Paras elokuva jonka olet koskaan nähnyt
Kommentit (1236)
Olen yllättynyt, että täällä on mainittu vanhoja klassikkoja. Minkä ikäisiä olette? Tuskin kovin nuoria?
Katson paljon leffoja ja todella vaikea nimetä yhtä tiettyä parhaaksi, mutta jos yhtä elokuvaa pitäisi jollekin suositella, nii se olisi Arrival.
Vihreä maili ainakin yksi parhaimmista, Pulp fiction, Boys don't cry, Mulholland drive
Vierailija kirjoitti:
Vihreä maili ainakin yksi parhaimmista, Pulp fiction, Boys don't cry, Mulholland drive
Jatkan listaani: Kummisetä 1, Piukat paikat, vaikea ja suorastaan mahdoton valita parasta
Jos varakas ihminen oikein hakemalla hakee kaupasta punalaputettuja tai alennutta tuotteita niin ei paljoa muita ajattele. Eri asia on jos kauppareissun aikana huomaa jonkin tuotteen alen ja ostaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt, että täällä on mainittu vanhoja klassikkoja. Minkä ikäisiä olette? Tuskin kovin nuoria?
Voi niitä vanhoja elokuvia nuoretkin katsoa.
Andrei Tarkovskyn Stalker.Maaginen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Jos varakas ihminen oikein hakemalla hakee kaupasta punalaputettuja tai alennutta tuotteita niin ei paljoa muita ajattele. Eri asia on jos kauppareissun aikana huomaa jonkin tuotteen alen ja ostaa sen.
Onpas siinä elokuvalla pitkä nimi.
Vaikea sanoa mikä on paras, mutta parhaimpiin kuuluu Babylon. Se sai mut jonkinlaiseen transsi tilaan.
Lars von Trierin elokuvat Dogville ja Melancholia
Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (Viisi vuodenaikaa)
Ruusun nimi, Titanic, Piano, Kwai-joen silta, Huuliharppukostaja.
Hyviä elokuvia on erittäin vähän.
Kerro minulle Zorbas!
Voi miten rakastankaa tätä leffaa
Cold Mountain, Australia, Täällä Pohjantähden alla
Trainspotting.
Kannattaa muuten tutustua muihinkn Danny Boylen leffoihin, esim. Slummien miljonääri
Varhais teini-ikäiselle se oli ehdottomasti vanhempi leffa, Rio Bravo. Aikuisena oon katsonut niin paljon leffoja, etten osaa sanoa mitään yhtä erityistä.
Komisario Palmu- elokuvat