Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko vetovoiman laki, salaisuus tms.? Kokemuksia?

Vierailija
20.02.2017 |

Eli jos kuvittelet sinulla jo olevan jonkun asian niin saat sen. Toimiiko?

Kommentit (199)

Vierailija
81/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan että miksiköhän se on lähes aina naiset jotka hurahtaa tämäntyyppisin juttuihin. Astrologiaan, "salaisuuteen", taikakristalleihin jne.

Vierailija
82/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette kutsu tätä salaisuuttanne vain positiiviseksi ajatteluksi? Miksi siitä pitää yrittää tehdä jotain salaperäistä ja jännää? Positiivisen ajattelun self help -oppaita on muuten markkinat täynnä ja muistaahan moni varmasti Marco "BumtsiBum" Bjuströmin naminami-filosofian. Senkin avulla voi varmaan saada rikkauksia.

Positiivinen ajattelu on vain osa vetovoiman lakia.

Tästä on eriäviäkin näkemyksiä. Itse en ole koskaan pitänyt positiivisesta ajattelusta, minusta se on teennäistä ja tuntuu harjoitettuna henkiseltä väkivallalta itselle. Vääntää nyt naama hymyyn ja väkisin ajatella positiivista, vaikka tuntuisi ihan muulta. 

Silti harjoitan vetovoiman lakia silloin tällöin. Sitä voi harjoittaa ihan hyvin negatiivisestikin ajatellen!

Niin, osa sanoo, että positiivinen tunne on se kaikista tärkein juttu, osa taas sanoo sen olvan tekniikkaa.

En kyllä itse ajattele positiivisen ajattelun olevan tuota mitä sanot. Ajattelen sen olevan uskomista parempaan huomiseen. Jos minua tänään pelottaa, niin se tunne pitää kohdata, mutta kun akuutista vaiheesta pääsee yli, niin sitten olisi hyvä uskoa, että lopulta kaikki kääntyy hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmekään jos menee pää pyörälle, kun se on välillä positiivista ajattelua, välillä negatiivista, välillä on maagisia aarrekarttoja, välilllä ei, joskus yliluonnollista, joskus ei. Huh huh. Kaikkeen paskaan sitä ihmiset uskoo, kun oikein haluaa.

Ymmärräthän että vetovoiman laki on vain yksi laki tai työkalu jota hyvin erilaisia uskomusmaailmoja omaavat ihmiset käyttävät. Ei ole jotain uskontoa, jonka osa vetovoiman laki olisi, ja joka määrittelisi muun maailmankuvan, vaan vetovoiman lakia voi kokeilla yliluonnolliseen uskova tai ei-uskova, johonkin uskontoon uskova tai agnostikko, hyvin monenlaisen maailmankuvan omaavat ihmiset. 

Vetovoiman laki sanoo vain: minkä uskot jo olevan sinun, tulee sinulle myös aineen tasolla. 

Vierailija
84/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta av-mammoista on tullut kaaosmaageja! Tuohan on suoraan Saatanasta tuo teidän "vetovoiman laki". Crowleyn oppeja. Palatte helvetin tulessa noiden maagisten aarrekarttojenne kanssa kun tavoittelette rikkauksia mustan magian avulla.

Miten niin MUSTAA magiaa? Eikös mustalla magialla yleensä tarkoiteta magiaa, jolla pyritään aiheuttamaan pahaa tai onnettomuutta, esim. kirouksia ja vastaavia. Useimmat määritelmät laittaisivat tuollaisen harmittoman oman elämän parantelun taikuudella valkoisen magian luokkaan.

Sielunvihollinen on sumentanut järkesi. Kaikki magia on syntiä. Kun otat magian avulla itsellesi, niin otat aina toiselta pois ja  näin vahingoitat häntä. Kun lisäät omaa onneasi magialla, niin lisäät toisen onnettomuutta. Kuinkahan moni on kärsinyt, loukkaantunut tai jopa kuollut teidän vastuuttomien maagisten taikakeinojenne vuoksi?! Rukoilkaa pelastusta ja lopettaa heti paikalla nuo noituudet!

Vierailija
85/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette kutsu tätä salaisuuttanne vain positiiviseksi ajatteluksi? Miksi siitä pitää yrittää tehdä jotain salaperäistä ja jännää? Positiivisen ajattelun self help -oppaita on muuten markkinat täynnä ja muistaahan moni varmasti Marco "BumtsiBum" Bjuströmin naminami-filosofian. Senkin avulla voi varmaan saada rikkauksia.

Positiivinen ajattelu on vain osa vetovoiman lakia.

Niinpä tietenkin. Pitäähän siinä olla aarrekarttoja ja muinaisia mysteereitä lisäksi, että olisi myyvämpi konsepti.

Aarrekartta on myös toimiva. Sekin on osa vetovoiman lakia.

Oletko löytänyt merirosvoaarteen ja rikastunut? Kaikki Rhonda Byrnen ansiota!

Ei byrne ( tietääkseni) opeta aarrekarttaa.

Minä tein ennenmuinoin aarrekartan ja olen saanut kaiken, mitä siinä on. Kaiken.

Sun aarrekartta:

- kunpa löytäisin netistä keskustelupalstan - check

- kunpa saisin trollata täpöllä ilman banneja - check

Vierailija
86/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmekään jos menee pää pyörälle, kun se on välillä positiivista ajattelua, välillä negatiivista, välillä on maagisia aarrekarttoja, välilllä ei, joskus yliluonnollista, joskus ei. Huh huh. Kaikkeen paskaan sitä ihmiset uskoo, kun oikein haluaa.

Ymmärräthän että vetovoiman laki on vain yksi laki tai työkalu jota hyvin erilaisia uskomusmaailmoja omaavat ihmiset käyttävät. Ei ole jotain uskontoa, jonka osa vetovoiman laki olisi, ja joka määrittelisi muun maailmankuvan, vaan vetovoiman lakia voi kokeilla yliluonnolliseen uskova tai ei-uskova, johonkin uskontoon uskova tai agnostikko, hyvin monenlaisen maailmankuvan omaavat ihmiset. 

Vetovoiman laki sanoo vain: minkä uskot jo olevan sinun, tulee sinulle myös aineen tasolla. 

Joo joo, toiveajattelua voi kokeilla niin hindu kuin muslimikin. Tiedetään kyllä. Ja jos nyt sattuisi niin ettei saakaan sitä mitä on toivonut, niin vika on siinä ettei vain  uskonut tarpeeksi. Jos sattuu samaan, niin se on "vetovoiman lain" ansioita. Onpa näppärä laki!

Vierailija
87/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko vetovoiman lakiin.

Tein nuorena ns. aarrekartan (tai unelmakartan, niin kuin jotkut sitä kutsuvat) Voi hyvin -lehdestä löytyneiden ohjeiden mukaan. Siihen leikattiin ja liimattiin lehdistä kuvia omista unelmista, ja sitten odotettiin niiden täyttymistä yksi toisensa jälkeen.

Kävi niin, että yhtä lukuunottamatta kaikki unelmani toteutuivat!

Toisaalta kaikki unelmani olivat sellaisia, joiden olisi olettanutkin toteutuvan lähiaikoina (esim. pojan suuteleminen ja hitaiden tanssiminen, jatko-opiskelupaikan saaminen).

Ainoa, joka ei toteutunut, oli "unelma" keltaisesta avoautosta, mutta en oikeasti halunnutkaan sellaista. En edes kehtaisi ajaa avoautolla. Liimasin kuvan aarrekarttaani vain siksi, että se sopi minusta siihen visuaalisesti.

Menestyksekkäästä kokemuksesta huolimatta en usko aarrekarttoihin ja vetovoiman lakiin, vaan olen luontainen skeptikko.

Aikuisena tulin uskoon, mutta olen edelleen skeptikko. Kaikki muu on minusta hölynpölyä, paitsi Jeesus.

Vierailija
88/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin päädyt Uskontojen uhrien joukkoon kertomaan oman sekopäisen tarinasi.

Vierailija
89/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaikki tämä tässä ketjussa oleva nälviminen ja vihamielisyys? Näinkö ihmiset nykyään suhtautuvat omistaan poikkeaviin hengellisiin ja henkisiin uskomuksiin? Jos näin on, niin kyllä on uskonnonvapaus kohta vaarassa ainakin käytännön tasolla, koska et voi myöntää uskovasi mihinkään muuhun kuin materialistiseen maailmankuvaan tai olet mielisairas tai kusetuksen naiivi uhri. 

Tämä vetovoiman lakihan on oikeasti aika harmiton niin harrastajalleen kuin ympäristölleen. Joku on puhunut rahan nyhtäyksestä, mutta ei tähän liity mitään kalliita kursseja tms. Useimmat vaan ostaa jonkun yhden kirjan aiheesta ja alkavat kokeilla. Ei merkittävää rahanmenoa. Sitten he itsekseen testailevat menetelmää ja joko saavat toimimaan tai sitten ei. Kummassakaan tapauksessa vahinkoa kellekään ei ole tapahtunut. En ole kuullut kenenkään hurahtavan asiaan niin kokonaisvaltaisesti että olisivat esim. hylänneet entisen elämänsä, tai paasaisivat läheisilleen käännytyspuheita. 

Vierailija
90/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilen että tämmöisten toiminta vaatii sen että kohtaat jonkun joka pystyy lukemaan tarpeesi ja voi olla että kaikki ei ole ihan yhtä hyviä tuossa tai lukevat eri tavalla tms.

Itse en osaa lukea muiden tarpeita ja muut tuntuvat lukevat omiani välillä liiankin hyvin enkä tiedosta mitä kommunikoin. Ne muutamat kerrat kun olen valmistautunut, on ainakin tapahtunut sellaista että on ollut syytä epäillä että olen kenties lähettänyt jotain "hajua" jonka toinen on huomannut kaukaa ja tullut luokseni. Teoriani on että ihmiset normaalisti pariutuvat puhtaasti hajun perusteella mutta hömppäkoulutuksessa opetetaan että eläimet pariutuvat hajun perusteella ja ihmiset .. no ihmisten pariutumisesta ei siellä koulussa puhuttu muuta kuin kuinka ehkäistä sitä ja seuraava askel olisi miettiä kuinka toteutetaan globaali sterilisaatio. Rokote tai jotain vesijohtoveteen voisi toimia.

Vierailija
91/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tajua, keneltä se on pois, jos joku toinen haluaa askarrella aarrekarttoja, tai ylipäänsä uskoa johonkin asiaan.

Minä uskon ennenkaikkea siihen, että mitä sisällä on, se heijastuu ulospäin. Voi vain kuvitelka, mitä nälvijöiden sisäinen elämä on.

Vierailija
92/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Aikuisena tulin uskoon, mutta olen edelleen skeptikko. Kaikki muu on minusta hölynpölyä, paitsi Jeesus.

Tämä on kyllä jotenkin hauska. Vähän kuin sanoisi, että olen kyllä skeptikko, mutta lentävään vaaleanpunaiseen spagettihirviöön uskon.

Vierailija
93/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon edelliseen lisään että asiaa tutkiessani löysin tietoa että naisten hajuaisti on tietyissä olosuhteissa jotain 100-1000x herkempi kuin normaalisti. Tämä mielestäni vahvistaa että nainen pariutuu haistelemalla ja raha tietty haisee ja hyvä hajuaisti helpottaa lompakon paikallistamista ja setelinipun paksuuden arviota.

Vierailija
94/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Tämä on kyllä jotenkin hauska. Vähän kuin sanoisi, että olen kyllä skeptikko, mutta lentävään vaaleanpunaiseen spagettihirviöön uskon.

Miten niin? Lentävä vaaleanpunainen spagettihirviöhän on mielikuvituksen tuotetta. Jeesus taas on totuus.

Vierailija
95/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi se onkin Salaisuus, että niin harva pystyy siihen uskomaan nykyaikana, että se pysyy harvojen salaisuutena. Minä käytän tuota aktiivisesti mutta en puhu siitä livenä kellekään koska en halua leimautua hörhöksi. Tiedän että ihmiset tulkitsevat menestykseni esim niin että mulla on luonnostaan paljon tuuria jo alkaen siitä että olen saanut geneettisessä lotossa hyvät lähtökohdat. Näin ei ole kuitenkaan ollut aina ja vielä 10 vuotta sitten olisin saattanut vaikuttaa säälittävältä luuserilta joka yrittää jotenkin pärjätä vaikkei kovin kummoisia älyn eikä muita lahjoja ole.

Olen kiinnostunut kuulemaan lisää tästä. Mikä on tekniikkasi? Miten ajattelet?

Olen aloittanut vuosia sitten ihan pienillä arkisilla asioilla rakentaakseni uskoani menetelmään. Tyyliin löydän parkkipaikan kun menen töihin tai tänään joku tarjoaa minulle kahvit. Vähitellen olen alkanut yrittää haastavampia asioita kun luottamus on kasvanut. 

Menetelminä käytän pääasiassa visualisaatiota ja myös erilaisia apu-uskomuksia tarvittaessa. Kun haluan manifestioda jotain, sanon itselleni sisäisellä puheella meditaatiossa, mikä se on minkä OLEN JO SAANUT. Kuvittelen sitä mahdollisimman yksityiskohtaisesti mielessäni, mutta ei haaveilevasti vaan ikään kuin muistelisin asiaa joka on jo totta. Tyyliin että ei niin että haaveilisin uudesta autosta vaan sisällä istuessani muistelisin miten hienolta se uusi pihassa seisova auto näyttääkään! 

Apu-uskomusten käyttö on joskus tarpeen jos jokin puute tai vaiva on kovin akuutti niin että on sen takia vaikea uskoa jo saaneensa mitä halusi. Esim. jos kyseessä on sairaus josta yrittää parantua, niin voi olla hyvin vaikea uskoa jo parantuneensa kun kivut ja oireet on kovat koko ajan. Apu-uskomuksena voi ne selittää jollain muulla kuin esim. parantumattomalla diagnoosilla, esim. jollain samantapaisia oireita omaavalla, itsekseen ohi menevällä vaivalla. Jos saa mielen uskomaan tämän, voi käydä niinkin että oireet häviää eikä tule enää takaisin. 

Minä en ole juurikaan käyttänyt menetelmää materian tai rahan saamiseen vaan itsekehityksen ja terveyden asioissa. Suurin muutos elämääni tuli kun lopetin uskomisen siihen että olen lahjaton ja en pärjää työssäni ja aloin uskoa olevani lahjakas. Ainoa harmi on, että parikymmentä vuotta tuli uhrattua äärimmäiselle stressille kun uskoin että olen liian tyhmä, pelättyä potkuja koko ajan, paniikissa tehtyä illatkin ilmaiseksi kotona työtä kompensoidakseni älyn puutteitani. Sitten muutin uskomuksiani ja minusta tuli hyvä työssäni.

Vierailija
96/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kaikki tämä tässä ketjussa oleva nälviminen ja vihamielisyys? Näinkö ihmiset nykyään suhtautuvat omistaan poikkeaviin hengellisiin ja henkisiin uskomuksiin? Jos näin on, niin kyllä on uskonnonvapaus kohta vaarassa ainakin käytännön tasolla, koska et voi myöntää uskovasi mihinkään muuhun kuin materialistiseen maailmankuvaan tai olet mielisairas tai kusetuksen naiivi uhri. 

Tämä vetovoiman lakihan on oikeasti aika harmiton niin harrastajalleen kuin ympäristölleen. Joku on puhunut rahan nyhtäyksestä, mutta ei tähän liity mitään kalliita kursseja tms. Useimmat vaan ostaa jonkun yhden kirjan aiheesta ja alkavat kokeilla. Ei merkittävää rahanmenoa. Sitten he itsekseen testailevat menetelmää ja joko saavat toimimaan tai sitten ei. Kummassakaan tapauksessa vahinkoa kellekään ei ole tapahtunut. En ole kuullut kenenkään hurahtavan asiaan niin kokonaisvaltaisesti että olisivat esim. hylänneet entisen elämänsä, tai paasaisivat läheisilleen käännytyspuheita. 

Olen kyllä samaa mieltä. Olen kristitty ja myönnän kirjoittaneeni vähän ivalliseen sävyyn vetovoiman lakiin uskomisesta tässä ketjussa. Tunnustan jokaisen vapauden uskoa tai olla uskomatta sen tyyppisiin asioihin.

Kristittynä olen ehkä tottunut ivalliseen suhtautumiseen varsinkin netissä, kun olen kertonut omasta uskostani.

Vierailija
97/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos sentään myöntävät sen nimenomaan uskonnoksi.

Vierailija
98/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä salaisuus eroaa käytännössä kaaosmagiasta? Kaaosmaageilla on hyvin samantyyppisiä maagisia rituaaleja, visualisointeja, todellisuuden muokkaamista omien tarpeiden mukaan jne. Onko av-mammat tietämättään harrastaneet kaaosmagiaa?

Vierailija
99/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä salaisuus eroaa käytännössä kaaosmagiasta? Kaaosmaageilla on hyvin samantyyppisiä maagisia rituaaleja, visualisointeja, todellisuuden muokkaamista omien tarpeiden mukaan jne. Onko av-mammat tietämättään harrastaneet kaaosmagiaa?

Mulle ainakin tuo kaaosmagia on ollut ihan vieras, eli joten jos semmoista olen harjoittanut niin tosiaan tietämättäni. Mutta eikös tässä ketjussa nimimerkki kaaosmaagi ainakin kritisoinut tätä salaisuutta kovasti? Jos hän oikeasti on kaaosmagian harjoittaja niin hän varmaan osaisi ottaa paremmin kantaa eroihin.

Vierailija
100/199 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä asiasta vakavissaan kiinnostuneet, katsokaa vaikka Kristitty mystikko -ketjuja tältä palstalta. Asia ei ole ihan niin kevyt kuin mitä jotkut self-help oppaat antaa ymmärtää, vaan perustuu kokonaan länsimaissa tavanomaisesta poikkeavaan maailmankuvaan, jossa ihmisten näkemän todellisuuden ei uskota olevan perimmältään todellinen vaan illusorinen. Tällaista maailmankuvaa on opettaneet monet henkiset mestarit maailmassa, jopa Jeesus vaikkei moni sitä uskoisi

Kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva" (Mark 11:24). "Jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry täältä tuonne', ja se siirtyisi, eikä mikään olisi teille mahdotonta" (Matt 17:20).

Aikamoinen henkisyyden parodia, jos uskotaan että rukoilemalla voi saada materiaalista omaisuutta kuten rahaa. Eiköhän nuo henkiset mestarit opeta ennemminkin, että se mitä kaipaat sinulla jo on, tarkoittaen sitä mitä on "sisälläsi", henkisiä ominaisuuksia, sisäistä rauhaa, luopumista turhan materian tavoittelusta. Jos tästä jotenkin väännät perverssin version, että toiveajattelulla saat enemmän rahaa, niin olet aika helvetin kaukana mistään raamatun tai kenenkään henkisen gurun opetuksista.

Useimmat mestarit kyllä myöntävät, että niin kauan kuin ihminen on tässä kehossa ja ajassa, hänellä on myös materiaalisia tarpeita, eivätkä kiellä etsimästä niihinkin apua. Raha on helppo jotenkin sanoa epäpuhtaaksi, mutta jokainen tarvii sitä elääkseen, uskovaiset tai valaistuneetkin. Entä terveys, sekin materiaalinen asia? Harva sanoo että olisi jotenkin huonoa ja epähenkistä haluta mieluummin olla terve kuin sairas ja kivuissa.

Sama mikä pätee rahaan pätee myös terveyteen. Et sinä oikein kovasti toivomalla parannu syövästä, vaan tarvitset hoitoa. Etkä oikein kovasti toivomalla saa rahaa, vaan joudut tekemään töitä sen eteen.

Ei nuo ole toisiaan poissulkevia. Useimpien usko ei tosiaan riitä ihmeparantumisiin eikä siihen että iso määrä rahaa ilmestyisi ilman työtä vaikka lottovoittona tai yllättävänä perintönä. Mutta se voi toimia niinkin että kun manifestoi itselleen vaurautta, löytää paremman työpaikan tai oppii elämään niin että rahaa jää säästöön enemmän, esim. opettelee sijoittamaan tai laittamaan kuriin tarpeetonta kulutusta.

Itsehän laihdutin tällä menetelmällä, uskomalla että painan sen mikä oli tavoiteeni. Sen uskomuksen kautta aloin syödä terveellisemmin ja liikkua enemmän eli elää kuten uskoin hoikkien naisten elävän. Toki laihduin koska sain vähemmän kaloreita kuin ennen enkä yliluonnollisesti. Mutta aiemmat laihdutusyritykset olivat aina epäonnistuneet kun täytyi sotia tahdonvoimalla haluja vastaan, kun nyt taas koin jo olevani hoikka ja vaan elin kuten hoikat.

Eli laihduit koska söit terveellisemmin ja liikuit enemmän, etkä siksi että käytit jotain muinaisten mestarien "salaisuutta".

Miten joku voi täysin mitätöidä ajatusten merkityksen ja tahdonvoiman? Sillä on tosi iso merkitys,uskooko itseensä ja saavuttavansa jotain vai ei. Ylipainoisilla on vahva ylipainoinen identiteetti ja normipainon tavoittelu voi tuntua mahdottomalta. Usko loppuu ja motivaatiosta/uskosta itseensähän laihdutuksessa on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä