Peukutusta - Luetellaan tavallisen näköisiä julkkisnaisia :)
Aina ollut ketjuja kauniista, mutta koska on itsekin tavallisen näköinen olisi helpompi samaistua niihin joita pitää itsekin tavallisen näköisinä :) ja muutenkin mielenkiintoista nähdä onko muilla sama mielipide tavallisuudesta kuin itsellä on.
Yksi julkkis per viesti! Jos julkkis on sinustakin tavallinen laita peukku ylös ja jos ei niin alas:)
Aloitan: Katy Perry
Kommentit (33)
Tarkoittavatko miinustajat, että kyseiset eivät ole tavallisen näköisiä vaan suorastaan rumia? Meinaan vaan, että eivät esim. Sieppi ja Moss ainakaan mitään erikoisen kauniita ole.
Heidi Strömmer (M.E. Hytösen vaimo)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittavatko miinustajat, että kyseiset eivät ole tavallisen näköisiä vaan suorastaan rumia? Meinaan vaan, että eivät esim. Sieppi ja Moss ainakaan mitään erikoisen kauniita ole.
Minä olen alapeukuttanut niihin kommentteihin, joista olen ollut eri mieltä ja pitänyt nimettyä henkilöä kauniina.
Esim. Marilyn Monroessa oli mielestäni jotain sellaista harvinaista säteilyä, että hänen olemuksensa vangitsee katsojan kaikissa valokuvissa ja filmeissä, vaikka Monroe ei olisikaan esiintynyt niissä täydellisessä pakkelissa ja valaistuksessa.
Moss on ruma, mutta meikillä saadaan ihmeitä aikaan
Kiira Korpi