Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehen saisi panostamaan esileikkeihin?

Vierailija
20.02.2017 |

Miestä ei kiinnosta esileikit lainkaan, vaan heti pitää päästä panemaan. Mikä olisi paras tapa puuttua asiaan siten, ettei mies loukkaannu ja lakkaa panemastakin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat hänen kätensä tuherosi päälle ja ohjaat.

Vierailija
2/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät tekemään jotain (mitä sitten haluatkaan) tai teet itse, tai sanot, ettei vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei ainakaan panna ollenkaan ilman esileikkiä. En ole pelkkä reikä tai runkkausalusta.

Sitä saa mitä tilaa...

Vierailija
4/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minua ei ainakaan panna ollenkaan ilman esileikkiä. En ole pelkkä reikä tai runkkausalusta.

Sitä saa mitä tilaa...

No en mä tuollaista ole tilannut. Mutta jos muutakaan en saa?! Ap

Vierailija
5/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei kiinnosta esileikit lainkaan, vaan heti pitää päästä panemaan. Mikä olisi paras tapa puuttua asiaan siten, ettei mies loukkaannu ja lakkaa panemastakin?

§

Lupaat yhtä pitkän panon kuin mitä esileikki kestää.

Jos haluat tunnin esileikin niin lupaat että mies saa vähintään tunnin nussia sinua miten häntä huvittaa.

Vierailija
6/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa...

7

Jos oikeasti rakastat miestäsi ja häntä seksuaallisesti haluat niin kiihotut pelkästään hänen näkemisestä.

Vierailija
7/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

§

Jos haluat tunnin esileikin niin lupaat että mies saa vähintään tunnin nussia sinua miten häntä huvittaa.

Ei mies halua nussia tuntia. Semmoinen 5-10 min on kesto jonka haluaa. Joten valitttavasti hyödytön neuvo. Mies päättää muutenkin alusta loppuun, mitä seksissä tapahtuu ja koska seksiä on. Ap

Vierailija
8/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useammin seksiä on sen jälkeen kun mies huomaa että mastusboin, jota teen usein tahallani miehen nähden tai kuullen. Hoidan siis esileikin täysin yksin. Aika kätevää miehelle, mutta entä pidemmän päällen minulle? Ap

Vierailija
9/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies voi sinua panna jos et anna? Seksiin tarvitaan molempien suostumus tai se on raiskaus.

Suurin osa naisista tarvitsee esileikkiä että kostuu, kiihottuu ja saa orkun.

Toki jos oma nautinto ei kiinnosta niin voihan sitä ruikata liukkaria toosaan ja mies nylkyttää hetken ja homma ohi.

Kyllä aikuisen naisen pitää osata/uskaltaa puhua mitä haluaa ja tarvitsee nauttiakseen seksistä.

Luulisi että miestä kiinnostaisi panna ennemmin kiihottunutta ja hommassa mukana olevaa naista!

Vierailija
10/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se mies voi sinua panna jos et anna? Seksiin tarvitaan molempien suostumus tai se on raiskaus.

Toki jos oma nautinto ei kiinnosta niin voihan sitä ruikata liukkaria toosaan ja mies nylkyttää hetken ja homma ohi.

Kyllä aikuisen naisen pitää osata/uskaltaa puhua mitä haluaa ja tarvitsee nauttiakseen seksistä.

Luulisi että miestä kiinnostaisi panna ennemmin kiihottunutta ja hommassa mukana olevaa naista!

Olen heti mukana joka tapauksessa, olisi vain JOSKUS edes kiva saada esileikkiä! Ei mieskään sitä tarvitse vaan on aina heti valmis. Ap

Vierailija
11/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

§

Ei mies halua nussia tuntia. Semmoinen 5-10 min on kesto jonka haluaa. Joten valitttavasti hyödytön neuvo. Mies päättää muutenkin alusta loppuun, mitä seksissä tapahtuu ja koska seksiä on. Ap

- Ja sinä kestät moista (?) Ei pahalla, mutta miehesi kuullostaa vähän yksinkertaiselta tapaukselta....

Vierailija
12/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos aloitat yksin niin hoida homma loppuun asti yksin ;) Sanot vaan miehelle että ei sinua nyt enää kiinnosta kun homma tuli jo hoidettua.

Älä ole tuollainen tossu ja suostu mihin vaan...pipari ei aukea ennenkuin siinä vaiheessa kun sinä itse olet valmis. Laita ukko töihin ja anelemaan...

Vierailija
13/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos aloitat yksin niin hoida homma loppuun asti yksin ;) Sanot vaan miehelle että ei sinua nyt enää kiinnosta kun homma tuli jo hoidettua.

Älä ole tuollainen tossu ja suostu mihin vaan...pipari ei aukea ennenkuin siinä vaiheessa kun sinä itse olet valmis. Laita ukko töihin ja anelemaan...

Se tuntuu mahdottomalta koska mieltäni kalvaa jatkuva epäilys siitä, ettei miestä edes todella kiinnosta koko seksi kanssani. Ap

Vierailija
14/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä valitat jos homma on ok eli mies ei tarvitse esileikkiä ja sinäkin olet heti aina hommassa mukana.

Jos haluat JOSKUS sitä esileikkiä niin SANO se ääneen ja väännä rautalangasta koska miehesi luulee että olet nyt tyytyväinen siihen mitä saat.

Tai voit vängätä täällä meidän kanssa ja olla ilman esileikkiä ikuisesti...ei se ole meiltä pois.

Vierailija
15/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu mahdottomalta koska mieltäni kalvaa jatkuva epäilys siitä, ettei miestä edes todella kiinnosta koko seksi kanssani. Ap

Seksi ei ole maailman tärkein asia, eikä välttämättä se tärkein edes parisuhteessa. mutta monelle se on yksitärkeiimistä asioista parisuhteessa. Väksinkin huomaan kysyväni, että mikä teitä oikeastaan yhdistää.

Vierailija
16/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

§

- Ja sinä kestät moista (?) Ei pahalla, mutta miehesi kuullostaa vähän yksinkertaiselta tapaukselta....

Kyllä tässä on ihan vakka kantensa löytänyt.

Vierailija
17/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa...

7

Jos oikeasti rakastat miestäsi ja häntä seksuaallisesti haluat niin kiihotut pelkästään hänen näkemisestä.

Yhdessä asuessa pitäisi olla kokoajan kiihottunut pelkästä toisen läsnäolosta tai muuten ei rakasta eikä halua kumppaniaan? :D

Vierailija
18/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tästä jopa puhuttu ja mies on sanonut voivansa tehdä mitä pyydän, mutta kun on tilanne päällä, en kuitenkaan ole pyytänyt enää sen jälkeen kun kerran pyysin eikä mies kuitenkaan tehnyt niin. Ap

Vierailija
19/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen saman pulman kanssa pyöriskelevä.

Olen kertonut, että mitä hänen pitäisi tehdä, että kiihotun. Miehen mielestä se on vain "teinimeininkiä" ja "mihinkään räpläilyyn hän ei rupea".

Olen näyttänyt. Olen kädestä pitäen yrittänyt opettaa.

Mies on yrittänyt opetella n. kaksi sekuntia, mutta sitten kyllästyy ja hermostuu, että ei jaksa moista.

Halut menneet oikeastaan täysin, kun seksi on vaan hänen tyydyttämistään ja sitä panemista. Muhun pelkästään sattuu ja yritän kestää kipua. Olen sanonut tästä miehelle, mutta hänen mielestään minuun ei voi sattua.

En oikeastaan enää pysty haluamaan miestä enää. Ei mitään kontaktia seksuaalisesti, ei missään vaiheessa ole ymmärtänyt miten seksi tapahtuu ennemminkin korvien välissä, molemmilla, eikä jollain fyysisellä rynkyttämisellä.

Vierailija
20/28 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up