Naiset, mitä mieltä olette tämän näköisestä miehestä? (kuva)
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis tuon näköinen etkä ole sujut asian kanssa. Ymmärrän kyllä, eihän tuo leukaperättömyys ole mitenkään hyvännäköistä. Omalla miehelläni on upean muotoiset kasvot, tosi miehekkäät :)
Mutta eiköhän sinullekin löydy joku joka hyväksyy sen ettet ole maskuliinisen näköinen.
Rakkautenne ei kovin syvää liene.
Itse asiassa kyllä lienee. Se tässä niin taianomaista onkin. Olemme henkisesti niin samanlaisia, etten yhtä itseni kanssa niin samankaltaista ole aiemmin tavannut. Se että viehätämme toisiamme myös ulkoisesti on vain yksi merkki siitä, että meidät on tarkoitettu toisillemme. :) Usko tai älä, mutta ymmärrän jos et näkemättä usko. Sinun pitäisi nähdä meidät yhdessä, niin tajuaisit millainen kemia ja yhteenkuuluvuus välillämme on.
Ihan ok. Voisin ihan hyvin ihastua.
Mutta ei minusta ole kannattavaa kysellä tällaisia varsinkaan tällä palstalla, koska miesmakuja on niin monia. Aina on joku nainen, joka tykkää. Aina on joku nainen, joka inhoaa. Ja jos alkaa kysellä isolta porukalta mielipidettä ulkonäöstään, niin väkisinkin saa vastauksia myös niiltä, jotka eivät tykkää (ja kuten tässä on jo huomattu, voivat ilmaista sen hyvinkin ilkeästi ihan vain pönkittääkseen omaa egoaan), minkä takia epävarmuus omasta ulkomuodosta voi vain kasvaa - ihan turhaan!
Ole vain oma itsesi sen kummemmin miettimättä asiaa. :) Kaikki naiset eivät välttämättä lämpene juuri sinulle - mitä sitten, aina on olemassa niitäkin, jotka kyllä lämpenevät.
Terveisin keskinkertaisen näköinen N24, jolla on hyvin pienet rinnat (A-kuppi) ja saanut pakit muutamalta mieheltä sen takia, mutta pettymysten kautta toisaalta löytänyt ihanan miehen, jolle pienirintaisuus ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Voisin ihan hyvin ihastua.
Mutta ei minusta ole kannattavaa kysellä tällaisia varsinkaan tällä palstalla, koska miesmakuja on niin monia. Aina on joku nainen, joka tykkää. Aina on joku nainen, joka inhoaa. Ja jos alkaa kysellä isolta porukalta mielipidettä ulkonäöstään, niin väkisinkin saa vastauksia myös niiltä, jotka eivät tykkää (ja kuten tässä on jo huomattu, voivat ilmaista sen hyvinkin ilkeästi ihan vain pönkittääkseen omaa egoaan), minkä takia epävarmuus omasta ulkomuodosta voi vain kasvaa - ihan turhaan!
Ole vain oma itsesi sen kummemmin miettimättä asiaa. :) Kaikki naiset eivät välttämättä lämpene juuri sinulle - mitä sitten, aina on olemassa niitäkin, jotka kyllä lämpenevät.
Terveisin keskinkertaisen näköinen N24, jolla on hyvin pienet rinnat (A-kuppi) ja saanut pakit muutamalta mieheltä sen takia, mutta pettymysten kautta toisaalta löytänyt ihanan miehen, jolle pienirintaisuus ei ole ongelma.
Se että miesmakuja olisi naisilla monia on ehkä isoin valhe ikinä! Kaikki kuitenkin haluavat sen pitkän ja tumman miehen ensisijaisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis tuon näköinen etkä ole sujut asian kanssa. Ymmärrän kyllä, eihän tuo leukaperättömyys ole mitenkään hyvännäköistä. Omalla miehelläni on upean muotoiset kasvot, tosi miehekkäät :)
Mutta eiköhän sinullekin löydy joku joka hyväksyy sen ettet ole maskuliinisen näköinen.
Itse asiassa kyllä lienee. Se tässä niin taianomaista onkin. Olemme henkisesti niin samanlaisia, etten yhtä itseni kanssa niin samankaltaista ole aiemmin tavannut. Se että viehätämme toisiamme myös ulkoisesti on vain yksi merkki siitä, että meidät on tarkoitettu toisillemme. :) Usko tai älä, mutta ymmärrän jos et näkemättä usko. Sinun pitäisi nähdä meidät yhdessä, niin tajuaisit millainen kemia ja yhteenkuuluvuus välillämme on.
XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XD
No kyllä sä ymmärrät sitten kun tapaat itse ihmisen joka vie sulta jalat alta :)
Millä tuon kuvan saa auki? En halua latailla mitään.
No eihän tuo nyt ihmeellisemmän näköinen ole. Hoikat kasvot, eikä välttämättä edustavin mahdollinen kuva, mutta ei nyt todellakaan niin paha kuin monista kommenteista voisi päätellä.
Tykkään yleensä ennemmin poikamaisista kuin tosi miehekkäistä, mutta tuo ei kyllä iske mitenkään. Kuvakin voi kyllä olla huono, näyttää jotenkin sairaalloiselta.
N26
Leuaton, feminiininen - en panisi
No eihän tuo kovin miehekäs ole. Ehkä jos olisin teinityttö.
N42
Ensireaktio oli että hyi ei. Mutta sitten totesin että reaktioni johtui a) tuosta ilmeestä ja b) tyylistä, tai siis tyylittömyydestä, vai mitkä lie sairaala- / vankilakuteet päällä?
Jos nyt ihan noita kasvonpiirteitä vaan katsoo, niin onhan tuo nyt paljonkin keskivertoa paremman näköinen. Tyyli (eli asiat joihin voi itse vaikuttaa ja jotka kertovat todennäköisemmin persoonasta) on minulle huomattavasti tärkeämpi asia kuin syntymälahjana saatu ulkonäkö. Mutta jälkimmäisessä ei tosiaan näyttäisi minun silmiini olevan vikaa: suora nenä, isot silmät, symmetriset kasvot, jopa hiustenväri näyttää kivalta (leikkaus tosin karmea). Henk.koht. tykkään kapeista kasvoista, joten se on vain plussaa ettei ole mitään suurta leukaa.
Näyttää häirintyneeltä... Ulkonäkö ei kerro mitään. Mä en oikee osaa sanoa...
Nuori poika, ihan miellytävä. Aivan liian nuori ja poikamainen jotta olisi seksuaalisesti kiinnostava.
Hiukset ovat hirveät, todella epämuodikkaat. Pikkukaupunkimeininkiä. Eikös tuollainen pystyyn lakattu/vahattu kuontalo ollut huudossa joskus 10-15 vuotta sitten? Pois kaikki kauheat muotoilutuotteet ja luonnollisuutta peliin.
Hahaha 😂😂😂 kiitos päivän piristyksestä 😂