Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin työttömänä muutaman tonnin pikavipin parin vuoden maksuajalla

Vierailija
20.02.2017 |

Tähän aloitukseen tulee varmaan paljon negatiivisia kommentteja, mutta en nyt kaipaa mitään saarnaa ja haukkuja. Töitä olen hakenut tuloksetta, eikä ole ketään sukulaista/tuttua keneltä voisin lainata. Mitään vakuuksia ei ole, joten pankista en lainaa saa.

Olen opiskelija, opintolaina nostettu jo, ja nyt olisi keväälle todella akuutti rahantarve. Olen katsellut eri pikavippi-sivustoja, mutta kaikissa tunnutaan vaativan työpaikka ja säännölliset palkkatulot. Luottotiedot löytyy, ja muita vippejä ei ole.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse menisin ihan pankista kysymään. Uskon että jos luottotiedot on puhtaat ja takaisinmaksusuunnitelma realistinen, se onnistuisi kyllä.

Itse aikoinani opiskelin hyvään ammattiin omaehtoisen opiskelun (työttömyys)tuella ensimmäiset kaksi vuotta, ja loput 1,5 vuotta elin lainalla (en opintolainalla vaan ihan pankkilainalla, kun olin opintotukioikeuteni käyttänyt aikoinaan jo muuhun tutkintoon), ja tätä lainaa neuvotellessani pankissa syynättiin tarkasti aiempi maksukäyttäytymiseni (ei mitään huomauttamista) ja luonnollisesti tarvitsin velalle takaajan (äitini). Lopulta maksoin velan pois vuoden päästä valmistumisestani, kun olin saanut työpaikan ja säännölliset tulot.

Joten kyllä pankki auttaa hädässä, jos tarve on todellinen ja takaisinmaksukyky ok, ei kannata ottaa pikavippejä.

Vierailija
2/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaajaksi ei nykyään riitä henkilö, pitää olla joku reaalivakuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä ota pikavippiä! Tee mitä tahansa muuta, mutta älä sitä!

Vierailija
4/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään.

Hallitus on kieltänyt sinulta pikavipit.

Osta vaikka ylihintainen asunto ja hae pankista lainaa. Omarahoitusosuuden koplaa jotenkin kasaan saman pankin kulutusluotolla :)

....vink vink :)

On oikeusministerin siunaus järjestelylle ;)

Vierailija
5/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ihmeessä ota pikavippiä! Tee mitä tahansa muuta, mutta älä sitä!

Mitä tahansa muuta?

Niinkuin beban myynti vai?

Vierailija
6/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tiedän parikin paikkaa josta saisit, mutta en kerro.

T. Pari vuotta pikavippikierteessä ollut opiskelija

Vierailija
7/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mistään.

Osta vaikka ylihintainen asunto ja hae pankista lainaa. Omarahoitusosuuden koplaa jotenkin kasaan saman pankin kulutusluotolla :)

Jos et pysty maksamaan "asuntolainaa" niin veronmaksajat jelppii ja on ok. kun kerran "vanha pääoma" on korkotulojen saaja. Se sama mitä Katajakin oli vapauttamassa rötöstelystään.

http://yle.fi/uutiset/3-7165572

Vierailija
8/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastustat varmaan vahvemman alkoholin tuloa ruokakauppaan?

Vierailija
9/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut pitää laittaa holhouksen alaiseksi?

Joku muu tekisi päätökset puolestasi?

Vierailija
10/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi paikallinen mopojengi jolla on nahkaliivit ja hassu merkki selässä ja pyydä heiltä lainaa. Varmasti järjestyy ja koroistakin mielellään neuvottelevat varsinkin jos olet naispuolinen henkilö,

Vierailija
11/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastustat varmaan vahvemman alkoholin tuloa ruokakauppaan?

En vastusta. Oletko joku koronkiskuri/pikavippiyrittäjä?

Vierailija
12/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän pikavippialoitukset kuuluvat puolirikollisen perintätoimiston some-kampanjaan, jolla protestoivat heidän  ansaintamallinsa kieltämistä.

Vierailija
13/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti on olemassa yksityishenkilöitä joilla on sen verran löysää pätäkkää ja altruismia, että suostuisivat lainaamaan kohtuullisella korolla pariksi vuodeksi muutaman tontun...

Kysymys on vain siitä, että mistä tällaisia ihmisiä löytää? Jostain helluntaiseurakunnasta tms.?

Vierailija
14/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä oli joskus sellanen kun lainaa naapurillesi tms. josta vois irrota vähän. En tiedä enää onko toiminnassa?

Vierailija
15/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän aloitukseen tulee varmaan paljon negatiivisia kommentteja, mutta en nyt kaipaa mitään saarnaa ja haukkuja. Töitä olen hakenut tuloksetta, eikä ole ketään sukulaista/tuttua keneltä voisin lainata. Mitään vakuuksia ei ole, joten pankista en lainaa saa.

Olen opiskelija, opintolaina nostettu jo, ja nyt olisi keväälle todella akuutti rahantarve. Olen katsellut eri pikavippi-sivustoja, mutta kaikissa tunnutaan vaativan työpaikka ja säännölliset palkkatulot. Luottotiedot löytyy, ja muita vippejä ei ole.

Mistä ajattelit hankkia rahat takaisinmaksuun kun työpaikkaa eikä tuloja ole eikä vakuuksiakaan realisoitavaksi?

Vierailija
16/16 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mistään.

Minkälaista instrumenttia pankkiirilla olisi tarjolla as.markkinan rommausriski ja korkotason nousuriskien hallintaan? Tässä tiivistelmä kaikesta mitä tiedän aiheesta https://www.youtube.com/watch?v=RhDpI6vljpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi