Anu Saagimista tuli mieleen, että haukkuuko Saagim Veitolaa siksi, että tämä on nuorempi ja freesimpi kuin Anu?
Onkohan se vain kateutta vai miksi pitää ihmisen ulkonäköä haukkua. Toki syyllistyn haukkumiseen itsekin, mutta täytyy olla häijy ihminen kun tahallaan loukkaa.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Onhan Veitola ruma, mutta luulen, että tarkoituksella.
Ruma? Mistä kohtaa? Kauniit kasvonpiirteet joihin lyhyet hiukset sopii, kauniit silmät. Mun mielestä piristävä ulkonäkö kaiken kaikkiaan, vähän muotista poikkeava, persoonallinen eli kaunis, eli pystyy pitämään omaa tyyliä eikä pakko mennä Saagimin muottien mukaan.
Katoin tota Anun kuvaa lehdestä. Kauhee, ku sillä on ryppyjä silmien alla. Mikään ei ole kamalampaa, ku nainen, joka näyttää takaapäin hyvältä, pitkät hienot hiukset ja nuorekkaat vaatteet ja kun kääntyy,niin naama on ku venäjän evakkomummoilla.
Anu Saagimin posket ovat, kuin sinne olisi tukittu viinirypäleet, kun hymyilee. On oikeastaan ruma.vartalosta näkee jo iän, ei pitäisi enää pitää noin tiukkoja vaatteita, kun rupsahtaminen käynnissä. Eikö sillä ole peiliä?
Vain ja ainoastaan siksi, että pääsee esille. Älkää langetko tähän! Anu haukkuu kerran vuoteen suomalaiset, ja etenkin naiset, rumiksi ja sitten on taas uutisissa ja keskustelupalstoilla. Sillä varmaan saa vähän lisää töitä tai jotain kun on esillä.
En ole koskaan käsittänyt miten ylimaallisen ihanana ihmisenä hän itseään oikein pitää. Ystäväpiirissäni on monin verroin kauniimpia naisia kuin Anu ja en itsekään ole seinästä revitty.
Mutta mainostemppu. Please, jättäkää omaan arvoonsa.
60-vuotias mummeli käyttäytyy kuin joku koulukiusaaja. Minua hävettäisi.
Onko Anu 60-vuotias? Sillähän voisi olla jo lapsenlapsenlapsiakin. Pitäis jo pukeutua ikäiselleen sopivalla tavalla. Muutamat kasvojenkohotus leikkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihan vain täysmulkku. Siinä syy. Tietääkö joku mitä Virossa ajatellaan Saagimista? Pidetäänkö häntä suurena starana vai nolona vanhana ämmänä?
Vähän epäuskoisena katselin ohjelmaa, jossa Saagim kehui olevansa kaunis ja fiksu. Mikään ei mielestäni viittaa kumpaankaan. Rivo on kyllä suustaan, ja katunainen sekä olemukseltaan, että käytökseltään. Sitä eivät vuosikymmenet näytä muuttavan.
Mariassa on älykkyyttä, ei vain jotain katufiksuutta, ja vielä nuoruuden raikkautta. Se että ohjelmat ovat käsikirjoitettuja ei ammattitaitoiselle toimittajalle tule yllätyksenä. Olin käsityksessä, että Anullakin olisi ollut kokemusta toimittajantyöstä.
Mutta juu. Tasan eivät mene nallekarkit. Jollain on hyvä lapsuudenkoti ja rakastava perhe, jollain kaikki jo lähtökohtaisesti hajalla. Siitä on vain elämä sitten rakennettava. Anuhan lienee kyllä tietyllä tavoin luonut uran suomalaisten haukkumisesta.
Valintoja, valintoja.
Hyvinhän seAnu nuorena aloitti tienaamisen. Ehkä ulkonäkö oli eduksi. Viroilainen kaunis nainen.
Veitola on hieno ihminen ja toimittaja, jota kehuu vihervassaricuckoldinobody, joka viittaa omissa puheissaan Trumpin vastenmielisyyteen? Huvittavaa.
Yökylässä on vastenmielinen ohjelma, jossa Veitola mollaa ihmisiä, kenellä on kyläilemässä. Totaalista paskaa. Onkohan Maria palstamamma? Sopisi mielenlaadultaan palstan eukkoihin.