Miten ihastunut nainen käyttäytyy?
Miten voi naisen käytöksestä huomata naisen olevan ihastunut?
Kommentit (29)
Pelkään paljastuvani, pelkään satuttavani itseäni ja toista, joten lähinnä angstaan ja perseilen.
En uskalla kauheesti silmiin katella, mutta en ujostele käytökselläni, vaan heittäydyn enemmänkin yli-itsevarmaksi.
Läjä defenssejä, käytös sen mukaista.
Ilahdun aina tavatessa, vaikka olisi kiire jonnekin niin pysähdyn edes hetkeksi tervehtimään. Hymyilen ja katson silmiin tiiviimmin kuin muiden seurassa. Hakeudun ihastuksen seuraan jos mahdollista, en kuitenkaan roiku perässä koko ajan etten vaikuta epätoivoiselta.
Tekisi mieleni ottaa kaulasta kiinni ja suudella taju pois. En kuitenkaan niin voi tehdä koska mies on varattu. Koetan peitellä ihastumistani eli välillä olen normaali välillä vihainen välillä kuin naantalin aurinko en siis voi olla lainkaan normaalisti koska kaikki aika menee ihastumiseni peittelemiseen.
Käyttäytyy epävarmasti ihastuksensa seurassa, mutta kehonkieli on kuitenkin positiivinen ihastusta kohtaan.
Käyttäytymismalleja on yhtä monta ku ihmisiä, mut tässä tilanteessa itse lähinnä pakenen ja välttelen kyseistä ihmistä, koska pelkään vaikuttavani hänen silmissään oudolta tai tyhmältä tms. (koska minua jännittää ja haluan antaa tälle ihmiselle mahd hyvän kuvan/olla antamatta kuvaa ollenkaan).
Eräässä kauppakeskuksessa olevan liikkeen myyjän ilmeistä/eleistä ei ota selvää. Jos ovat ihastumista niin samaan aikaan ihmettelen ja samaan aikaan en. Kun kävin hänen liikkeessä, aina piti lähteä kauemmaksi "tekemään jotain muuta." Kerran olin syömässä ja, kolmen naisen seurueen tullessa pöytään, tämän nuoren naisen naama alkoi punertaa ja hän imeskeli suullaan ilmaa ja katsoi minua kuin olisi ollut peräti vihainen. Jos menen kauppakeskukseen ja hänen liikkeen ohi niin että hän näkee niin katsoo perään tai ei ole huomaavinaankaan. Kerran kävelin kauppakeskuksesta ulos ja toinen sitten katsoi kulman takaa ikkunasta perään jotenkin hämääntyneenä/epätoivoisena. Kunpa tuosta naisesta ottaisi selvää tai sitten ei. Tuollaiset reaktiot kun eivät oikein sytytä. Mitään keskinäistä riitaa, erimielisyyttä tai vastaavaa meillä ei ole ollut kun ei ole hirveästi ollut jutteluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eräässä kauppakeskuksessa olevan liikkeen myyjän ilmeistä/eleistä ei ota selvää. Jos ovat ihastumista niin samaan aikaan ihmettelen ja samaan aikaan en. Kun kävin hänen liikkeessä, aina piti lähteä kauemmaksi "tekemään jotain muuta." Kerran olin syömässä ja, kolmen naisen seurueen tullessa pöytään, tämän nuoren naisen naama alkoi punertaa ja hän imeskeli suullaan ilmaa ja katsoi minua kuin olisi ollut peräti vihainen. Jos menen kauppakeskukseen ja hänen liikkeen ohi niin että hän näkee niin katsoo perään tai ei ole huomaavinaankaan. Kerran kävelin kauppakeskuksesta ulos ja toinen sitten katsoi kulman takaa ikkunasta perään jotenkin hämääntyneenä/epätoivoisena. Kunpa tuosta naisesta ottaisi selvää tai sitten ei. Tuollaiset reaktiot kun eivät oikein sytytä. Mitään keskinäistä riitaa, erimielisyyttä tai vastaavaa meillä ei ole ollut kun ei ole hirveästi ollut jutteluakaan.
Todella vaikea kuvitella, miten tämä liittyisi ihastumiseen. Ihan päinvastaiselta minusta vaikuttaa.
Muita?