Ukko popittaa autossa musiikkia ja ottaa viskiä. Ei tiedä että olen laittanut eron vireille.
Kommentit (17)
Mulla kokemus tuollaisesta tilanteesta.
Miehellä (mua 13 vuotta vanhempi) oli takana kymmenen vuoden parisuhde, joka oli molemminpuolista pettämistä, pahaaoloa ja alkoholin liikakäyttöä pahan olon turruttamiseksi. Tapasimme kertaalleen, ihastuimme heti, oliskohan se ollut sitä salamarakastumista. En tuntenut miestä, en tiennyt taustoja. Olen aina ollut tosi tiukka periaatteistani, toiseksi naiseksi en olisi suostunut enkä alkanut mihinkään varatuksi tietämäni miehen kanssa. Lapsia heillä ei ollut.
He erosivat, me muutimme yhteen aika pian sen jälkeen. Jälkeenpäin molemmat heistä ovat kiittäneet minua, myös ex-avovaimo. Totesi, että heillä oli kummallakin paha olla, mutta eivät vain osanneet erota, kun olivat tottuneet asumaan yhdessä.
Nyt kummallakin on onnellinen perhe ja parisuhde. Meillä miehen kanssa kaksi lasta, kolmas tulossa ja ex-avovaimollaan uuden miehen kanssa yksi lapsi. Kumpikin suhde on jatkunut tuon 15 vuotta. Tapaamme joskus satunnaisesti kun käyvät täällä päin ja olemme oikein hyvissä väleissä.
hienoa että uskallat tehdä sen! Onnea tulevaisuuteen ja paljon jaksamista! Olet teräsnainen :)
En vain ole löytänyt voimia vielä tehdä asialle mitään. Olen niin tumpelo tämän tyyppisissä käytännön asioissa. Pitäisi vain ottaa itseä niskasta kiinni, mutta miehen käytös ja dokaaminen vie voimat niin totaalisesti. Mies oli juuri monen päivän reissussa ja olo oli niin mukava ja vapautunut. Lapsetkin ihmettelivät, että minähän osaan vielä nauraakin. Varmasti olisi helpompaa yksin lasten kanssa.
Mutta samanlaisia miehiä löytyy. Mun mielestä meillä on syynä se, ettei herättäisi lapsia ja yl minäkin olen jo nukkumassa.
Elämä kyllä kantaa ja sillä on vielä paljon annettavanaan sinulle ja lapsille.
Tsemppiä ja voimia!!
ja pelataan aina niitten auton ritsojen kanssa..
Veikkaan että miehes on autuaan tietämätön asiasta, luulee että kriisinne on onnellisesti ohitse. Antoi sulle anteeksi sun mokailut, ja sinä marttyyrinä vain näät miehes kusipäisyyden..ite et taida olla sen parempi, vai mitä?
Kerro vasta, kun on selvä, jos et halua turrpaan.
On varmaan rankkaa pitää omana tietona... Voimia!
Ollaan oltu yhdessä 14 vuotta. Hän tissuttelee, höylää kuppiloissa 20 euron ostoja parhaimpina päivinä 5 kappaletta ostaa kaljan ja loput pelaa loput pelaa. Myy omaisuutta minulta salassa, valehtelee asioista joista jää kiinni, napisee rahasta jos ostan lapsille alennusrekistä vaatteita, luuhaa päivät poissa kotoa vaikka olisi työtön. Olen hakenut hänelle apua aa;sta, käytiinkin siellä mutta se riemu kesti vain hetken.
Hmm mitä itse teen; Hain töitä ja alkaakin pian, olen tupajumina kotona, en uskalla jättää lapsia miehelle päästäkseni itse jonnekkin kun en voi luottaa että onko selvin päin, olen yrittänyt saada puhumaan asioista eli pelastaa parisuhteen, tuloksetta. Niin ja mies on 40 itse 30.
Kohta alkaa herra lämmittää saunaa ja ottaa lisää viinaa että voi taas käyttäytyä niin kun kaikki olisi hyvin.
Ei se väkivaltainen ole, koskaan ollutkaan. On vaan rassukka ja turruttaa tunteet viinalla.
Kolmatta vuotta tässä oravanpyörässä ollaan juostu ja nyt en vaan enää jaksa, olen liian nuori että annan elämän valua vetenä hiekkään.
Anteeksi aiemmat pahat sanani sitten. Luulin tilannettanne toisenlaiseksi. Olen ihan täysin sun puolellas tässä asiassa nyt kun tiedän taustat. Kuulostaa vaan oudolta että 40 ukko popittaa autossa ja kiskoo viinaa.. mutta tapansa kullakin. Voimia.
T. joku tästä ketjusta, en muista numeroa.
En siis ole kertonut ja syy on se että, näin on käynyt ennenkin ja joudumme vain siihen " neuvottelu" tilanteeseen ja tulos on plus miinus nolla eli alistun uskomaan hänen lupaukset raitistumisesta sun muuta.
Kumpa hän löytäisi itselleen toisen...
Mutta sen sanon että jos hän löytää toisen ja raitistuu, olen katkera!
verukkeella...lapsetkin vaan kärsivät...Onnea ja voimia!Ole ylpeä itsestäsi.
Viha on vain kasvanut viikonlopun aikana. Lauantaina hän aloitti saman säälin kerjäämisen kuin aina ennenkin. Pyysi apua itselleen!
Ilmoitin että autan, olen nimittäin laittanut eron vireille. Helpompaa olisi ollut auttaa jos hän tajuaisi itse auttaa itseään.
Uhkasi tappaa itsensä, mutta sekään ei saa päätäni kääntymään ja vielähän tuo elossa on.
Uhkasi että ei suostu avioeroon mutta samaan hengenvetoon sanoi vievänsä lapset. Mitäpä minä tuohon sanomaan muuta kuin; Ole hyvä, ota lapset ( Kun hän ei niitä ikävä kyllä saa )
Olen itsekkin yllättynyt kuinka rauhallinen olin siinä tilanteessa = )
No, olen asian käynyt läpi ja nyt on rohkeutta viheltää peli poikki.
Myönnän tosiaan että harkintakykyni petti = ( Mies alkoi alkoholisoitumaan pikkuhiljaa viisi vuotta sitten, ja haettiin apua, välillä oli parempia aikoja ja minä petin omat periaatteet että lapsi muuttaisi tilanteen ja elämä voittaisi.
No, nyt tajusin että voin pelastaa itseni ja lapseni=) Oikeastaan fiilis on todella hyvä, on rauhallinen olo ja tärkeintä MINÄ TEIN SEN = )
Teit rohkean teon ja ole ylpeä siitä!
Ja usko pois te pärjäätte lasten kanssa varmasti miljoona kertaa paremmin kuin tuommoisen hulttiomiehen lähtettyvillä ;)
Se istuu edelleen autossa, viettää sitä paljon puhuttua laatuaikaa taas itsensä kanssa! Minä tuossa kylvetin kaksi alle 2 vuotiasta, ja nyt kolme vanhinta on iltapalalla ja saan ne kohta nukkumaan.
Pitkä aika odottaa maanantaita. Ap