Hei, te jännämiesten kanssa seurustelleet naiset
Kun teitä retkujen ja rikollisten kanssa seurustelleita naisia on ilmeisesti paljon olemassa, niin mitä teitte sen jälkeen, kun tuli se peruuttamaton ja erositte siitä "pahasta pojasta"? Otitteko toisen samanlaisen, vai tavallisen tylsän miehen? Kuluuko sen tavismiehen kanssa aika mitenkään, vai osaatteko arvostaa elämää ilman jatkuvaa jännitystä ja vuoristorataa?
Kommentit (6)
En ole sen jälkeen seurustellut, mutta nyt osaan arvostaa miehessä turvallisuutta ja tasaisuutta. Ex oli spontaani yllytyshullu ja alkoholisti. Ei, ei ja ei. Mä olen itse aivan liian tylsä sellaiseen elämään, ahdisti koko ajan.
Minä olen ensimmäisen poikakaverin jälkeen seurustellut pelkästään sellaisten miesten kanssa, jotka ovat sekä "jänniä" (= kiinnostavia) että turvallisia ja hyviä miehiä. Vaikka täällä internetin syövereissä ei sitä uskotakaan, tällainen miestyyppi on kuin onkin olemassa. Hyvin on mennyt, kiitos kysymästä.
Löysin onneksi kunnollisen ja kivan miehen, joka ei ole tylsä! Pian 20 vuotta yhdessä ja olen edelleen rakastunut.
Mulla oli nuorempana useita jännämiehiä. Joku heissä vaan veti puoleensa. Kiltit miehet vaikuttivat niin tylsiltä. Jännämiehet ovat usein myös sängyssä taitavia. Se itsevarmuus heissä kiihottaa. Osaavat olla myös todella ihania. Mutta kun tulee se "huono päivä" se onkin sitten menoa. Lisäksi saatat tahtomattasi sotkeutua mitä ihmeellisimpiin juttuihin.
Kaiken jännien tuomien sydänsurujen jälkeen päätin, että miestyyppi vaihtuu. Puoli vuotta sinnittelin suhteessa jossa mies katseli kostein spanielin silmin huokaillen minua. Oli kaikesta samaa mieltä kuin minä. Sängyssäkään ei toiminut. Hän jännitti jotenkin. En vaan sitten jaksanut olla ihmisen kanssa jossa ei ole mitään särmää.
Otin kunnollisen.
Tekniikan lisensiaatti ja tylsääkin tylsempi... Kolme vuotta kestin ja tajusin, että ei tule mitään. Tällä hetkellä olen yksin.
Jännämiehen kanssa kolme lasta ja enempää en halunnut, vaikka teknokraatti vähän siihen suuntaan puhuikin.
Mieluummin jännittävää ja elossa kuin tasaista ja kuollutta.