Mitä tehdä exän tavaroiden kanssa?
Excel lähti 2 vuotta sitten. Jätti jälkeensä huonekaluja ja pienempää tavaraa, joiden hakua ei ole pyynnöistä huolimatta järjestänyt. Mitä teen?
Haluaisin sisustaa kotia uudelleen ja nuo exän tavarat nyt eivät enää mahdu olemaan. En halua muutenkaan pitää niitä. Miten tällaisessa tilanteessa olette menetelleet?
Kommentit (16)
Niin että minä saan sitten maksaa hänen tavaroiden kuljetuksen? Ei kovin reilua.
Excel XD kiitos ap päivän parhaista nauruista. Mutta joo, heivaa mäkeen ne romut.
Siirrät myös ne tavarat ulkoruokintaan.
Serkku myi eksän tavarat kun ei pyynnöistä huolimatta hakenut. Ei kuulunut miehestä yhtään mitään.
Täällä ainakin spr tulee hakemaankin lahjoitushuonekaluja kotoa. Jos haluat kiltti olla voit ilmoittaa exälle että ensi viikolla lähtevät jos ei hae. Ihmettelen kyllä miten olet niitä 2 vuotta katsellut?
facebook on täynnä ostetaan/annetaan/vaihdetaan/myydään ryhmiä. heität sinne kuvia mööpeleistä, että ilmaseks lähtee ja nouto paikan päältä! eipä sun tarvii niitä sitte itse kuskailla mihinkään. jengille kelpaa tänäpäivänä lähes tulkoon kaikki, jos ilmaseks vaan saa :)
Onko se mies Excel Smith? Se kuuluisa naisten kaataja ja kuvaaja.
Jos huonekalut ovat olleet jo 2 vuotta sinulla ja ex ei ole pyynnöistä huolimatta hakenut, sinulla on oikeus hävittää ne. Helpoin tapa on laittaa Facebookin kirpparille, joko myyt pienellä summalla tai sitten annat ilmaiseksi, niin joku tulee hakemaan ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Onko se mies Excel Smith? Se kuuluisa naisten kaataja ja kuvaaja.
Just se, ihme friikki kun teki panoistaan salassa taulukoita, joita jakoin Wapissa kavereilleen...
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainakin spr tulee hakemaankin lahjoitushuonekaluja kotoa. Jos haluat kiltti olla voit ilmoittaa exälle että ensi viikolla lähtevät jos ei hae. Ihmettelen kyllä miten olet niitä 2 vuotta katsellut?
Oletin, että haluaa ne kuitenkin itselleen. Olen kai ollut liian kiltti.
Ilmoita sille, että sillä on viikko aikaa hakea tavaransa tai ne lähtee eteenpäin. Sä et niitä enää suostu säilyttämään.
Vierailija kirjoitti:
facebook on täynnä ostetaan/annetaan/vaihdetaan/myydään ryhmiä. heität sinne kuvia mööpeleistä, että ilmaseks lähtee ja nouto paikan päältä! eipä sun tarvii niitä sitte itse kuskailla mihinkään. jengille kelpaa tänäpäivänä lähes tulkoon kaikki, jos ilmaseks vaan saa :)
Hyvä vinkki! Kiitos! En haluaisi joutua varaamaan jotain kuljetusta noille tavaroille ja maksamaan siitä. Kokeilen tuota. Ilmaiseksi saavat mennä, en mä niistä ainakaan mitään halua.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita sille, että sillä on viikko aikaa hakea tavaransa tai ne lähtee eteenpäin. Sä et niitä enää suostu säilyttämään.
Olen jo ilmoittanut, että järjestää tavaroiden haun, että en halua enää yhtään kauempaa niitä säilyttää. Sanoo aina, että tekee asialle jotain, mutta mitään ei tapahdu...
Lähetä viesti että jos kamansa ei ole poissa päivämäärään X mennessä, niin kamat lähtee. Jos haluat olla kiltti, lähetä vielä muistutusviesti viikkoa ennen päivämäärää mutta kyllä yhdenkin viestin pitäisi riittää. Pyydä joku paikallinen hyväntekeväisyysjärjestö, kierrätyskeskus tms. hakemaan pois, yleensä tekevät sen ilmaiseksi.
Ulkoruokinta tehoaa yllättävän hyvin kaupungissa...
Myös myyminen ja hävittäminen luonnollista
Vie jätteenkierrätyslaitokselle. Jos Excel mussuttaa jotain niin sano että oma moka, olisit hakenut pois.