Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus, työstä irtisanoutuminen ja karenssi?

Vierailija
22.02.2017 |

Olen siis raskaana, työskentelen siistijänä. Olen jo pitkään halunnut ottaa loparit, ja varsinkin nyt kun olen paksuna, (raskaus vasta alussa) haluan keskittyä ainoastaan raskauteen. Ei tosiaan kiinnosta mikään ylimääräinen siivoaminen paskalla palkalla, ei tässä tilassa.

Jos irtisanon itseni nyt niin siitä tulee 3 kk:n karenssi, eikö? Mites sen jälkeen, mitä tukia saan karenssin jälkeen? Jos synnytyksen jälkeen palaisin töihin.. Karenssin ajan voisin elää säästöillä..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi itsensä irti ja 3kk oli karenssi. Sitten alkaa ihan normaalisti saada ansiosidonnaista jos kuuluu liittoon/kassaan. Käytännössä meni 4,5kk ennenkuin eka ansiosidonnainen tuli tilille.

Jos ei kuulu liittoon/kassaan niin saa työkkäriä ihan normaalisti sen karenssin jälkeen.

Vierailija
2/2 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi itsensä irti ja 3kk oli karenssi. Sitten alkaa ihan normaalisti saada ansiosidonnaista jos kuuluu liittoon/kassaan. Käytännössä meni 4,5kk ennenkuin eka ansiosidonnainen tuli tilille.

Jos ei kuulu liittoon/kassaan niin saa työkkäriä ihan normaalisti sen karenssin jälkeen.

Ja tietenkin noita varten pitää ilmoittautua työnhakijaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän