Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihastunut nainen käyttäytyy?

Vierailija
22.02.2017 |

Miten voi naisen käytöksestä huomata naisen olevan ihastunut?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutuu miehen seuraan

Vierailija
2/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerästi, nolaten itsensä.. ainakin minä..;) yksi lisäsyy että olen päätynyt yksin sosiaalisesti kömpelönä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselee pitkään ja usein, hakeutuu lähelle usein, tekee tikusta asiaa.

Vierailija
4/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Minusta tulee kylmä ja välttelevä. Juoksen mieluummin karkuun kuin paljastan tunteeni.

Vierailija
5/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tutkittiin pikatreffeillä.Naisen elekieltä eivät osanneet tulkita miehet eivätkä naiset.

Vierailija
6/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset näyttävät kiinnostuksen avoimesti ja toiset taas piilottelevat sitä.

Vierailija
7/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin kostuu pimppi kun olen ihastukseni seurassa, toki sitähän ei hän voi huomata. Punastuminen on yksi, ja tuijotus miehen peenistä kohti...:)

Vierailija
9/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppu.

Vierailija
10/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitenkin. Varmaan varmin tapa selvittää miten nainen käyttäytyy muiden seurassa ja verrata sitä millaista käytös on itsesi seurassa. Ja hyvä muistaa et monet "ihastumisen" merkit voi kertoa muustakin.

Vierailija
11/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saattaa alkaa hihittää kovaan äneen, punastella, olla hermostunut, katsoa välillä pois jos on ujo, kuuntelee todella tarkasti mitä puhut, yrittää saada tapaamisiin, tekstailee usein.. kyllä tajuu

Vierailija
12/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aina vähän normaalia hiljaisempi, enkä pystynyt katsomaan silmiin koska pelkäsin, että mies huomaa. Jos mieskin osoitti kiinnostusta saatoin hakeutua seuraan useammin ja tehdä vähän tikusta asiaa. Tein myös pieniä juttuja toisen eteen, esim. yliopistossa jos tiesin, että ihastukseni (nykyinen aviomies) oli pitkässä luentoputkessa joku päivä saatoin yhteiselle luennolle hakea hänelle kahvin tai jos hän oli poissa otin hänellekin luentomonisteet ja annoin kun nähtiin seuraavan kerran. Mulla sen kai aina on huomannut siitä, että teen asioita toisen eteen enemmän kuin normaalisti, koska musta on ihana helpottaa sen ihmisen elämää josta tykkään. Nykyäänkin miehelle teen kaikkia juttuja ihan vaan, koska tiedän hänen ilahtuvan ja sen helpottavan hänen arkeaan, esimerkiksi jos hän tekee iltaan asti töitä lämmitän hänelle saunan valmiiksi, kun tulee kotiin tai keitän aamulla herätessäni kahvin valmiiks vaikka en itse juo kuin teetä (mies herää yleensä puoli tuntia mun jälkeen).

Vierailija
13/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilee tai katselee, innostuu kaikesta, mitä sanot tai teet. Keksii myös tikusta asiaa ja saattaa pyytää apuasi johonkin, josta saattaisi selvitä itsekin.

Vierailija
14/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan hakeutuminen, tikusta asiaa ja toistuvasti lienee niitä melko varmoja merkkejä. Tai voihan hän olla jotain muutakin kuin rakkautta vailla, mutta jotakin kuitenkin kohteeltaan hakee.

Punastumiset ja tuijottelut ja muu sellainen voi olla vain sattumaa. Tai kuvitelmaa ihastuneen miehen päässä. :)

Vierailija
15/29 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa pukeutua ja laittautua seurassasi enemmän. Hymyilee enemmän, koskee hiuksiaan ym.

Vierailija
16/29 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei oo mitään kaavaa. Ainoastaan seuraan hakeutuminen tai näköetäisyydelle pyrkiminen. Riippuu paljolti sen kohteen käytöksestä. Jos en tiedä saanko vastakaikua, saatan olla vaisu, enkä ota ihastukseen kontaktia. Jos kohde huomioi mut ja flirttailee, niin peilaan samaa takas. Eli olikin kaava:D

Vierailija
17/29 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailin, kunnes huomasin miehen vain nauttivan mun ihastumisesta ilman mitään vastakaikua, mutta silti pientä toivoa ruokkien. Nyttemmin kohtelen kuten ketä tahansa/välttelen.

Vierailija
18/29 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilen sitä salaa silloin kun se ei huomaa. Ujostuttaa hirveästi sen lähellä.

Vierailija
19/29 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsominen on yksi tärkeimpiä. Itse katson usein ja pitkään silmiin jos olen ihastunut. Saatan "jäätyä" tuijottamaan pitkäksikin aikaa :D Punastun. Tulen hermostuneeksi ja saatan alkaa selittämään ihan outoja juttuja normaalia kimeämmällä äänellä. Hymyilen ja painan päätä alaspäin. Leikin hiuksillani. Hakeudun seuraan. Siinäpä muutama ;)

Vierailija
20/29 |
25.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihastunut nainen käyttäytyy näin:

- välttelee ihastuksen kohteelle puhumista

- välttelee katsekontaktia ihastuksen kohteen kanssa

- pakollisissa kommunikointitilanteissa puhuu liian nopeasti, änkyttää ja sanoo niin tyhmiä asioita, että häpeää niitä koko seuraavan viikon

- jutellessaan muiden kanssa ihastuksen kohteen läsnäollessa käyttäytyy ylikorostuneen naisellisesti ja nauraa paljon, jotta ihastuksen kohde kaikesta huolimatta näkisi, että hän on aika viehättävä nainen, ainakin muiden seurassa

- kaikkiaan käyttäytyy IRL ikään kuin ihastuksen kohdetta ei olisi olemassakaan, mutta Facebookissa sitten läpinäkyvästi tykkäilee ihastuksen kohteen julkaisuista