400 000 € asunnosta?
Asustelen itse vuokralla eikä minulla ole kunnollista käsitystä asuntojen hinnoista. Tuli puhetta asuntojen hinnoista erään kaverini kanssa ja hän sanoi asuntonsa maksaneen noin 400 000 euroa. Se kuulostaa ihan valtavalta summalta, vaikka asunto onkin kivalla paikalla. Se on vain sellainen tavallinen kerrostalokolmio ja jotenkin ajattelin, että sellaisen olisi saanut halvemmalla. Etenkin kuin talo ei ole enää edes uusi.
Kommentit (5)
No pääkaupunkiseudulla tuota hintaluokkaa on suurin osa. Ainakin ns. hyvillä alueilla.
Pääkaupunkiseudun hinnat ovat kaksi-kolme kertaa se mitä landella. Useimmiten kolme kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Asustelen itse vuokralla eikä minulla ole kunnollista käsitystä asuntojen hinnoista. Tuli puhetta asuntojen hinnoista erään kaverini kanssa ja hän sanoi asuntonsa maksaneen noin 400 000 euroa. Se kuulostaa ihan valtavalta summalta, vaikka asunto onkin kivalla paikalla. Se on vain sellainen tavallinen kerrostalokolmio ja jotenkin ajattelin, että sellaisen olisi saanut halvemmalla. Etenkin kuin talo ei ole enää edes uusi.
Juu, se on vanha viisaus, että asunto hyvällä paikalla säilyttää arvonsa. Tai tämä on ainakin tiedetty jo vuodesta 1992 lähtien.
No näinhän se Suomi jakautuu taas kahteen osaan: Talolliset sekä mäkitupalaiset, loiset ja muu ylijäämäväki.
Vaari (talollinen) tapasi sanoa, että kylä maas turva on.
Etuovi.com.