Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"koirahullut" muijat t. m27

Vierailija
22.02.2017 |

Itse lopetan tapailun välittömästi jos selviää että muija on näitä "koirahulluja". Siis koko kämppä haisee sille paskaiselle koiralle, ja pahimmassa tapauksessa jopa sängyn tyynyt ovat täynnä koiran kuolaa ja karvoja.
hyhyiii... menee oikein kylmät väreet kun ajattelee että joutuisi tuollaiseen koira-asuntoon menemään. Vaikka armeijassa olin pahoissakin paikoissa, niin joku raja sentään.
Siedätkö sinä että puolisollasi olisi kämpässä 100 kiloinen mätisäkki kuolaamassa lattioille ja sitä pitäisi paskattaa muutaman tunnin välein sateessa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kiinnosta koirahullut. T. M29

Vierailija
2/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kuinka sukulaistytön rakki nuoli peräreikäänsä varmaan vartin. Kiveksiään seuraavan vartin. Sitten serkkulikka tuli huoneeseen ja antoi rakin nuolla koko naamansa. Hyi saatana. Hyi helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin kuinka sukulaistytön rakki nuoli peräreikäänsä varmaan vartin. Kiveksiään seuraavan vartin. Sitten serkkulikka tuli huoneeseen ja antoi rakin nuolla koko naamansa. Hyi saatana. Hyi helvetti.

Kiitos tuostakin tiedosta. Nyt en voi enää ikinä suudella koiran omistavaa ihmistä.

Vierailija
4/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirataloudet ovat kyllä kamalia. Usein se haju se karvan määrä on jotain sanoinkuvaamatonta.

Vierailija
5/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan. Älkää naiset ruvetko hulluiksi elukkaämmiksi, jos haluatte vielä miehen joskus.

Vierailija
6/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on parempi että koiraihminen etsii toisen koiraihmisen, niin eivät pahastu vaikka toisen kämppä on kuin sikolätti.

Vierailija
7/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä näin miehenä.

Kun selasin tinderiä niin kissan omistamisesta sai plussan, koirasta miinuksen.

Vierailija
8/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tuostakin tiedosta. Nyt en voi enää ikinä suudella koiran omistavaa ihmistä.

Ei kaikki koiranomistajat anna koiran nuolla naamaansa. Tai en minä ainakaan. Koiralla ei myöskään ole mitään asiaa sänkyyn tai sohvalle. En minä kenkiänikään vie mukanani peiton alle ja yhtä paljon paskaa sen koiran tassuissa on, vaikka ne lenkin jälkeen pyyhinkin.

Muakin ällöttää jotkut koirataloudet. Se haju. Ja sitten joku vasikan kokoinen, kuolaava otus änkemässä sohvalla syliin. Hyi. Koirien vika se ällöäminen ei ole ja pidän kaikista eläimistä, mutta onneksi voin itse valita asuinkumppanini. :)

Vierailija
9/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koirat ole mitään lapsien rinnalla, hyi olkoon.

Vierailija
10/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira- ja lapsihullut on samaa kastia.

Vierailija
11/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hghdfh kirjoitti:

Komppaan. Älkää naiset ruvetko hulluiksi elukkaämmiksi, jos haluatte vielä miehen joskus.

Vaikka mulla ei koiraa olisikaan, en silti ottaisi miestä, joka ei pidä koirista. Onneksi eläinrakkaitakin miehiä löytyy.

Vierailija
12/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmislapsia kyllä rakastan ja tulen hankkimaan suuren perheen. Ja kyllä joku pieni seurakoira vielä voisi jotenkin mennä, mutta tuo että nykyään monella itsetunto-ongelmaisella tatuoiduilla pikkutytöillä makaa kämpässä kolme isoa haisevaa tappelukoirarotua, niin siinä menee raja. t. Aloittaja

Vierailija
13/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 bernhardinkoiraa. Ennemmin katon niiden kuolaamista ja karvoja, kuin ainuttakaan miestä.

Vierailija
14/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmislapsia kyllä rakastan ja tulen hankkimaan suuren perheen. Ja kyllä joku pieni seurakoira vielä voisi jotenkin mennä, mutta tuo että nykyään monella itsetunto-ongelmaisella tatuoiduilla pikkutytöillä makaa kämpässä kolme isoa haisevaa tappelukoirarotua, niin siinä menee raja. t. Aloittaja

Pelkäätkö isoja koiria? Vai syövätkö ne sinun egoasi?

Vierailija
15/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2 bernhardinkoiraa. Ennemmin katon niiden kuolaamista ja karvoja, kuin ainuttakaan miestä.

Juuri sinunlaisia naisia on nykyään paljon. Otetaan koirista mielummin puoliso, koska koirat eivät väittele vastaan ja pysty kertomaan mielipiteitään kuten miehet. 

Mutta itse en sellaisessa taloudessa viihdy jossa on kaksi suurta paskalle haisevaa ja kuolaavaa rakkia. En mistään hinnasta. 

Pilaa parketit ja likastaa puvuntakkini. t. m27

Vierailija
16/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni kutina, ettei ne koirahullutkaan sinua halua, ap. Kukin etsiköön itselle sopivan kumppanin. :)

Vierailija
17/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö isoja koiria? Vai syövätkö ne sinun egoasi?

Itse näin lihaksikkaana 189cm pitkänä saan kyllä jokaisen rakin kuin rakin aisoihin. Älä sinä nyt luulee että se tappelukoirasi sentään ihmiselle pärjäisi.

Mutta usein käy lapsia sääliksi, kun noiden isojen rakkien omistajat ovat usein tuota vähän vähemmän älykästä wt-porukkaa ja tälläisiä pääsee tapahtumaan kuukausittain:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702142200070795_uu.shtml

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015031319350391_uu.shtml

Vierailija
18/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko koirahullu muija? Asunnosta löytyy yksi 30kg koira, kolme ulkoilukertaa/vrk, pesen tassut ennen sisälle tuloa, imuroin ja pesen lattiat pari kertaa viikossa, koira nukkuu joskus sängyn jalkopäässä päiväpeiton päällä mutta lakanoihin sillä ei ole mitään asiaa. En anna koiran nuolla naamaani eikä koira ole vauvani, ainoastaan lemmikki ja lenkkiseura. Koira ei juurikaan kuolaa.

Onko turha haaveilla miehestä?

Vierailija
19/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin poikaystävän kanssa on suunnitelmissa hommata joku japanilainen koira. :)

Vierailija
20/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko koirahullu muija? Asunnosta löytyy yksi 30kg koira, kolme ulkoilukertaa/vrk, pesen tassut ennen sisälle tuloa, imuroin ja pesen lattiat pari kertaa viikossa, koira nukkuu joskus sängyn jalkopäässä päiväpeiton päällä mutta lakanoihin sillä ei ole mitään asiaa. En anna koiran nuolla naamaani eikä koira ole vauvani, ainoastaan lemmikki ja lenkkiseura. Koira ei juurikaan kuolaa.

Onko turha haaveilla miehestä?

Olet. On.