Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi lapsiperheessä ilman lastenhoitoapua on aika vitun paskaa

Vierailija
20.02.2017 |

Ainakin naiselle. Aina on kiire johonkin, mikä aiheuttaa sen, että esileikki jää kokonaan pois. Saan kyllä aina orkun vaikka omin avuin siinä, mutta kaikki ylimääräinen jää pois ja homma menee tylsäksi pikapanemiseksi. Ja jos saisi kunnolla, saisi useamman orkun.

Muita joilla sama vitutuksen aihe?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ajattelin, että voin samaistua aloitukseen, mutta lisää luettuani... siis ap saa joka kerta orkun pikapanossa, mutta se ei riitä vaan haluaisi monta. Ja aikoo erota suoraan, jos on 6 kk kuiva kausi, vaikka on lapsikin hankittuna. Just. Onko sulla muitakin tiukkoja periaatteita, joista pitäisi tietää?

Vierailija
22/44 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi ajattelin, että voin samaistua aloitukseen, mutta lisää luettuani... siis ap saa joka kerta orkun pikapanossa, mutta se ei riitä vaan haluaisi monta. Ja aikoo erota suoraan, jos on 6 kk kuiva kausi, vaikka on lapsikin hankittuna. Just. Onko sulla muitakin tiukkoja periaatteita, joista pitäisi tietää?

Yksi orkku jättää päälle jatkuvan panetuksen ja koen olevani koko ajan puutteessa. 3-4 takaa sen, ettei ihan heti tee mieli lisää. Ymmärsitkö? Ja ihan oma ansioksi se on, että saan orkun helposti ja nopeasti. Tuo puolen vuoden sääntö tarkoittaa ennemminkin sitä, että jos mies käyttäytyisi välinpitämättömästi puoli vuotta putkeen (eikä seksiä olisi), se olisi siinä. Tarkensin selitystä. Keskustelemattomuus olisi suurin syy, ei seksin puute. Ei kenenkään tarvitse kestää puolen vuoden välinpitämättömyyttä parisuhteessa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vuoden tauko ei kylläkään mihinkään normihajontaan mene missään tilanteessa, tai suhde on enemmän kaverisuhde, enkä alkaisi tuhlaamaan elämääni intohimottomassa kaverisuhteessa, vaan ajattelen kuten Kauko Röyhkä sanoo Me Naisten haastattelussa, että jos intohimo loppuu, suhdetta ei vain voi enää jatkaa. Ap

Menee tilastolliseen normihajontaan synnytyksen jälkeen.

Vastaavia katkoja tulee sairastumisten, isojen stressien yms. yhteydessä monille. 6kk on fiksumpi pitää rajana avun hakemiselle, kuin erolle.

Vierailija
24/44 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kanssa sovittu jos pidempi aika ilman yhteistä aikaa. Minä lähden lasten kanssa ulos , ja hän ottaa dildon esille. Saa leikkiä rauhassa niin kauan kun huvittaa. Soittaa mulle kun on saanut tarpeekseen.

Oikeasti? Olen mäkin noin tehnyt muutaman kerran, muttei suunnitellusti, koska ei mikään sooloseksi korvaa yhteistä seksiä. Ennemmin valitsen lyhyen session miehen kanssa kuin tunnin yksin. Ap

Joskus on helpompi jätjestää yhdelle tunti kuin kahdelle vartti - itse asiassa tämä on usein se tilanne.

Vierailija
25/44 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopetetaan välillä haukkuminen ja puhutaan itse ongelmasta. Oletteko ap saaneet jotain lapsenhoitoapua?

Meillä on saman tyylinen tilanne, ja isovanhemmat asuvat 300km päässä. Pitäisi löytää jostain luotettava hoitaja, joka ottaisi lapsen kolmeksi tunniksi vaikka joka sunnuntai. Ja kaiken lisäksi lastenhoidon pitäisi siis tapahtua kodin ulkopuolella. Emme toistaiseksi ole saaneet yhtälöä vielä ratkaistua.

Vierailija
26/44 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin iltaisin niin väsyneitä ettei jaksa sekstailla vaikka haluisi. vaimo käyttää päivällä dildoa kun olen lasten kans pois. Itse olen välillä pidempään suihkussa ja tyydytän itseäni. Tämä parempi kun pikaset päivällä kokoajan peläten milloin tenavat säntää paikalle. joskus käsitouhua peiton alla samaan aikaan kun lapsista vaara

Vierailija
27/44 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla väsymys ja stressi vaikuttaa aina niin, että mitä enemmän niitä on, sitä enemmän haluaisin käyttää aikaa vain seksiin koska se in ainoa keino unohtaa edes siksi hetkeksi kaikki ikävä. Ja fyysinen väsymys lisää seksihaluja ihan konkreettisesti. Enkä ikinä suostuisi sellaiseen elämäntilanteeseen, että ainakaan montaa päivää viikossa väsymys olisi seksin este.

Ei tosiaan ole lastenhoitoapua. Ja no, ollaan sitä nyt joskus (kerran parissa kolmessa kuukaudessa) käytetty seksiin illasta enemmän kuin vartti, mutta sellaista oikein kunnon sessiota en edes muista koska olisi ollut viimeksi. Toisaalta parempi useammin ja nopeasti, kuin harvoin ja pitkään... jos molempia vaihtoehtoja ei saa. Ap

Vierailija
28/44 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ilmiö myös liittyy tähän, että etenkin sellaisina päivinä joina joudun olemaan lähes koko päivän lastenhoitovastuussa, illalla ei kiinnosta yhtään - jos seksiä on - nähdä minkäänlaista vaivaa miehen hyväksi sen eteen, vaan koen että miehen pitäisi tajuta keskittyä vain minun tyydyttämiseen, koska en ole pystynyt lapsilta keskittymään itseeni koko päivänä. Ei siis yhtään kiinnosta illalla huomioida miestä, vaan miehen - joka on saanut keskittyä itseensä päivällä - pitäisi vain huomioida minua. Jos taas takana on päivä jolloin minulla on ollut omaakin aikaa (ts. en ole ollut lastenhoitovastuussa kuin korkeintaan osan päivää), haluankin tehdä seksissä asioita miestä miellyttääkseni oikein mielelläni. Ap

Vierailija
29/44 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ilmiö myös liittyy tähän, että etenkin sellaisina päivinä joina joudun olemaan lähes koko päivän lastenhoitovastuussa, illalla ei kiinnosta yhtään - jos seksiä on - nähdä minkäänlaista vaivaa miehen hyväksi sen eteen, vaan koen että miehen pitäisi tajuta keskittyä vain minun tyydyttämiseen, koska en ole pystynyt lapsilta keskittymään itseeni koko päivänä. Ei siis yhtään kiinnosta illalla huomioida miestä, vaan miehen - joka on saanut keskittyä itseensä päivällä - pitäisi vain huomioida minua. Jos taas takana on päivä jolloin minulla on ollut omaakin aikaa (ts. en ole ollut lastenhoitovastuussa kuin korkeintaan osan päivää), haluankin tehdä seksissä asioita miestä miellyttääkseni oikein mielelläni. Ap

Mitäs miehesi sitten päivät tekee, kun voi keskittyä vain itseensä? Useimmat käyvät töissä ja siellä kyllä jää itsensä huomioiminen minimiin. Kuulostat melkoisen itsekkäältä. Samalla tavalla miehesi voisi sanoa, että ei häntä kiinnosta sinun huomioiminen illalla, kun on päivän raatanut töissä samalla kun sinä olet saanut nauttia rakkaan lapsen seurasta.

Vierailija
30/44 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs miehesi sitten päivät tekee, kun voi keskittyä vain itseensä? Useimmat käyvät töissä ja siellä kyllä jää itsensä huomioiminen minimiin. Kuulostat melkoisen itsekkäältä. Samalla tavalla miehesi voisi sanoa, että ei häntä kiinnosta sinun huomioiminen illalla, kun on päivän raatanut töissä samalla kun sinä olet saanut nauttia rakkaan lapsen seurasta.

Miehen työ on paljon itsenäisempää ja epäsosiaalisempaa kuin minun, en siis ole mikään kotiäiti vaan ihan 8-16 päivätöitä tekevä. Mies ehtii huoltaa itseäänkin päivisin työn lomassa toisin kuin minä. Ap

Vierailija
31/44 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa vaimo AINA väsyny, ihan sama vaikka sattus lapset oleen päiväsaikaan jossain niin silti haluaisi vaan nukkua tai löhötä sohvalla. Iltasin kun lapset on jo nukkumassa niin virtaa riittää kuitenki siihen, että jaksaa kattoa parit tallennetut tv-ohjelmat ja surffata fasessa, muttei harrastaa seksiä.

Sitten kun sitä seksiä sattuu olemaan niin pikapano meiningillä mennään, eli liukkaria ja sitten pitää rynkyttää niin maan perkuleesti ku vaimo sattuu tykkäämään semmosesta tyylistä.

Vierailija
32/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

544455454

Vierailija
33/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseaiheutettu ja tiedetty ongelma. Lapsia ei ole pakko hankkia.

Vierailija
34/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sulla on jälkikasvusta päätellen joskus ollut aikaa panemiselle. Eiks nyt oo meidän sinkkujen vuoro, vai pitäiskö meidän hoitaa sun lapsetkin että pääset lisää panemaan? Nyt on sinkkujen vuoro :D

Vierailija
35/44 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä esim miehen ruokatunnilla / kun mies tulee töistä kotiin ottaa seksituokiot.

Vauva ensisänkyyn / pinnasänkyyn ja youtube pyörimään sinne ( jos alle 3kk niin mustavalkoisia high contrast baby video) jos yli 3kk (koska näkee värit) niin samoja mutta väreillä.

Jos se siellä ei jaksa yksin niitä katsella 10-15min saa itkeä, kunhan teillä on yhteistä kivaa.

Vierailija
36/44 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä esim miehen ruokatunnilla / kun mies tulee töistä kotiin ottaa seksituokiot.

Vauva ensisänkyyn / pinnasänkyyn ja youtube pyörimään sinne ( jos alle 3kk niin mustavalkoisia high contrast baby video) jos yli 3kk (koska näkee värit) niin samoja mutta väreillä.

Jos se siellä ei jaksa yksin niitä katsella 10-15min saa itkeä, kunhan teillä on yhteistä kivaa.

Mitä minä just luin????

Pikku vauvalle YouTube tai antaa itkeä kun vanhemmat panee??

Olen täysin sen puolella, että vanhempien pitää panna. Mutta tämän kirjoittajalla on lasten kasvatuksessa kaikki niin pahastip  pielessä, että uskoni ihmiskuntaan romahti lopullisesti. 

Voitko kertoa lisää, paljonko sinun vauvasi joutuvat katsomaan youtubea?? 

Vierailija
37/44 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

La su Osk

Vierailija
38/44 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoituja*

Vierailija
39/44 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä otettiin lapsenlikka sänkypuuhiin mukaan. Meillä ei meinaan ole lapsia mutta hoitaja hommattiin.

Vierailija
40/44 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, vanhempana voi tehdä kaikkia samoja asioita kuin ennen vanhemmuuttakin, ainoastaan paskemmin.

Tämä nyt on kaikilla tiedossa ennen lasten hankkimista, joten turha inistä sitten kun asia tosiaan onkin näin jä paskuus konkretisoituu omaan elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi