Kaikkein suurimmat säästöni olen pystynyt tekemään työttömyysaikana!
Olin n kaksi vuotta työttömänä, sain säästettyä 10 000 euroa. Tein hyvin edullista kotiruokaa, kävelin tai pyöräilin kaikki matkat kauppaan yms., en ostanut vaatteita, myin paljon itselleni tarpeetonta kirppiksellä ( näistä tuli muutama tuhat). Nyt osa-aikaisessa työssä, säästöjä tulee jonkin verran mutta ei noin paljon kuin työttömyysaikana. Että eipä kaikki työttömät ole mitenkään onnettomia rahankäytössään tai elämänhallinnassaan. Tuosta säästämästäni summasta olen nyt käyttänyt kotini remonttiin melkoisen summan, keittiöremontinkin pystyin maksamaan ilman lainaa.
Kommentit (23)
Tässä taas tarkoitus potkia meitä jo maassa makaavia työttömiä ja köyhiä, jotka saamme 500e tai jopa alle sen, kuukaudessa.
Tosin itse olen nykyään opiskelija ja saan 426 e /kk.
Ei paljon säästellä.
Onnellinen elämääni olen silti.
Eilen myin yhden tavaran kirpparilla, 15e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla se tyttömyyskorvaus oli 3800 euroa ekat 100 päivää ja 200 päivää koulutuksen aikana (tein täydennysopinnot yliopistolla) muuten 2600 euroa kotirouvana. En valita.
Sitä ennen neuvottelin vielä eropaketin joten liki kolme vuotta olin 2600-3800 euron tuloilla ihan kotona.
Perhe hyötyi.
Krrro alkupalkka. En usko.
7000-10 000 per kuukausi, joskus jopa 12 000. Urakkapalkka.
Inhosin vain sitä ko työtä, joten halusin pois.
Jep, jep, sit varmaan tiedätkin ton, et maksetaan vain perus kk palkan mukaan ansiosidonnaista. Ihan turhaa edes mainitset muuta kuin sen, noita urakoita tai bonuksia ei kuule huomioida lainkaan. Yllärii.
Inhoo vaan työtäs. Kerro enemmän, mistä vmäisestä duunista saa tuommoiset liksat ja silti noin hyvien ylimääräisten urakoija potkut.
Up