Voiko vauvan jättää tunniksi kotiin kun käyn kaverilla?
Vauva nukkuu nyt tällä hetkellä kuin tajukankaalla ja ei varmaan herää ees pariin kolmeen tuntiin. Tilanne on aika aguutti ja olis pakko mennä.
Kommentit (32)
Tämähän on taas provo. Tai sitten olet teiniäiti 16-v.
Äly hoi. ei todellakaan voi jättää.
Tottakai. Eikös se yks mama ollu lähteny ihan viihteelle ja pahoinpidelly portsarin samaan aikaan kun vauva yksin kotona... perus meininkiä hei.
EI EI EI EI EI!! ET VOI JÄTTÄÄ! JOS NIITÄ LAPSIA TEHDÄÄN NIIN NIISTÄ PITÄÄ KANTAA VASTUU!!
No huhhuh. Kuinka idiootti pitää olla että tälläistä edes kysyy?? Et tietenkää voi!
Ota vauva mukaan tai pyydä kaveri teille. Vauvaa ei voi jättää yksin.
Kun vauva itkee, siihen pitää reagoida. Vauvaa pitää hyssytellä sylissä tai rattaissa. Vauvalle pitää puhua rauhallisesti ja vauvaa pitää käsitellä varovasti. Vauvalle voi hyräillä tai laula. Vauvaa pitää helliä. Vauvalle pitää kertoa, miten paljon häntä rakastaa. Vauvaa pitää syöttää, kun vauvalla on nälkä. Vauvalle pitää aika ajoin vaihtaa puhtaat vaipat ja vaatteet.
Huh miten tyhmiä kysymyksiä täällä taas!
Tottakai vauvan voi nyt TUNNIKSI hei jättää, kun tilanne on AGUUTTI!
Ei kannata mihinkään sänkyyn jättää ettei tipu, vaan lattialle ja sitten heräämisen varalle vähän lempiruokaa ja leluja siihen ympärille...
Jätä vaan, pistä syytikkään ja kylppärin lattialle.
Siis miksi en olis voinu jättää, oon nimittäin matkalla jo. Mitä se voi siellä muka tehdä, sytyttää talon tuleen vai :D
No, et todellakaan. Olet saanut pienen vauvan huolehdittavaksesi ja nyt on vastuunkannon aika, eikä vastuun pakoilun.
Itkuhälytin vaan netin kautta toimimaan. Sitten sopii naapurin kanssa, että menee katsomaan jos alkaa huuto kuulumaan. Näin olen itse toiminut eikä ole vielä lasua tullut. Siis jos on aguutti tilanne.
Ap, oletko se syytikässä nukuttava? Vauva voi tukehtua, tyynyyn tai omaan oksennukseen. Ajattele, mikä hätä, kun herää yksin. Olet niin rasittava, että tästä lähtien laitan viestisi ylläpitoon, mainitsit asuinpaikkasi aikaisemmin, huolehtikoon nettipoliisi sinusta lastensuojelun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ota vauva mukaan.
En olis voinu.
Ap
Et voi jättää.