Emmerdale-näyttelijä meni kihloihin Britannian vaarallisimman ja väkivaltaisimman vangin kanssa
http://www.iltalehti.fi/viihde/201702212200074067_vi.shtml
Näin taas huomattiin mikä naisiin vetoaa.
Kommentit (37)
Toimittaja kirjoitti omiaan -> mode suojelee...? Onkos nää samaa konsernia?
Vierailija kirjoitti:
Eli tuo mies on Britannian vaarallisin väkivaltarikollinen.
Näin taas huomattiin millaisia te miehet olette.
Ehkä vaarallisin väkivaltarikollinen, Rosemary West tappoi ja hyväksikäytti omia lapsiaan ja muita naisia miehensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Teidän naisettomien sietäisi miettiä, mikä teissä on vialla kun jopa rikollinen kelpaa teitä paremmin.
Ettei ole jännä?
Varmaan. Olet niin tylsä, että elämä rikollisen kanssa houkuttaa enemmän kuin kuolleena eläminen tylsän miehen kanssa.
Nyt osuit naulankantaan! Perheenisä on tylsä, murhamies jännä.
Miten naiseton tylsämies voi olla samaan aikaan perheenisä?
Tylsä perheenisä on vain rahoittamassa perheen elämää, jännämies on lapsen oikea biologinen isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä, en sit mitenkään. Mikä näissä tyypeissä vetoaa naisiin? Kuinka sinisilmäinen pitää olla että uskoo tuon tyypin muuttuvan, muutokseen ollut aikaa vuosikymmeniä, mut onko niin käynyt? Itse olen laittanut erään miehen pihalle kun aina piti olla haastamassa riitaa ja nyrkit pystyssä. Koskaan ei ollut itsessään vikaa, vaan aina vastapuolessa. Selvänä kultainen, mut vähänkin otettuaan alkoi aina haastamaan riitaa.
Miksi luulet että uskoo miehen muuttuvan? Eiköhän niissä vetoa sama, kuin isoissa, vihaisisissa koirissa. Ottavat ihmiset niitäkin, miehet ja naiset. Ja rikollisilla on paljon miespuolisiakin kavereita ja miesfaneja.
Et ole tainnut lukea iltiksistä tätä stooria? Tietäsit kyllä, että TIETÄÄ miehensä muuttuneen, hah!
Googlatkaa Hybristofilia.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? Täältä on poistettu pari kommenttia siitä, ettei ko. näyttelijällä edes ollut mitään roolia Emmerdalessa; yhdessä jaksossa piipahti stripparina. Ja nämä kommentit on poistettu...? Nyt täytyy kyllä minunkin ihmetellä, ekaa kertaa koskaan, että mikä ihme on moden logiikka...?
Kopioinpa tän, jos vaikka menee poistoon....!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä, en sit mitenkään. Mikä näissä tyypeissä vetoaa naisiin? Kuinka sinisilmäinen pitää olla että uskoo tuon tyypin muuttuvan, muutokseen ollut aikaa vuosikymmeniä, mut onko niin käynyt? Itse olen laittanut erään miehen pihalle kun aina piti olla haastamassa riitaa ja nyrkit pystyssä. Koskaan ei ollut itsessään vikaa, vaan aina vastapuolessa. Selvänä kultainen, mut vähänkin otettuaan alkoi aina haastamaan riitaa.
Entä jos nainen tykkää miehestä siksi että on itse samanlainen sairas yksilö? Miksi kilttimiesten pitää saada aina se jännänainen, miksei kilttinainen kelpaa?
Millainen on jännänainen? Samanlainen jäteläjä kuin kyseinen "muuttunut" herrasmieskin? Ja eikö muita vaihtoehtoja ole kuin nuo ääripäät? Joko kiltti tahi jännä? Ei mitään siltä väliltä? Itse olen ainakin sekoitus kumpaakin. Kiltti sikäli etten petä poikaystävääni, mutta jännenpikin puoli löytyy.
Vittu mikä hupakko. Vittu mikä mursu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen tykkää miehestä siksi että on itse samanlainen sairas yksilö? Miksi kilttimiesten pitää saada aina se jännänainen, miksei kilttinainen kelpaa?
Millainen on jännänainen? Samanlainen jäteläjä kuin kyseinen "muuttunut" herrasmieskin? Ja eikö muita vaihtoehtoja ole kuin nuo ääripäät? Joko kiltti tahi jännä? Ei mitään siltä väliltä? Itse olen ainakin sekoitus kumpaakin. Kiltti sikäli etten petä poikaystävääni, mutta jännenpikin puoli löytyy.
Jännänainen on sellainen kuin Virpi Butt tai se Tervashonka. Kaikki naiset, jolla on oikeasti paljon fyysistä voimaa ja äkkipikainen luonne sortua väkivaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä erottaa kiltin hameesta?
Näsäviisastelulla väistit kysymyksen, et halua myöntää sitä, ettei ne vaatimattoman näköiset ja tavalliset, kotihiiri-tyyppiset naiset kiehdo miehiä ollenkaan. Miesten pitää saada se lutkamainen, ylimielinen, överimeikattu ja tissitopeissa kulkeva lortto, jonka kanssa on villiä menoa yhtäjaksoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Teidän naisettomien sietäisi miettiä, mikä teissä on vialla kun jopa rikollinen kelpaa teitä paremmin.
Ettei ole jännä?
Varmaan. Olet niin tylsä, että elämä rikollisen kanssa houkuttaa enemmän kuin kuolleena eläminen tylsän miehen kanssa.
Nyt osuit naulankantaan! Perheenisä on tylsä, murhamies jännä.
Miten naiseton tylsämies voi olla samaan aikaan perheenisä?
Tylsä perheenisä on vain rahoittamassa perheen elämää, jännämies on lapsen oikea biologinen isä.
Itse asiassa mies usein vie vaimon rahat, kun lapsia alkaa tulla. Vaimo joutuu luopumaan työstään ja hoitaa miehen lapset ja kodin ruokapalkalla, mies jatkaa uralla etenemistä kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että uskoo miehen muuttuvan? Eiköhän niissä vetoa sama, kuin isoissa, vihaisisissa koirissa. Ottavat ihmiset niitäkin, miehet ja naiset. Ja rikollisilla on paljon miespuolisiakin kavereita ja miesfaneja.
Et ole tainnut lukea iltiksistä tätä stooria? Tietäsit kyllä, että TIETÄÄ miehensä muuttuneen, hah!
Googlatkaa Hybristofilia.
No en tosiaan ole lukenut. Voihan sitä lehdissä sanoa vaikka mitä. Mutta uskon kuitenkin, että tuo kiukkuinen koira-selitys on oikea näiden ihmisten kohdalla. Vaikka ei sitä selitystä toki voi lehdessä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännänainen on sellainen kuin Virpi Butt tai se Tervashonka. Kaikki naiset, jolla on oikeasti paljon fyysistä voimaa ja äkkipikainen luonne sortua väkivaltaan.
Tuntevatko miehet vetoa tuollaisiin naisiin? Lähettelevät säkkikaupalla rakkauskirjeitä vankilaan ja uskovat että tästä kuoriutuu vielä pullantuoksuinen kotiäiti? Ehkä samantasoiset miehet lähestyvät heitä, mutten usko että tavismiehet kiinnostuvat.
"Miksi naiset aina rakastuvat jännämiehiin, me halutaann olla jännämiehiä, halutaan olla!"
En sano että kaikki, mutta useimmat naiset kostuvat sieltä kun jännämies astuu näköpiiriin; naisen primitiiviset luolanaisajan vaistot, nääs.
Vierailija kirjoitti:
Ketä tuo näytteli ?
Pientä roolia eli onko statisti?
Siis mitä ihmettä? Täältä on poistettu pari kommenttia siitä, ettei ko. näyttelijällä edes ollut mitään roolia Emmerdalessa; yhdessä jaksossa piipahti stripparina. Ja nämä kommentit on poistettu...? Nyt täytyy kyllä minunkin ihmetellä, ekaa kertaa koskaan, että mikä ihme on moden logiikka...?