Miksi jotkut lisäävät jokaisen lauseen perään kolme pistettä?
Se on jotenkin äärimmäisen hermostuttava ja raivostuttava tapa. Moisella tyylillä kirjoitettua tekstiä on jotenkin todella raskas lukea, ja lisäksi miettii että yrittääkö kirjoittaja vihjata niillä pisteillään jotain? Parhaimmat tapaukset tunkevat pistepistepisteitään jopa keskeneräisten lauseiden väleihin. Miksi oi miksi????:D
Kommentit (58)
Minusta se näyttää typerältä. Kaksi pistettä riittää.
Ehkä ihmiset, jotka eivät osaa käyttää välimerkkejä..käyttävät sitten pisteita..Itse kirjoitin teininä aina kolme pistettä..tosin lauseen loppuun..
Täytyy testata... Taidan laittaa kolme pistettä... Peukku vaan naputtaa ne.... Anteeksi...
Oli ne sitten pisteitä tai huutomerkkejä, niin miksi? Vastaatko,ap?
Laitoin aikoinaan (historiallisen usenetin aikoina) eräässä sfnetin keskusteluryhmässä postauksessa olevan lauseen loppuun vahingossa neljä pistettä. Seuraava kommentoija kysyi, että eikö kolmekin olisi riittänyt? En ole muistaakseni sen jälkeen enää samaa virhettä tehnyt...
Minusta kolme pistettä on aika usein hölmöä, mutta vähemmän hölmöä kuin neljä kysymysmerkkiä, kaksoispiste ja D-kirjain.
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän tällaista tekstiä on?
Esim feissarimokissa oon törmännyt tähän tyyliin.
Oi.. nyt menetin yöineni tämän takia..
Odotan jännittyneenä vastausta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän tällaista tekstiä on?
Esim feissarimokissa oon törmännyt tähän tyyliin.
Mutta et tietenkään laittanut linkkiä.
Voi Jeesus.....on teillä....murheet elämässä...kui maar te tuutte mitenkään toimeen... 😂😂😂😂😂
En usko... En ole ainakaan koskaan nähnyt... Jokaisenko lauseen perään... Laita muutamia esimerkkejä...
Ja jotkut idiootit,,,, käyttää pilkkuja,,,
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut idiootit,,,, käyttää pilkkuja,,,
Hyvä kun tunnustit kuka se täällä niitä käyttää...
Tai kaksi.. jopa kysymysten perään.. miksiiiii..