Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
SAISKO TÄÄLTÄ HEHKEÄ SINKKUNAINEN MIESSEURAA??
18.03.2006 |
En jaksa netin deittipalstoja, ne on täynnä hörhöjä.. oisko täällä ketään ihanaa yh- iskää jolla on elämän realiteetit kohdillaan?
Kommentit (2)
täällä käy kyllä jonkun verran lapsettomia sinkkumiehiä. Itse pystyn ihan muutaman sanomaan jo omasta tuttavapiiristäni. Voi kai miehelläkin olla vauvakuume, joka ajaa sitten samoille palstoille kun kuumeilevat mammat :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Täällä olisi hehkeä 33-v. sinkkumies pks:lta.