoida ongelmaan tai tiedottaa faneja.
Minä en ole facebookissa - enkä edes tämän takia mene - joten en pysty sinne kirjoittamaan, mutta varmaan joku teistä on. Niin voisitteko kysyä että mikä pentu se she-devil oikeasti on? Olen viime aikoina alkanut kallistua sille kannalle että se onkin Pörrö!
Eipä vaikuta Kattarshianin henkilökunta vastailevan fanien kysymyksiinkään. Siitäkin on juttua facessa, kun joku oli ihmetellyt miksi Bo ja Svala lähtivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi on niin ihastunut hevosenkenkäkävelyyn että menee sillä vaikkei lähelläkään olisi ketään kelle pullistella.
Mitä on hevosenkenkäkävely?
Sitä kun kissa kävelee sivuttain selkä köyryssä. Yleensä tapahtuu silloin kun tappelun alla psyykataan vastustajaa, pitää yrittää näyttää mahdollisimman isolta ja pelottavalta.
Tyttis on vakuuttavin. Pörröllä olisi saumoja, mutta keskittyy lähinnä vain koheltamiseen muitten mukana. On noi mestareita, kaikki ja kaikinpuolin. Vanillakin.
Öh... saumoja mihin?
Tärkeintä kuitenkin että kissoista pidetään hyvää huolta. Jos kissakamera ja pr-hommat alkavat häiritä kissojenhoitoa, ne ei palvele enää kissataloa.
Kun sanotaan että kissojen suhde ihmisiinsä voi olla vähän kuin pennun suhde emoonsa. Äsken näin kun kissanpentu heräili ja loi katseen emoonsa, siristeli vähän ja ojenteli itseään etutassut kohti emoa. Ja siitä sit asteli puskemaan emoaan ja käpertyi sen viereen... ihan kuin meilläkin lemmikit tekevät.
Ja nyt pennut painii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi on niin ihastunut hevosenkenkäkävelyyn että menee sillä vaikkei lähelläkään olisi ketään kelle pullistella.
Mitä on hevosenkenkäkävely?
Sitä kun kissa kävelee sivuttain selkä köyryssä. Yleensä tapahtuu silloin kun tappelun alla psyykataan vastustajaa, pitää yrittää näyttää mahdollisimman isolta ja pelottavalta.
Tyttis on vakuuttavin. Pörröllä olisi saumoja, mutta keskittyy lähinnä vain koheltamiseen muitten mukana. On noi mestareita, kaikki ja kaikinpuolin. Vanillakin.
Öh... saumoja mihin?
Tyttis on persoonallisin, Pörrössäkin on persoonallisuutta, mutta ei niinkuin tytissä.
Öö tuota, tyhjiä sänkyjäkö tänään seurataan yhden kameran turvin. Taitaa tulla ulkoilupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole facebookissa - enkä edes tämän takia mene - joten en pysty sinne kirjoittamaan, mutta varmaan joku teistä on. Niin voisitteko kysyä että mikä pentu se she-devil oikeasti on? Olen viime aikoina alkanut kallistua sille kannalle että se onkin Pörrö!
Mäkin olen sitä mieltä, että toi pörrönen on se tyttö, varma en tietenkään ole.
Tyttis ihmettelemässä yläsängyssä.
Kolmisen tuntia sitten ovat päivittäneet sivullensa, että heillä on teknisiä ongelmia kameroiden kanssa. Ja että toivottavasti pian pelaa kaikki kamerat.
Kattarshianin faceen on tullut ilmoitus, jossa on kisun kuva ja teksti, josta käsittää että jotain apua pyytävät. Islannin kielisen tekstin laitoin googlen translaattoriin, niin tuli tällainen:
Katta Vinafélag Pankki toimii turvapaikkana. Shelter on ainoa laillisesti ajaa kissan turvaa maan ja saa KisumuPicture jotka ovat eksyneet pois kotoa tai hylänneet omistajat.
Kissamme Aska suojia tarjoaa suojaa ja hoito kun yrittää olla omistajansa tai löytää ne uudet kodit. Yhtiö toimii kissa hotelli, lukuisia kattaeigendur etu on pentuja niiden turvallisuuteen, kun he menevät lomalla. Suuri ja epäitsekästä työtä tehdään eduksi kissat, joka maksaa paljon rahaa. Tarha on yleensä kuusi työntekijää palkkatiedon sekä merkittäviä vapaaehtoisia.
Vuosimaksu on vain £. 3000 vuotta ja voit tehdä kaikki ero! Voit tarkistaa yhtiön verkkosivuilla, www.kattholt.is (Liity jäseneksi) tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kattholt@kattholt.is. Voit myös soittaa puhelimitse 567 2909 tai 699 4030
Join!
Hengähtäkää. Homma toimii pitkälle vapaaehtoisvoimin ja sunnuntaina on varmaan ollut vaikea saada paikalle teknisesti reiittävän osaavia henkilöitä. Kyllä se siitä. Kannattaa tosiaan katsoa sitä pääsivua.
Ei jaksais enää hengähtää. Toimisipa jo.
Vieroitusoireita! Sitä on melkein itsekin kuin emo ja pitäisi päästä näkemään miten pennut voi.
Orpo olo ilman kissakameraa...😕
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä siellä ei vastata ikinä mihinkään kysymyksiin tai toiveisiin :(
Onneksi edes yksi kamera toimii ja siellähän se porukka onkin taas koolla ruokailemassa.
Tää on niin huvittavaa pelkästään, miten joku selittää. Kun se on juuri noin. Ja nämä pikkuiset pörröttää itsensä isoiksi valtaviksi pelottaviksi, ja sitten hyökkäys, hamput kiini ja ruopintaa. Jokaisen naama on saanut varmaan tuhansia takatassuja ja jossain vaiheessa kynsiäkin, mau. Maailma on eri kuin ihmisen.