Maria Veitolan ohjelmassa aikoinaan yleisö taputti kun Veitola pisti surutta halvalla Johanna Tukiaista.
... ja irvaili julmasti hänen kustannuksellaan.
Mahdatteko muistaa, oliko näin?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon jos itse ilkeänä piilovittuilee haastateltaviensa kustannuksella , luulisi kestävänsä itsekin jotakin kun juttu kääntyy vaihteeksi häneen itseensä.
Tuo mediatutkijakin hätääntyneenä pyytelemässä anteeksi julkisesti. Ihan naurettavaa.
En näe mihin suuntaan etusormesi osoittaa. Ei ole sinuun näköyhteyttä. Olisiko liikaa pyydetty, jos ottaisit sen huomioon ja kertoisit, ketä tarkoitat?
No tutki sitä mediaa, niin voit hoksata.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että vaikka on niin huonokäytöksinen kuin olla "suorapuheisuudessaan" ja tahalteen provosoiden niitä huonoitsetuntoisimpia naisia jotka lähtee pikkulikkamaisesti suuttumaan että saisivat julkisuutta omalle pikkumaisuudelleen ,
täysin sen sijaan että nauraisivat Anun ala-arvoisille kuittailuille makeasti ja lätkäisisivät pallon takaisin osuvalla verbaalisella iskulla , niin Anu Saagim ON seksikäs kissa joka on Viron versio Sharon Stonesta. Uskaltaa maistattaa omaa lääkettään monen primadonnan.
Miten toimittaja ei osaa käyttää sanansäilää vaan ...... twiittaa jotain ....joo.
No eipä sanansäilä tunnu taittuvan av-mammalta/papaltakaan. Oli aivan helvetin sekava kirjoitus ja kirjoituksen ydinsanoma (josko sitä olikaan) hukkui hitonmoisen sekavuuteen.
Sitäpaitsi viron veteraanipissisvosu ei ole seksikkyyttä nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Ja Kaarina Hazard kehui Veitolaa kun on niin hyvä vittuiluohjelma.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011022213234352_vi.shtml
Kaarina Hazard, korrektin käytöksen ja hyvän maun ylipapitar. Voila!
Silti suosittu koska hän on välitön, karu ja aito reaktioissaan, kosiskelematta .
Ei ikinä, vahingossakaan imelä.
[/quote]
No eipä sanansäilä tunnu taittuvan av-mammalta/papaltakaan. Oli aivan helvetin sekava kirjoitus ja kirjoituksen ydinsanoma (josko sitä olikaan) hukkui hitonmoisen sekavuuteen.
Sitäpaitsi viron veteraanipissisvosu ei ole seksikkyyttä nähnytkään.[/quote]
No mikäs wannabe-äikän ope se siihen tupsahti "av-mammojen ja pappojen" kommentteja analysoimaan.
Ydinsanoma sulla on housuissas, päätellen mikä oli oma surkea verbaalinen antisi mitä toit tähän keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti suosittu koska hän on välitön, karu ja aito reaktioissaan, kosiskelematta .
Kaarina elää mustassa maailmassa, missä ei ole mitään muuta hyvää kuin alkuperäinen Office. Kaarina ei kuitenkaan yritä parantaa maailmaa vaan vetää kaikki muutkin mukanaan pimeyteen.
Ja vielä nimenomaan ilkeili Tukiaisen ulkonäöstä.
Joko on ok haukkua itse ja tulla itse arvostelluksi, tai sitten voisi itse noudattaa samoja rajoja, mitä haluaa muiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä nimenomaan ilkeili Tukiaisen ulkonäöstä.
Joko on ok haukkua itse ja tulla itse arvostelluksi, tai sitten voisi itse noudattaa samoja rajoja, mitä haluaa muiltakin.
Taisi Saagim (--tahtomattaan?--) antaa myös Johannan puolesta pientä tasoitusta julkisuuden nöyryyttämis/nolaamis kierteeseen.
Sellaisia ihmisiä on paljon, jotka katsovat oikeudekseen ilkeillä muille, mutta eivät kestä itse vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mahdatteko muistaa, oliko näin?
Muistan. Sitä saa mitä tilaa ja mitä käsikirjoittaja korvaan kuiskuttaa.
Jännä, ettei kukaan tuosta Veitolan suuresta tukijajoukosta ole somessa tätä muistanut mainita.
Mikä ohjelma se on jossa veitolalla on ollut haastateltavana saagim ja parviainen? Näkyykö enää mistään?
Mä ihmettelin vuosia sitten, että mikä on tämä ihminen jolle puoliväkisin yritettiin saada kasaan keskusteluohjelmaa, jota joku seuraisi. Useampia ohjelmayrityksiä, ja aina vaihtui kanava välissä. Pakko oli väkisin päästä julkisuuteen. Yksi niitä harvoja julkisuuden hlöitä, jota olen vaan välittömästi inhonnut (enkä siis ulkonäön vuoksi).
Hyvänä kakkosena Kristiina-kaksoiskonsonantti-Komulainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelin vuosia sitten, että mikä on tämä ihminen jolle puoliväkisin yritettiin saada kasaan keskusteluohjelmaa, jota joku seuraisi. Useampia ohjelmayrityksiä, ja aina vaihtui kanava välissä. Pakko oli väkisin päästä julkisuuteen. Yksi niitä harvoja julkisuuden hlöitä, jota olen vaan välittömästi inhonnut (enkä siis ulkonäön vuoksi).
Hyvänä kakkosena Kristiina-kaksoiskonsonantti-Komulainen.
Maria ja Kristiina.
Sarjassamme nämä "tyrmäävät seurapiiri-"... eikun siis telkun kaunottaret. Joo.
Kyllähän Johanna Tukiainen sisarensa kanssa ja Anu Saagim tahollaan saivat parikymppisinä ulkonäöllään liikenteen seisahtumaan. Poikkeuksellisen hyvännäköisiä olivat .
Vierailija kirjoitti:
Jännä, ettei kukaan tuosta Veitolan suuresta tukijajoukosta ole somessa tätä muistanut mainita.
Kiire tuoda itteensä esiin kun oli paikka "tukea".
Minä muistan tuon ohjelman! Ja semmoisen muistan lukeneeni, että Nightwishin Tuomas Holopainen marssi mainoskatkolla ulos studiosta :D Myöhemmin Maestron manageri soitti Veitolalle ja haukkui pystyyn. Sitä saa mitä tilaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän Veitolalle kävi. Pisteliäs ja vittuileva journalismi meni jo.
Tosin hän oli huono siinäkin. :/
meni jo 90-luvulla*
Näinpä. 90-luvulla tehtiin hyvää talk-showta.
Klassikkomainetta nauttiva Sarasvuon ja Rantalaisen talk-show Hyvät, pahat ja rumat 90-luvulla lanseerasi suorapuheisen ja välillä kiusallisenkin pisteliään tyylin. Juontajat osasivat tuon tyylilajin , olivat taitavia siinä missä meni raja. Kyseessä oli ajankohtaisohjelma pureutuen kiinnostavasta kulmasta tarkasteltuihin päivän aiheisiin.
Mikäli näytettäisiin uusintana, keräisi varmaan enemmän katsojia kuin yksikään nyky "talk-show".
Kysymykset olivat älykkäitä ja hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdatteko muistaa, oliko näin?Muistan. Sitä saa mitä tilaa ja mitä käsikirjoittaja korvaan kuiskuttaa.
Onko nykytalk-shown toimittajat tosiaankin vain papukaijoja jotka toistavat kritiikittä "mitä käsikirjoittaja korvaan kuiskuttaa". Ja välillä hosutaan vierasta "aika loppuu kohta, puhu lyhyesti ny".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän Kaarina kommentoi, että rumaksi haukkuminen ei ole kunnianloukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän Kaarina kommentoi, että rumaksi haukkuminen ei ole kunnianloukkaus.
Niinkö? Ilmeisesti hänen näkökulmastaan sitten ei ole.
"Dooris oli toisenlainen
dooris oli reissunainen
hän näytti mulle
miltä tuntui
kun sai maistaa
omaa lääkettään..."
Veitola yritti omaan julkkispussiin helppoksi arvioimiaan sympatiapisteitä luottaen siihen että kaikkihan nyt ällöää suominaisten ulkonäön virallista haukkujaa saagimia. Näin ei ilmeisesti käynytkään. Ylläripylläri.
Koska yhtäkkiä saagimista tulikin kiinnostava dooris joka "antaa takaisin" pään aukomiset sumeilematta ja samalla mitalla. Joissakin tapauksissa viiveellä, kierteellä ja korkojen kanssa .