Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä asia voinut vaikuttaa seksuaalisuuteen negatiivisesti?

Vierailija
21.02.2017 |

Kun kun 13-14, sekstailimme poikaystäväni kanssa ensimmäisiä kertoja. Kerroin tästä silloin äidilleni kun olimme kävelemässä ja hän tokaisi hyvin jyrkästi : mä en halua kuulla noita asioita, sun ei ole sopivaa kertoa omalle äidillesi oletko neitsyt vai et. Häpesin kauheasti..

Voiko tuo hetki ja muutamat muutkin samanlaiset tilanteet olla syynä siihen, että häpeän itseäni kovasti seksissä ja olen jotenkin estoinen, en nauti seksistä oikeastaan ollenkaan.. Olen 22 vuotias nyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirhe alussa. Siis:

Kun olin 13-14 vuotias ..

Vierailija
2/8 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuorena olet aloittanut yhdynnät. Vaikuttaa helposti nuoren psyykeeseen. Olisit miettinyt silloin.. Nyt et voi kuin hyväksyä itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian nuorena olet aloittanut yhdynnät. Vaikuttaa helposti nuoren psyykeeseen. Olisit miettinyt silloin.. Nyt et voi kuin hyväksyä itsesi.

Ja sinä ilmeisesti et koskaan.

Vierailija
4/8 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien estoisuus voi vaikuttaa ja yleensä vaikuttaakin omaan seksuaalisuuteen. Harmillista, jos ei ole sellaiset vanhemmat joille voi luontevasti kertoa herkkiä asioita.

Vierailija
5/8 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä ajattelua, 14 vuotiaan pitäisi jotenkin ennustaa tulevaisuuteen ja ymmärtää: seksi tulee joskus pilaamaan elämäni. Mielestäni on aivan normaalia tuon ikäisenä tutustua seksiin poikaystävän kanssa, siitä pitäisi pystyä puhumaan vastuullisen vanhemman kanssa. Olet idiootti.

Vierailija
6/8 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi olisi voinut suhtautua hienovaraisemmin asiaan. On voinut vaikuttaa. Iän myötä rentoudutaan.

Vierailija
7/8 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tuo voi vaikuttaa. Äitisi antoi selkeän signaalin mitä ajattelee seksistä ja aiheutti sinulle häpeän tunteen. Toisekseen voi kuvitella että äitisi on muutenkin varmaan puhunut seksuaalisuudesta negatiivisella tavalla. Oman vanhempien puheet ja esimerkki vaikuttavat aina jälkikasvuun. 

Vierailija
8/8 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tuo voi vaikuttaa. Äitisi antoi selkeän signaalin mitä ajattelee seksistä ja aiheutti sinulle häpeän tunteen. Toisekseen voi kuvitella että äitisi on muutenkin varmaan puhunut seksuaalisuudesta negatiivisella tavalla. Oman vanhempien puheet ja esimerkki vaikuttavat aina jälkikasvuun. 

Voitko alapeukuttaja kertoa miksi olet eri mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi