Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit muuttaa elämästäsi yhden tapahtuman toisenlaiseksi, mikä se olisi ja olisiko elämäsi nyt erilaista?

Vierailija
21.02.2017 |

Minä olisin ottanut yhden tarjotun työn vastaan vuosituhannen alkupuolella. En ottanut, tulin raskaaksi, olin pitkään kotona ja työelämä oli muuttunut niin, etten ole sen jälkeen enää vakituista työtä saanut.

Nyt olisin turvatussa ja varmassa eläkevirassa, elämä olisi suunnitelmallisempaa ja vakaampaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kieltäytynyt laittamasta nimeäni paperiin, joka sitoi minut parinkymmenen vuoden ajaksi taloudellisesti vanhempiini.

Vierailija
2/9 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ravintolassa päätöksen vaihtaa työpaikkaa. Uuden työnantajan palveluksessa ollut henkilö neuvoi tulemaan heille, ja minä menin. Se päätös vei minut muutamaksi vuodeksi maailmalle hankkimaan valtavasti kokemuksia ja melko paljon rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hakenut toiselle alalle opiskelemaan, missä olisi ollut varma työllisyys, toisin kun nykyisellä. Uskon että elämäni olisi paljon tasaisempaa ja turvallisempaa.

Vierailija
4/9 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi alkanut seurustella mieheni kanssa. Olisin varmasti onnellisempi ja arvostaisin itseäni enemmän.

Vierailija
5/9 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi alkanut seurustella ensimmäisen tai toisen avomiehenkään kanssa, olisin hyvinkin ehkä jossain muualla ja ehkä olisin saanut töitäkin joskus. Ehkä en olisi rahattomana minimieläkkeellä nyt. Ehkä olisin jopa terve.

Vierailija
6/9 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt asioista joihin itse voi vaikuttaa? Jos voisi muuttaa mitä vaan, niin toivoisin että minulla olisi ollut kunnolliset vanhemmat, ja kyllä, se olisi muuttanut ihan kaiken.

Mutta jos pitäisi valita jokin asia mihin olisin pystynyt itse vaikuttamaan, niin olisin hankkiutunut huostaanotetuksi heti kun olisin oppinut puhumaan. Olisin säästynyt paljolta pahalta ja luultavasti henkisesti paljon ehjempi. Lisäksi toimeentuloni olisi ollut turvattu vielä parikymppiseksi asti, ettei minun olisi tarvinnut opiskelijana stressata sitä onko varaa ruokaan tai lähteekö katto pään päältä.

Vierailija
7/9 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin mielelläni tuon päivän kun jätin lottokupongin 100-miljoonan arvontaan väärillä numeroilla täytettynä.

Vierailija
8/9 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sitoutumatta ex-mieheeni. Siinä meni monta vuotta elämästä ja koulut ja suunnitelmat matkustelusta, yms.

Tosin jos tämä tarkoittaisi että en sen takia olisi tavannut nykyistä miestäni, niin ei olisi sen arvoista.

Vierailija
9/9 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin antanut handjobin yhdelle pojalle vuonna 2004. Ei vaikuttaisi mitenkään nykyisyyteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi