Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ajatteko viiksikarvojanne?

Vierailija
21.02.2017 |

Tarkoitan nyt myös sellaisia haituvia jotka ovat vaaleita. Poistatteko "viiksikarvoja" ja millä? Onko alkaneet kasvaa tummempina tai runsaampina poiston jälkeen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään! Täytyyhän naisessa karvaa olla! Lapset traumatisoituu ja kauhee bisnes.

Vierailija
2/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaaleat karvat ei haittaa mua.

Vierailija
4/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa ylähuulessa tummaa (ei kuitenkaan kovin paksua ja olen melko tumma muutenkin) karvaa ja höylällä kyllä otan aina pois.

Ei ne siitä miksikään runsaammiksi tai paksummiksi muutu.

Vierailija
5/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vahalla otan. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä useammin.

Vierailija
6/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahaan. Milloin ihmeessä poistuu tuo totaalisen naurettava huhu siitä että karvat paksuneisivat tai tummenisivat millään karvanpoistotavalla? Niin ei tapahdu. Jos sheivaat, sänki on alussa karheampi koska karvan pää on katkaistu eikä kulunut ohueksi kuten normaali karva, ja sekin menee ohi hyvin nopeasti. Karvan poistossa juurineen tätäkään ei tapahdu.

Vierailija
7/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan koko naaman (no ripset ja kulmakarvat jätän...). Mulla on aina kasvanut sellaista "nukkaa" ympäri kasvoja ja se tekee meikkipohjasta törkeän näköisen.

Vierailija
8/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina myos vahaan. Kaytan siis niita ohuita kasvoille tarkoitettuja vahaliuskoja. Todella katevia! En tykkaa, etta mulla on viiksihaituvia ja itseani ne hairitsevat, joten parin-kolmen viikon valein tehty vahaus toimii hyvin.

Vierailija
9/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poistan. Mä olen kauttaaltaan untuvainen ja poistan karvoja oikeastaan kaikkialta muualta, paitsi kämmenistä... Viiksikarvat ovat (onneksi) vaaleita ja hentoja, mutta kasvavat niin pitkiksi, että näkyvät kiusallisesti valoa vasten. 

Vierailija
10/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nypin viiksikarvoja. Ovat mielestäni jonkin verean vähentyneet niin. Ennen ajelin joskus ja ei se tosiaankaan tummuntanut tai paksuntanut niitä. Terävä sänki kylläkin tulee ja ne eivöt myöskäön pysyneet kovinkaan kauaa pois tuolla menetelmällä, joten siirryin nyppimiseen.

Vierailija
11/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee leukaan karvoja, ajelen pois.

Viiksiä ei ole vielä tullut.

Vierailija
12/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viiksiä mutta leukaan kasvaa koko ajan yksi valkoinen jouhi. Unohdan sen aina ku se kasvaa nopsaan. Kiva aina jossain ihmisten ilmoilla tajuta toi katseenvangitsija. Hätäpäissään ku sormilla kiskoo irti, se menee vaan kiharalle ensin :) 

Vierailija
13/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen ajellut viikset kohta 20 vuotta. Teen sen vähintään kerran viikossa. Olisi pitänyt aloittaa jo nuorempana. Ihan turhia ne pelottelut siitä tummempana ja vahvempana kasvamisesta. Ihan järkyttävän pitkät ne olisi täysmittaisina vaikka ne vaalentaisikin. Ei se vaalennuskaan ikuisuuksia kestäisi ennen kuin pitäisi uusia. Ja se vaalentaminen kestäisi pidempään kuin ajelu. 

"Sit sun pitää tehdä sitä jatkuvasti!" Ja paskat, mitä sitten. Ei mun mielestä 1-2 krt/vko 30 sekunnin toimenpide ole kovin vaativa ja aikaavievä asia. Moneen muuhun kauneudenhoitoon menee aikaa ja vaivaa ja rahaa paljon enemmän.

Vierailija
14/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin pois, en ole huomannut että tulisivat voimakkaammin takaisin, mutta mulla on aina kasvanut karvoja naamassa, ja aina olen ne pois nyppinyt.

Vierailija
15/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kasvoille tarkoitetut vahaliuskat on todella käteviä. Höylätä pitää usein (no on se niin helppoa että teen sitäkin joskus kiireessä) ja sänki onkatkaistun pään takia karhea ja melko näkyvä oikeassa valossa.

Olen kuullut monilta valituksia että vahaliuskat repivät ihoa mukanaan ja minulla oli toisinaan sama ongelma, mutta keksin ratkaisun. Liuskojen ohjeessa kehotetaan pesemään kasvot hyvin ennen vahausta, ja tämä aiheutti minulla sen että vaha tarttui tiukasti ihoon. Näin ei kuitenkaan ole kertaakaan tapahtunut sen jälkeen kun jätin tuon pesemisen kokonaan pois (meikittöminä päivinä) tai pesin joitakin tunteja ennen vahausta. Ihon luontainen rasva kai estää vahaa tarttumasta siihen, mutta karvat lähtivät aivan yhtä hyvin.

Vierailija
16/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin ensin tummat ja loput sheivaan. Myös poskista sheivaan vaaleat haituvakarvat. En ole huomannut että ois lisääntyneet. Ehkä jopa vähentyneet nuo tummat karvat.

Vierailija
17/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahaan. Milloin ihmeessä poistuu tuo totaalisen naurettava huhu siitä että karvat paksuneisivat tai tummenisivat millään karvanpoistotavalla? Niin ei tapahdu. Jos sheivaat, sänki on alussa karheampi koska karvan pää on katkaistu eikä kulunut ohueksi kuten normaali karva, ja sekin menee ohi hyvin nopeasti. Karvan poistossa juurineen tätäkään ei tapahdu.

Ne tummenee koska aurinko ei ole ehtinyt haalistaa niitä. Joten ei ole pelkkä typerä huhu, ne tosin vaalenee taas ajan kanssa.

Vierailija
18/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naama täynnä vaaleaa karvaa. Ennen sheivasin, mutta kerran sheivasin vahingossa puolet kulmakarvasta, enkä ole sen jälkeen jaksanut poistella karvoja kasvoista. Siinäpähän kasvaa. Meikkivoide kyllä tarttuu niihin ärsyttävästi :D

Vierailija
19/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyppimällä muuttuu paksummaksi. Luultavasti ajamalla ei?

Riippuu paikasta, josko karva vahvistuu tai sitten lakkaa kokonaan kasvamasta.

Viikset vahvistuu ja kulmakarvat joskus heikkenee tai loppuu.

Vierailija
20/27 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahaan silloin tällöin(enkä minäkään koskaan pese kasvoja ennen vahausta, niin kuin joku vinkkasikin). Useimmiten van nypin tummimpia viiksikarvoja ja annan vaaleamman karvoituksen rehottaa. Olen karvainen muutenkin, mm.käsivarsissa kasvaa pitkää karvaa, enkä ole koskaan sheivannut niitäkään, vaan tykkään luonnollisuudesta ja siitä että me ihmiset ollaan erilaisia, jotkut karvaisenpia kuin toiset. :)