Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kokeeksi raakasuklaata - Hyi hitto minkä makuista!

Vierailija
20.02.2017 |

Miten kukaan vou syödä tällaista? Vaikka kai kaikkeen tottuu. Karmean makuista ainakin näin ekalla kerralla. Huh.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika karmean makuista. Ei ihme että moni vegaani on niin pahalla päällä.

Vierailija
2/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mieluummin syö vakka porkkanoita ja taitaa porkkana olla terveellisempääkin kuin tää raakasuklaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt niitä nyt muutaman ja alkanut tykätä tosi paljon. Aluksi vähän kyllä oudoksutti.

Vierailija
4/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan noita valmiita raakasuklaita maistanut joten niistä en osaa sanoa, mutta ainakin itse tehtynä mielestäni paljon parempaa kuin tavallinen tumma- tai maitosuklaa. Maukkaampaa/suklaisempaa kuin maitosuklaa mutta ei yhtään kitkerää kuten tummasuklaa. Harvoin kuitenkaan teen koska, kuten monet muutkin, saan helposti krapulamaisen pääsäryn siitä, n. 50g (karkeasti arvioiden) uskallan syödä kerralla/päivässä.

Vierailija
5/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joskus Ruohonjuuresta postipaketin ja sen mukana tuli yllätyksenä raakasuklaapatukka.

Olin iloinen siihen asti, kunnes sain purastua ensimmäisen palan, hyi että. Piti tarkistaa pari kertaa ettei päiväys ole mennyt ohi. 

Pidän vaaleasta ja tummasta suklaasta yhtä paljon, mutta raakasuklaata en ymmärrä ollenkaan.

Vierailija
6/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitäkin on erilaisia. Valmiit raskasuklaat on minun mielestä aika pahoja. Se mitä teen itse on parasta ikinä.

Vierailija
7/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä mieluummin syö vakka porkkanoita ja taitaa porkkana olla terveellisempääkin kuin tää raakasuklaa.

Ap

Taitaa olla kuitenkin päinvastoin.

Vierailija
8/8 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se pitääkin valmistaa uunissa. Itselläni on koira joka ei niin välitä koirasuklaasta joten söin itse. Ihan hyvää oli eikä haukuttanut jälkeenpäin yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi