Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mies" heitti itkupotkuraivarit koska ei halunnut tehda ruokaa kun minulla on keuhkokuume

Vierailija
20.02.2017 |

Mies osti jo viikonloppuna ainekset frittataa varten, luulisi olevan ehka yksi helpoimmista ruoista. Meilla on kotona diili etta jos mina kokkaan, han pesee tiskit jalkikateen. Minulla on kuitenkin nyt kehkokuume ja 40 asteen kuume, joten kysyin milloin han alkaa tekemaan ruokaa. Mies rupesi vinkumaan ja inisemaan ettei tykkaa ruoanlaitosta ja tekisi voileipia tai munakokkelia iltaruoaksi. Meilla on kuitenkin jaakaappi taynna vihanneksia, ja sairaana haluan syoda ravintorikasta ruokaa. Frittatan teossa menee ehka max. 15 minuuttia jonka jalkeen se heitetaan uuniin, mutta "mies" ei silti halunnut sen vertaa auttaa. Teki itselleen suklaa-maapahkinavoileivat. Miten aikuinen mies voi olla tuommoinen lapsi? Mikaan pullamossoleipa suklaapaallysteella ei ole mihinkaan ruokavalioon kuuluva ateria, ja vahiten illalliseksi. Kylla nyt jokaisen aikuisen ihmisen pitaa osata kokata ruokaa eika syoda kuin paivakoti-ikainen.

Miten ikina menin yhteen tuollaisen mieslapsen kanssa? Pian lahtee kylla uusi avomies hakuun, talla kertaa vaikka kokkaustaitoinen ja urheilullinen tuon laiskan sohvaperunan tilalle.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska  provo, kukaan syö mitään ravintorikkaita frittatoita kipeenä.

Jos sinulla on tuoreita tomaatteja, paprikaa ja pinaattia, kai nyt haluat syoda niita ennenkuin jotain suklaamossoa ilmaan mitaan ravintoaineita. Nain siis eritoten kipeana kun kroppa kaipaa ravintoaineita.

Ja viela paivitys: tein ja laitoin ruoan uuniin sitten itse kun arvon mies ei joutanut tekemaan ruokaa television katselultaan. Saa kylla jatkaa pullamossoleipiensa syomista jos yhtakkia tuleekin nalka kun ruoka on valmista.

- ap

Ei, en haluaisi. Tilaisin pitsan tai haetuttaisiin mäkistä ateria. Jos olo oikein heikko, niin puuro + mehukeitto. En ole koskaan syönyt frittataa :/

Vierailija
22/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lupautui tekemään voileipiä ja munakasta. Jos ei kelpaa se mitä toinen on valmis tekemään, niin teet sitten itse. Ihme inisijä olet. Heittäisin itsekin itkupotkuraivarit. Jos olet kipeänä niin ota vastaan se apu mitä tarjotaan äläkä ala sanelemaan ohjeita miten kuuluu auttaa. Prinsessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on isoja lapsia. Yleensä se isoin lapsi on pahin.

Ja naiset luulevat olevansa äitejä ja komentelevat miehiään.

No aloittajan tapauksessa kyllä minustakin näyttää siltä. Ei se ole aloittajan yksinoikeus sanella, mitä ja milloin syödään. Ja sitten vielä pilkkaa, vaikka mies tarjoutui kokkaamaan jotain muuta. Ei mitään itkupotkuraivaria ollut tuossa.

Vierailija
24/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lupautui tekemään voileipiä ja munakasta. Jos ei kelpaa se mitä toinen on valmis tekemään, niin teet sitten itse. Ihme inisijä olet. Heittäisin itsekin itkupotkuraivarit. Jos olet kipeänä niin ota vastaan se apu mitä tarjotaan äläkä ala sanelemaan ohjeita miten kuuluu auttaa. Prinsessa.

Meillä puolin ja toisin tapana hemmotella sairaana olevaa. Tehdään toisen herkkuruokaa, hoivataan ja "passataan", me kun välitämme toisistamme.

Vierailija
25/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki joukolla paheksumaan mielikuvitus miestä paskassa provossa. On se kauhia ukko JÄTÄ SE SIKA !!

Vierailija
26/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä puolin ja toisin tapana hemmotella sairaana olevaa. Tehdään toisen herkkuruokaa, hoivataan ja "passataan", me kun välitämme toisistamme.

Meillä on tapana keskittyä parisuhteessa muihin asioihin kuin ruokaan. Me kun välitämme toisistamme. Toisin kuin ne, joille ruoka menee ihmissuhteen edelle.

Vierailija
27/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies osti jo viikonloppuna ainekset frittataa varten, luulisi olevan ehka yksi helpoimmista ruoista. Meilla on kotona diili etta jos mina kokkaan, han pesee tiskit jalkikateen. Minulla on kuitenkin nyt kehkokuume ja 40 asteen kuume, joten kysyin milloin han alkaa tekemaan ruokaa. Mies rupesi vinkumaan ja inisemaan ettei tykkaa ruoanlaitosta ja tekisi voileipia tai munakokkelia iltaruoaksi. Meilla on kuitenkin jaakaappi taynna vihanneksia, ja sairaana haluan syoda ravintorikasta ruokaa. Frittatan teossa menee ehka max. 15 minuuttia jonka jalkeen se heitetaan uuniin, mutta "mies" ei silti halunnut sen vertaa auttaa. Teki itselleen suklaa-maapahkinavoileivat. Miten aikuinen mies voi olla tuommoinen lapsi? Mikaan pullamossoleipa suklaapaallysteella ei ole mihinkaan ruokavalioon kuuluva ateria, ja vahiten illalliseksi. Kylla nyt jokaisen aikuisen ihmisen pitaa osata kokata ruokaa eika syoda kuin paivakoti-ikainen.

Miten ikina menin yhteen tuollaisen mieslapsen kanssa? Pian lahtee kylla uusi avomies hakuun, talla kertaa vaikka kokkaustaitoinen ja urheilullinen tuon laiskan sohvaperunan tilalle.

Jos mulla on 40 astetta kuumetta, en pysy pystyssä, enkä kykynevä tuottamaan pitkää tekstiä. Syön silloin mitä saan alas.

Näin ne olemme erilaisia. Itse tunsin oloni oudon sairaaksi, mittasin kuumeen ja 40,4 oli lukema.

Koska olen sinkku , ajoin päivystykseen, siellä röntgenin jälkeen diagnoosi keuhkokuume. Apteekin kautta kotio. Viikko meni sairastaessa, itse pöperöni valmistin, kerran isä tuli jeesaanaan ja kävi kaupassa. Pari buranaa, niin kuume laski sen verran, että jaksoi pakolliset.

Vierailija
28/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 asteen kuumeessa minua ei kiinnosta mikään muu, kuin korkeintaan lämmin tee. En helvetissä edes yritä lausua sanaa frittata, saati kirjoittaa valituskirjettä jostain ämmästä.

M

Vierailija
29/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska  provo, kukaan syö mitään ravintorikkaita frittatoita kipeenä.

Jos sinulla on tuoreita tomaatteja, paprikaa ja pinaattia, kai nyt haluat syoda niita ennenkuin jotain suklaamossoa ilmaan mitaan ravintoaineita. Nain siis eritoten kipeana kun kroppa kaipaa ravintoaineita.

Ja viela paivitys: tein ja laitoin ruoan uuniin sitten itse kun arvon mies ei joutanut tekemaan ruokaa television katselultaan. Saa kylla jatkaa pullamossoleipiensa syomista jos yhtakkia tuleekin nalka kun ruoka on valmista.

- ap

Jos minulla olisi 40 asteen kuume ja keuhkokuume luulisin, että saisin antibioottia suoraan suoneen kotisairaalan toimesta, en tietäisi mitä jääkaapissa on, enkä naputtelisi sujuvasti palstalle. Enkä myöskään pystyisi syömään mitään niin tuhtia kuin frittataa,. Valmiiksi kuorittuja ja pilkottuja hedelmiä korkeintaan, lämpimiä ja kylmiä juomia ... Mutta onhan meitä moneksi, tietysti. 

Vierailija
30/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan nasta stoori, mut toi neljäkymppiä + keuhkokuume lähti ehkä vähän lapasesta. Kokeiles Pirjo ens kerralla vaikka sellasta 38,5 kuumetta ilman muita vakavia sairauksia, niin ei heti ekasta lauseesta lähtien oo epäuskottava.

Vierailija
31/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tapana keskittyä parisuhteessa muihin asioihin kuin ruokaan. Me kun välitämme toisistamme. Toisin kuin ne, joille ruoka menee ihmissuhteen edelle.

Tuossahan kirjoitettiin, että sairaana. Meilläkin sairas päättää, mitä ja miten paljon syö. Ihan perusmeininkiä tuollainen.

Vierailija
32/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan kirjoitettiin, että sairaana. Meilläkin sairas päättää, mitä ja miten paljon syö. Ihan perusmeininkiä tuollainen.

Eli sairaana ruoka saa mennä ihmissuhteen edelle? Onko teillä jokin lämpöraja siihen?

Vierailija
33/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sairaana ruoka saa mennä ihmissuhteen edelle? Onko teillä jokin lämpöraja siihen?

Sinä nyt rupesit kääntelemään ja vääntelemään asioita tahallaan. Ei siinä se terve rupea tekemään omia lempiruokiaan vaan kysyy sairaalta, mikä mahtaisi maistua ja sitten tekee tai muuten hommaa sellaista. Ihme tyyppi olet.

Vierailija
34/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla tais osua ja upota!

Tossahan oli ruoan lisäksi hoivaus ja passaus

Vierailija
35/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan ap, joka tässä heitti itkupotkuraivarit. Melkoinen "nainen."

Vierailija
36/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö näin miehenäkin ruveta tehtailemaan naisista kaikenmaailman mielikuvitustarinoita joka päivä. Enpä taida jaksaa, ihmettelen kuinka jotkut jaksaa. Eikö parempaa tekemistä oikeasti ole, aloittajakin voisi keksiä jonkun paremman harrastuksen, ulkona voi joskus käydä haukkaamassa myös raitista ilmaa.

Vierailija
37/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkee provo. Mulla on ollut kerran 40-asteen kuume. Vessaan mennessä kävelin päin seinää, kun en pystynyt hahmottamaan oven kohtaa. En todellakaan haikaillut ravintorikkaan ruuan perään ja valittanut nettipalstoilla mieheni paskuudesta.

Vierailija
38/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä jaksetaan noin korkeassa kuumeessa kirjoitella tänne, muttei jaksa omien sanojen mukaan tehdä maailman helpointa ruokaa. Huijaatko meitä vai miestäsi?

Vierailija
39/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin miehellä oikein tapana että jos lapsi alkaa jostain itkeä minulle niin mies tulee siihen tilanteeseen mukaan ja alkaa valittaa minulle omasta asiastaan. Että sitten onkin kaksi lasta jotka itkee jotain typerää asiaa, joka ei yleensä liity minuun millään lailla. Siis yhtään mitenkään. Oon vissii jonkun äiti amman näköinen tai sitten likakaivon tai jotain.

Vierailija
40/45 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole aloittajan yksinoikeus sanella, mitä ja milloin syödään.

No jännä juttu kun ne ainekset oli jo hankittu, että olisi ehkä kannattanut avata suunsa siinä vaiheessa jos kyseinen ruoka ei sitten maistu. Ei mistään yksinoikeudella sanelusta tullut kuvaa tässä. Ketään ei oltu komentamassa kauppaan ostamaan isoa kasaa aineksia.

On paljon ihmisiä jotka ei pidä erityisen vastuullisena heittää jääkaapillista ruokaa roskiin, mutta toki niitäkin löytyy joilla on liikaa rahaa ja aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän