"Mies" heitti itkupotkuraivarit koska ei halunnut tehda ruokaa kun minulla on keuhkokuume
Mies osti jo viikonloppuna ainekset frittataa varten, luulisi olevan ehka yksi helpoimmista ruoista. Meilla on kotona diili etta jos mina kokkaan, han pesee tiskit jalkikateen. Minulla on kuitenkin nyt kehkokuume ja 40 asteen kuume, joten kysyin milloin han alkaa tekemaan ruokaa. Mies rupesi vinkumaan ja inisemaan ettei tykkaa ruoanlaitosta ja tekisi voileipia tai munakokkelia iltaruoaksi. Meilla on kuitenkin jaakaappi taynna vihanneksia, ja sairaana haluan syoda ravintorikasta ruokaa. Frittatan teossa menee ehka max. 15 minuuttia jonka jalkeen se heitetaan uuniin, mutta "mies" ei silti halunnut sen vertaa auttaa. Teki itselleen suklaa-maapahkinavoileivat. Miten aikuinen mies voi olla tuommoinen lapsi? Mikaan pullamossoleipa suklaapaallysteella ei ole mihinkaan ruokavalioon kuuluva ateria, ja vahiten illalliseksi. Kylla nyt jokaisen aikuisen ihmisen pitaa osata kokata ruokaa eika syoda kuin paivakoti-ikainen.
Miten ikina menin yhteen tuollaisen mieslapsen kanssa? Pian lahtee kylla uusi avomies hakuun, talla kertaa vaikka kokkaustaitoinen ja urheilullinen tuon laiskan sohvaperunan tilalle.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin jaksat kirjoitella tänne korkeassa kuumeessa, keuhkokuumeessa, taidat olla ihmenainen.
Itse olen roikkunut täällä migreenissäkin, kaipasin jotain viihdykettä oksentamisen ja pimeässä huoneessa makaamisen tilalle. Ja ihmettelin kerran töissä kun oli niin väsynyt olo, kävelin kotiin ja hups! Kuume huitelikin yli 38 tienoilla. Ei kaikki mene täysin toimintakyvyttömiksi sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran ollut melkein viikon verran 40 asteen kuume enkä itse ollut tajunnut asiaa. Oli noussut tasaisesti että oloon kerkesi tottumaan. Joskus sitten noussut yhtäkkiä ja olo ollut kamala enkä ole ollut tämän mähän päällä yhtään.
Mähän=maan
Mistä kumpuaa joidenkin tarve vastailla näihin provoihin? Onko se niin, että se on jotenkin sisäänrakennettu tai opittua käytöstä, että oikeamielisyydestä ja kuinka kunnon ihmiset toimii pitää valistaa vaikka tietää tämänkin olevan provo.
Joten on pakko se kymmenen soo soo viestiä laittaa, ehkä pöyristyä ja kertoa kuinka meillä toimitaan näin ja kyllä kunnon ihmiset ajattelee ja toimii näin. Itse henk.kohtaisesti ole väsynyt näihin provoihin ja trolleihin, sentakia en jaksa kauheasti keskustelufoorumeilla nykyään pyöriä.
En edes tiedä mikä on frittata. Minusta kuulostaa että ap on se itkupotkuraivarit heittänyt, kun asiat ei menneet niin kuin hän oli sen suunnitellut.
Mulla oli kerran ollut melkein viikon verran 40 asteen kuume enkä itse ollut tajunnut asiaa. Oli noussut tasaisesti että oloon kerkesi tottumaan. Joskus sitten noussut yhtäkkiä ja olo ollut kamala enkä ole ollut tämän mähän päällä yhtään.