Yritän saada sanaa tussurutistus
Nykysuomen sanakirjaan kuvaamaan perinteistä alatiesynnytystä. Voisitteko nyt alkaa käyttää sitä täällä ja arkikielessä muutenkin jotta saadaan homma pakettiin. Kuitenkin tästä lähin tulee kiusaus kun synnytyksistä muutenkin puhutte.
Kommentit (12)
Sait ylipuhuttua. Olen tänään käyttänyt jo kolmesti ja tuo muijakin alkaa jo olla mukana. Kyllä tässä tiettyä historian siipien havinaa on
Tosi hyvä idis. Meillä on alettu käyttää myös. Vaimolla arviotu rutistusaika parin viikon kuluttua. Perinteisellä tyylillä tietenkin
Meillä myös. Vihdoin saadaan olla mukana jossain suuressa!
Meillä on alettu käyttää myös. Tosi ihana sana näin ihan akateemisen naisihmisenkin mielestä!
Miehen kanssa alettu myös käyttää. On jotenkin sanana jo kekseliäs. Sellainen pehmeä alku ja jämäkkä loppu.
Juuri kuulin että Keravalla tämä on jo suositumpi kuin sosiaaliturva ja hampaiden harjaus.
Lieksan Egyptinkorpi in da House!
Tulukee mukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä idis. Meillä on alettu käyttää myös. Vaimolla arviotu rutistusaika parin viikon kuluttua. Perinteisellä tyylillä tietenkin
Eikös tässä perinteinen ja V-tyyli ole sama asia?
Ap tässä. OHO! En ole ketjua katsonut aikoihin mutta tämähän on ihan räjähtänyt käsiin! Äsken soitti yks rahamies joka halusi ostaa tästä vokaalit, mutta kaikki ei ole myynnissä!
Pressiklubiin haluavat myös jonkun hahmon hokemaksi. Neuvottelut käynnissä!
Meillä taas kävi vieraita Amerikasta tai jostain ja opetin niille yhden sanan suomea. Sen voi hyvin arvata mikä se oli!
Olivat ihan että voi juku, das ist der hamma!
Itse olen sukua samanimiselle miehelle kuin se joka 60-luvulla alkoi käyttää sitä pillun päreiksi-sanontaa ja se kertoi että ne pitää vaan jonkun neron keksiä ja sitten alkaa vaan käyttää.
Levitys tapahtui sanomalehtien ja Karpon ohjelman kautta tuolloin eli oli tosi vaikeaa kun ei ollut nettiä. Nyt on ihan eri meininki!
Tulkaa tekemään historiaa. Kamoon!
Saattaa olla keskivertomamman elämän suurin saavutus. Sen oman rutistuksen lisäksi. Sellaistahan ei edes ole kuin pelkorutistus.