Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin missä vaatteessa ja ikäisenä ja miksi tuntui siltä olit kauneimmillasi?

Vierailija
22.02.2017 |

Milloin olet kokenut olevasi seksuaalisesti vetovoimaisin sinä. Olisit saanut melkein kenet tahansa. Minkä ikäisenä missä vaatteessa mistä se tunne tuli?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta tuo  "Olisit saanut melkein kenet tahansa." on mielestäni tosi outo ajattelutapa. AP:n mielestä se tunne omasta viehättävyydesta tulee toisten ihmisten kautta? Aika heikolla pohjalla itsetunto, jos koko ajan pitää olla peilaamassa omaa arvoa toisten ihmisten reaktioiden kautta. 

Vierailija
2/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin saanut kenet tahansa? Hirveää harhaa, myös sinulta ap. Suurtakaan osaa miehistä ei kiinnostaisi pistää heppiään sinuun vain ulkonäkösi perusteella.

Itse otsikon kysymykseen vastaisin, että raskaana. Pallomahani estää minua näyttämästä seksikkäältä koskaan muutoin (muuten minussa ei olekaan oikeastaanmitään vikaa, joskaan en silti kuvittele kelpaavani kuin osalle miehistä, eikä koskaan voi etukäteen tietää, kelle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin saanut kenet tahansa? Hirveää harhaa, myös sinulta ap. Suurtakaan osaa miehistä ei kiinnostaisi pistää heppiään sinuun vain ulkonäkösi perusteella.

Itse otsikon kysymykseen vastaisin, että raskaana. Pallomahani estää minua näyttämästä seksikkäältä koskaan muutoin (muuten minussa ei olekaan oikeastaanmitään vikaa, joskaan en silti kuvittele kelpaavani kuin osalle miehistä, eikä koskaan voi etukäteen tietää, kelle).

Raskaana. Naisille syötetty vale jonka joku aina uskoo.

Vierailija
4/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kauneimmillani noin 16-18v.

Vierailija
5/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana. Naisille syötetty vale jonka joku aina uskoo.

Ei kun se oli minun tunteeni, milloin olen kauneimmillani. En minä siitä mitään sanonutkaan, miten muut sen kokivat. Jos ymmärsit lukemaasi, eli et.

Vierailija
6/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta tuo  "Olisit saanut melkein kenet tahansa." on mielestäni tosi outo ajattelutapa. AP:n mielestä se tunne omasta viehättävyydesta tulee toisten ihmisten kautta? Aika heikolla pohjalla itsetunto, jos koko ajan pitää olla peilaamassa omaa arvoa toisten ihmisten reaktioiden kautta. 

Uskotko, että on naisia, jotka voisivat saada melkein kenet tahansa? Et?

Vierailija
7/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksuaalisesta vetovoimasta puhutaan sitten on sellaisia naisia. Siis halukkudesta seksiin. Ei parisuhteesta.

Vierailija
8/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi urposeni, tässä ei kysytty sinun mielipidettäsi naisten eikä varsinkaan raskaana olevien naisten ulkonäköön, vaan naisten omaa kokemusta, milloin he itse tunsivat olonsa kauniiksi. Vrt. itse en ehkä tuntenut oloani raskaana kauhean hehkeäksi, mutta hyvin naiselliseksi kyllä, sillä kehoni oli siinä tilassa, joka on kaikkein feminiinisimmillään.

Vierailija
9/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut vielä kauneimmillani.

Vierailija
10/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana farkuissa ja villatakissa.

Vierailija
11/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaan saatu kaksi vastausta aloitukseen. Onko tämä AV palstan taso nykyään.

Vierailija
12/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin sitä, että mielestäni on kummallista ajatella, että oma kokemus ja itsetunto olisi kiinni siitä, mitä muut random ihmiset sinusta sattuvat ajattelemaan. 

Toisekseen en itse näe sillä kovinkaan paljon arvoa, että ihminen "voi saada" halutessaan joitain muita ihmisiä. Mitä sillä tiedolla/kyvyllä tekee, että satunnaiset vastaantulijat parittelisivat kanssasi? Voihan sellaisia ihmisiä olla, joita kaikki haluaisivat lääppiä, en minä sitä sano. Minusta se ei vain ole asia, joka tekee ketään onnelliseksi tai tuo sisältöä elämään.

T. edellinen kommentoija

Vierailija
13/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kauneimmillaan 16-18-vuotiaina ja miehet komeimmillaan 30-40-vuotiaina. 

Vierailija
14/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun toisella luokalla oleva lapseni opettelee mm. pilkkujen käyttöä.

Vierailija
15/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin mielestäni todella kaunis sitseillä kaksikymppisenä, äidin vanhat, pliseeratut housut jalassa ja 11cm korkkareissa. Jos seksuaalisesta vetovoimasta puhutaan niin en varmaankaan keskivertomiehen näkökulmasta ollut parhaimmillani, koska kengät jalassa olin 193 senttiä pitkä. Minusta olin upea.

Vierailija
16/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tämä keskustelu on ihan hyvä osoitus siitä, että jos aloittajan esittämä ajatus on jotenkin sellainen, etteivät muut kommentoijat ole samaa mieltä, niin asiasta viriää keksustelu jossa ihmiset voivat perustella oman näkemyksensä.

Vai oletko sinä AP, joka yrittää kerätä vain jotain runkkumateriaalia itselleen tyyliin "aah ooh, olin 17-vuotias ja kun kuljin stringit ja tieukat farkut jalassa kaupungilla, niin limaiset vanhat ukot huutelivat perääni ja se oli minusta niin ihanaa..." ?

Vierailija
17/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut sitä henkilöä, jonka olisin halunnut, joten sinänsä kysymys ei koske minua. Kauneimmillani koen nyt jälkikäteen arvioituna olleeni 24-28 vuotiaana. Sen jälkeen olen lihonut ja ikävien elämänkokemusten myötä nuupahtanut. Lisäksi olen nykyisin kroonisesti vittuuntunut, joka ei ehkä nosta viehätysvoimaa myöskään.

N33

Vierailija
18/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tämä keskustelu on ihan hyvä osoitus siitä, että jos aloittajan esittämä ajatus on jotenkin sellainen, etteivät muut kommentoijat ole samaa mieltä, niin asiasta viriää keksustelu jossa ihmiset voivat perustella oman näkemyksensä.

Vai oletko sinä AP, joka yrittää kerätä vain jotain runkkumateriaalia itselleen tyyliin "aah ooh, olin 17-vuotias ja kun kuljin stringit ja tieukat farkut jalassa kaupungilla, niin limaiset vanhat ukot huutelivat perääni ja se oli minusta niin ihanaa..." ?

En ole tuollainen. AP

Vierailija
19/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä en tiedä, että "saanut kenet tahansa" vaan että silloin tuli sellainen olo, että olin tyytyväisempi itseeni kuin koskaan.

Minä olen ollut tyytyväisempi itseeni kuin koskaan sitä enemmän, mitä enemmän ikää on tullut. Viimeksi kaksi viikkoa sitten kylpylässä uimapuvussa.

Kaksi lasta tehneenä, ilman meikkiä, pitkä tukka letillä märkänä, kroppa kuosissa, isot tatuointini (jotka olen hankkinut nyt kypsällä iällä, kun olen vähät alkanut välittää muiden mielipiteistä; kaunista, naisellista, herkkää ja minulle tärkeää artistilta, jolla vuosikymmenten kokemus ja piiiitkät jonot aiheesta).

Minun kropassani näkyy arpia; on leikattu rintakasvaimia (joista selvinneenä päätin, että annan tukan kasvaa niin kauan kuin on kasvaakseen), siitä pian neljä vuotta ja nyt tukka alaselkään. En värjää. Näin on hyvä.

Minun selässäni on arpi vuosi sitten leikatun selän vuoksi; olin halvaantua jättimäisen välilevynpullistuman vuoksi nuorimmaisen ollessa silloin vajaa kaksivuotias.

Poistettu on myös umppari. Mahassa kasvanut kaksi lasta ja edelleen kuosissa iho palautuneena. Ei ole kertynyt läskiä; hoikkaa ja jäntevää on keho edelleen.

Olen pitkä, voimakas. Minun vartaloni on palvellut minua hyvin ja mennyt läpi monesti melkoisen mankelin. Se on sitkeä.

Ryppyjäkään ei ole vielä tullut ja jos äitiini tulen, niin tiedossa hillitty ikääntyminen; hänellä viisikymppisenä edelleen hyvä iho, jossa vain hentoisia juonteita.

Vierailija
20/22 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle 20-kesäisenä Kaivohuoneella. Olin treenannut koko kevään ja hankkinut ihanan rusketuksen. Päällä oli armykuvioiset _lyhyet_ shortsit ja valkoinen hihaton toppi. Tummat pitkät hiukset laineilla. Silloin olo oli sanotaanko... aika hot.

Ja nyt tätä kirjoittaessa tuli sellainen olo, että miksei tuohon voisi edelleen pyrkiä. Siis en niitä armyshortseja enää laittaisi, mutta kropan voisi laittaa viimeisen päälle kuosiin kesäksi :D Pinnallista tai ei, mutta kyllä se olo on aivan ihana, kun ihmiset (sekä miehet että naiset) katsoo ihaillen.

Silloin ennen minulta kysyttiin, että "ootko joku malli?" Nykyään kysytään "Ootko nuorempana tehnyt mallin töitä?" Näin se aika rientää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi