Pitääkö yhden yön panoille kertoa genitaaliherpeksestä?
Jos se ei ole rakkulavaiheessa? Käytän toki kumia yhdynnässä, mutta suihinotto on kivempi saada ilman kumia.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mites jos paneskelisit naisia joilla se on jo? Kuten mulla.
Käyhän sekin. Muista laittaa baariin vaikka jokin rintamerkki, jossa lukee "Minulla on genitaaliherpes", jotta osaan lähestyä sinua. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites jos paneskelisit naisia joilla se on jo? Kuten mulla.
Käyhän sekin. Muista laittaa baariin vaikka jokin rintamerkki, jossa lukee "Minulla on genitaaliherpes", jotta osaan lähestyä sinua. :)
Ap
Loistava idea :D
Genitaaliherpes on melko monella ihmisellä, hyvin usealla tietämättään ja jopa oireettomana.
Jollain seuranhakupalstalla etsittiin aikoinaan halukkaita herpestreffeille. Suosittelen ap sulle lämpimästi.
Ite oon kyllä lykkinyt menemään ilman selityksiä. Muutenkin oon vähän sitä mieltä, että turha höpöttely ei kuulu panemiseen.
Mun mielestä olisi tosi törkeää ja edesvastuutonta olla kertomatta. Ymmärtääkseni se tauti on naisilla paljon hirveämpi kuin miehellä. Se muuten voi tarttua vaikka kumia käyttäisikin, todennäköisyys on tietty paljon pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on erittäin hyvä syy miksen harrasta yhdenillanjuttuja. Ja suuseksi jätetään siihen vaiheeseen vasta, kun molemmat ovat käyneet sukupuolitautien polilla hakemassa puhtaat paperit.
En voisi ikinä antaa itselleni anteeksi jos jäisin lapsettomaksi siksi että olisin saanut vaikkapa klamydian ihan vaan oman huolimattomuuteni vuoksi.
Muuten hyvä tämä testijuttu mutta herpes ei niissä näy :) En käsitä miten tämä voi olla niin vaikeaa ymmärtää. Yksi viidestä aikuisesta kantaa sukupuoliherpestä mutta vain osa oireilee näkyvästä. Huuliherpes taas on lähes kaikilla ja se on mahdollista tartuttaa myös genitaalialueelle.
Vasta-ainetestiä ei terveyskeskuksesta oireettomana saa. Yksityisellä maksaa pari sataa euroa ottaa vasta-ainetesti.
Tiedän tämän koska olen ns. oireeton kantaja ja tartutin puhtaat peperit sp-testeistä saatuani miesystävälle herpeksen. Kuulostaa paskalta tsägältä koska oireettomana ei pitäisi tarttua >> näin nyt kuitenkin kävi. Kävin testeissä ja itseltäni löytyi vasta-aineita genitaaliherpekselle. Ei mitään käryä mistä olen saanut koska kumia olen käyttänyt satunnaisissa suhteissa ja kahdella pitkäaikaisella kumppanillakaan en havainnut mitään herpekseen viittaavaa oireilua.
Voit jo matkalla sulupuolitautien polilta hankkia vaikka kupan. Sekin on lisääntymässä
Tässä on erittäin hyvä syy miksen harrasta yhdenillanjuttuja. Ja suuseksi jätetään siihen vaiheeseen vasta, kun molemmat ovat käyneet sukupuolitautien polilla hakemassa puhtaat paperit.
En voisi ikinä antaa itselleni anteeksi jos jäisin lapsettomaksi siksi että olisin saanut vaikkapa klamydian ihan vaan oman huolimattomuuteni vuoksi.