Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei. Voisiko joku auttaa minua muuttoasioissa? :)

Vierailija
21.02.2017 |

Olen muuttamassa omilleni lähiaikoina, ja haluaisin vähän tietoa, että jos muutan esim. 450e maksavaan yksiöön asumaan kerrostaloon, niin paljonko sen lisäksi tulee kuluja kuukaudessa asumiseen liittyen jos elää tosi säntillisesti? Meinaan siis elintarvikkeet yms, ei harrastuksia tai muuta mukaanlukien. Tarkkaa arviota ei voi tietenkään antaa, mutta siis jotain sinne päin edes.

Niin ja olen 20v mies.

Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi kuussa ~25€ sähkö muutaman kympin. Kotivakuutus on pakko olla.

Vierailija
2/3 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan riippuu asunnosta, jos sähkö ja vesi pitää maksaa erikseen niin molempiin menee parikymppiä. Nettiin myös parikymppiä. Ruokaan menee helposti parisataa kuussa. Kannattaa myös varata ainakin 50-100€ kuussa yllättäviin menoihin, helposti palaa rahaa kun hammastahna, pölypussit ja vessapaperi loppuvat samana päivänä. Tonnilla kuussa elää jo leveästi.

Eräs toinen yksinasuva 20v mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaan varaisin 40€/viikko budjetin. Sillä pärjää,jos tekee ruoat itse ja syö samaa ruokaa useampana päivänä.

Kotivakuutuksen summa riippuu asunnon koosta ja turvan laajuudesta. Ehkä muutaman kympin/kk.

Jos vesi ja sähkö ei kuulu vuokraan, näistä kulut yhteensä n.60€/kk.

Useissa (kerros)taloyhtiöissä kuuluu internet asunnon vuokraan,jonka voi päivittää usein suht edullisesti nopeampaan yhteyteen,jos tarvetta.