Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vika minussa??

06.07.2008 |

en tiedä miten aloittaisin..asun avomieheni ja tyttäreni kanssa. ollaan oltu aika kauan yhdessä (noin 5 vuotta.) kun tulin raskaaksi mies halusi että teen abortin, en tehnyt, melkein tein sen, mutta en voinutkaan. kun olin raskaana niin se oli koko ajan juhlimassa jne. kun olin viimeisilläni (rv.37) sain tietää että se on "pettänyt" minua, oli löytänyt naisen laivalta ja pussailut sen kanssa ja nukkui sen kanssa. ja sitten oli vielä kerran käynyt ollut sen luona yötä kun minä luulin että se oli sen kaverin luona..no niin. meidän tytär tuli ja siitä tuli isä! se rakastaa meidän tytärtä tosi paljon..nyt ollaan kihloissa ollaan oltu noin vuoden kihloissa..joskus tuntuu siltä että se ei enää rakasta minua..mielestäni olis kiva jos jotenkin olis seuraava askel naimisiinmeno, mutta se ei halua..IKINÄ!! ja minäkään en nytten halua..mutta joskus..tuntuu siltä että mitä minä teen miehen kanssa joka ei ikinä halua mun kanssa naimisiin?? ja joka muutenkin on aika kylmä minua kohtaan..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli se kysymys?

teillä menee nyt siis ihan kivasti.

paitsi että mies on aika kylmä sinua kohtaan.

ja vaikka joskus tuntuu, ettei mies edes rakasta sinua.

ja haluat naimisiin,

koska seuraava askel kuuluisi olla se.

mutta mies ei halua.

joten sinäkään et halua, sillä sinä et

pääse naimisiin.

oliskohan keskustelun paikka, missä kummankin haluamiset ja toiveet tulevaisuudelta käytäisi läpi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän