"Sä näytät ihanalta. Prinsessalta. Ehkä vähän Stiina Saariston maalaukselta."
Maria Veitola vi*uili Johanna Tukiaiselle tämän ulkonäöstä otsikon mukaisesti. Nyt sama akka itkee, kun häntä on kutsuttu rumaksi byäää. Miksi tästä ei puhuta Iltiksessä? Sinä täällä kyttäävä toimittaja voisit kysyä Veitolalta, mitä mieltä hän on Tukiaisen kiusaamisesta? Työkokemusta Veitolalla ainakin on asiasta.
Kommentit (20)
Kyllähän se Veitola itsekin edustaa maalauksena 1800-luvun inhorealismia.
Minä ensin luulin, että mallina Stiina Saariston prinsessa-piirustuksissa on Tukiainen, mutta olikin siis Stiina itse. En kyllä tajua, mitä vittuilua tuossa on. Onko teistä Stiina Saaristo omakuvissaan jotenkin rumia vai mitä ihmettä.
Mulle tuli tuo sama mieleen kun luin Maria Veitolan aloittamaan viestiketjua Facebookissa. Myönnän, ei ollut pokkaa omalla naamalla laittaa tätä otsikon lausetta sinne vaikka mieli tekikin :/.
Suomessa kiusaaminen on hyväksyttyä kunhan tekee sen mahdollisimman epäsuoraan. Sen takia koulukiusaajia ei saada kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ensin luulin, että mallina Stiina Saariston prinsessa-piirustuksissa on Tukiainen, mutta olikin siis Stiina itse. En kyllä tajua, mitä vittuilua tuossa on. Onko teistä Stiina Saaristo omakuvissaan jotenkin rumia vai mitä ihmettä.
Älä viitsi. Katso kyseinen haastis jos sen jostain Youtuben saloista vielä löytää. Siinä johanna Tukiainen on tullut Maria Veitolan haastatteluohjelmaan runsaassa pinkissä tylliunelmassa huulet turpeana ja omasta mielestään varmasti oikein näyttävänä ja kauniina. Veitola vinoilee miten Johanna näyttää prinsessalta ja vertaa Saariston maalaukseen. (Googlaa Stiina Saariston maalaukset)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kiusaaminen on hyväksyttyä kunhan tekee sen mahdollisimman epäsuoraan. Sen takia koulukiusaajia ei saada kuriin.
Tämä on kyllä ihan totta. Muistan miten ylä-asteella sain jatkuvasti kuulla piilovittuilua ja selkäni takana puhuttiin ja naureskeltiin. Kerran sitten en enää jaksanut ja huusin tälle kiusaajalleni "turpa kiinni v*tun läski lehmä". Ja arvaatka vaan kuka sai nuhteet ja jälki-istuntoa.
Oletteko tulleet ajatelleeksi, että tuollaiset show-ohjelmat on aika käsikirjoitettuja? Juontajan koko tyyli pieniä lohkaisuja myöten voidaan määritellä korkeammalta taholta. Totta, heitto oli pirullisen inhottava, mutta jotenkin tuntuu, että Veitola olisi niistä ajoista muuttunut parempaan suuntaan. Tuntui vähän raflaavalta aiemmin, oli se sitten ohjelman sovittu linja tai Veitolan omaa omahyväisyyttä, niin ihan ihmiseltä se on nyt myöhemmin vaikuttanut. Virheistään voi oppiakin, Saagim ei tosin edes yrittäisi moista.
Just joo. Ensin kiusataan sairasta ihmistä ja sitten vedotaan, että toteltiin vain käskyjä.
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Ensin kiusataan sairasta ihmistä ja sitten vedotaan, että toteltiin vain käskyjä.
Sanoinko, että oli oikein? Jokainen tietää, että tuo nyt vain on viihdeteollisuuden toimintamalli. Pointti oli, että ihminen voi oppia virheistään.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tulleet ajatelleeksi, että tuollaiset show-ohjelmat on aika käsikirjoitettuja? Juontajan koko tyyli pieniä lohkaisuja myöten voidaan määritellä korkeammalta taholta. Totta, heitto oli pirullisen inhottava, mutta jotenkin tuntuu, että Veitola olisi niistä ajoista muuttunut parempaan suuntaan. Tuntui vähän raflaavalta aiemmin, oli se sitten ohjelman sovittu linja tai Veitolan omaa omahyväisyyttä, niin ihan ihmiseltä se on nyt myöhemmin vaikuttanut. Virheistään voi oppiakin, Saagim ei tosin edes yrittäisi moista.
Eli Veitola ei olekaan vittuillut ihmisille omaksi ilokseen vaan rahasta. Veitolan pisteet nousussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Veitola ei olekaan vittuillut ihmisille omaksi ilokseen vaan rahasta. Veitolan pisteet nousussa!
Vaikutat hieman tekopyhältä. Selvästi hirveä hinku lytätä jotakin itseä ärsyttävää tyyppiä, eli tässä tapauksessa Veitolaa, vaikka samalla esitätkin olevasi hyvinkin korkeamoraalinen tapaus. Heitä toki ensimmäinen kivi, ellet ole koskaan elämässäsi toista ihmistä arvostellut, rahasta tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat hieman tekopyhältä. Selvästi hirveä hinku lytätä jotakin itseä ärsyttävää tyyppiä, eli tässä tapauksessa Veitolaa, vaikka samalla esitätkin olevasi hyvinkin korkeamoraalinen tapaus. Heitä toki ensimmäinen kivi, ellet ole koskaan elämässäsi toista ihmistä arvostellut, rahasta tai ilman.
Totta vitussa heitän ensimmäisen kiven ja totta vitussa minun moraali kestää minkälaisen tarkastelun tahansa Veitolaan nähden. En koskaan menisi televisioon haukkumaan ihmisiä ja tekemään heistä sirkuspellejä ilkeästi hymyillen. Minun ja Veitolan synneistä ei voi puhua saman päivänä, vaikka yrität epätoivoisesti valkopestä idolisi töppäilyt tekemällä kaikista ihmisten teoista yhtä pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta vitussa heitän ensimmäisen kiven ja totta vitussa minun moraali kestää minkälaisen tarkastelun tahansa Veitolaan nähden. En koskaan menisi televisioon haukkumaan ihmisiä ja tekemään heistä sirkuspellejä ilkeästi hymyillen. Minun ja Veitolan synneistä ei voi puhua saman päivänä, vaikka yrität epätoivoisesti valkopestä idolisi töppäilyt tekemällä kaikista ihmisten teoista yhtä pahoja.
Idoli? Ei Veitola ole mikään idoli minulle enkä koe olevani mitenkään epätoivoinenkaan tätä kirjottaessani. Sinulla toisaalta tuntuu olevan kovasti tuota vihaa, ehkä et siksi pystykään asioiden neutraaliin tarkasteluun. Vaikka vakuuttelisit olevasi kuinka moraalisesti ylivertainen yksilö, vaikutat kumma kyllä melko hyökkäävältä sellaiseksi.
Minä mietin myös Marian mielensäpahoittamisesta lukiessa, että mitä jos se yleisö nauroi Anu Saagimin kommentille sen takia kun tiesivät, miten Maria on itse haastatteluissaan muita ihmisiä kohdellut? Eli nauru olisi voinut syntyä siitä ilahtuneesta yllätyksesta, että kappas, joku antaa Marialle kerrankin takaisin.
Totta, Maria ei ole koskaan ketään suoraan rumaksi haukkunut, mutta kettuilua ja päänaukomista ovat hänen talk shownsa aina sisältäneet. Entä ilkeilyt laulukisan tuomarina, niitäkin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idoli? Ei Veitola ole mikään idoli minulle enkä koe olevani mitenkään epätoivoinenkaan tätä kirjottaessani. Sinulla toisaalta tuntuu olevan kovasti tuota vihaa, ehkä et siksi pystykään asioiden neutraaliin tarkasteluun. Vaikka vakuuttelisit olevasi kuinka moraalisesti ylivertainen yksilö, vaikutat kumma kyllä melko hyökkäävältä sellaiseksi.
Sun kuvailu sopii Veitolaan täydellisesti.
annamunnauraa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä toki ensimmäinen kivi, ellet ole koskaan elämässäsi toista ihmistä arvostellut, rahasta tai ilman.
Hyvä veto! Ja mammat heti alapeukuttamassa. :DD Kehtaatteko mammeliinit todellakin väittää olevanne moraalisesti aina täydellisiä, ainakaan tällä palstalle ette todellakaan ole? Aiotteko tosissanne pitää siitä kiinni, että ette ole IKINÄ, KOSKAAN, MILLOINKAAN sanoneet MINKÄÄNLAISTA poikkipuolista tai ikävää lausahdusta KENESTÄKÄÄN ihmisestä? Ette lapsina, ette teineinä, ette aikuisina? Olette AINA olleet vain enkeleitä? Silti hillutte tällä palstalla ja kiimaisina luette ja kirjoittelette jotain uusimpia juoruja. :D Just joooo.
Hymiöitä ja huutoa mutta ei yhtään asiaa. Ihan kuin Ylilaudalla.
Onkohan Veitola huomannut kommentoida asiaa tältä kannalta?
SIIS MÄ MIETIN TÄTÄ IHAN SAMAA. Tää eukko ei ehkä sano suoraan päin naamaan mitään mutta vittuilla se kyllä osaa! Ei saanu mun säälipojoja.